Het duurde bij mij wat langer totdat ik het tegen kwamquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:53 schreef frame-saw het volgende:
Nieuwe Health valt toch wel een beetje tegen. Minder onverwachte elementen enzo. Maar misschien is het een grower, momenteel prefereer ik iig de s/t.
The XX is trouwens wel erg leukEn nieuwe van A Place To Bury Strangers is ook tof, net als nieuwe Wild Beasts.
Goh, ik heb ineens te veel vrije tijd
Mijn eerste indruk was dat de band zich beter The zz had kunnen noemen, maar op een gegeven moment begint het inderdaad stiekem toch wel te beklijven.quote:Op dinsdag 1 september 2009 02:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het duurde bij mij wat langer totdat ik het tegen kwammaar inderdaad, luister net the XX en was meteen verkocht
Dodelijk simpel, maar echt.. verleidelijkik weet niet hoe ik het moet beschrijven
Ik vond het erg mooie muziek!quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:58 schreef BUG80 het volgende:
Fanfarlo was op Lowlands trouwens ook behoorlijk indie bezig, met covers van Bonnie 'Prince' Billy en Neutral Milk Hotel
En dat terwijl ze een compleet atypische set speelden op Lowlands... Ik vond het eerlijk gezegd in die gestripte vorm een stuk beter dan in de normale bezetting.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:08 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Ik vond het erg mooie muziek!
Toch het bandje dat ik dit jaar op Lowlands 'ontdekt' heb.
Mee eens, hoewel ik ze nooit live gezien heb in de normale bezetting. Maar op plaat vind ik de Arcade Fire-ambities er toch te dik bovenop liggen soms, op Lowlands had ik daar totaal geen last van.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:15 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En dat terwijl ze een compleet atypische set speelden op Lowlands... Ik vond het eerlijk gezegd in die gestripte vorm een stuk beter dan in de normale bezetting.
Daar heb je wel een beetje gelijk in.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:15 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En dat terwijl ze een compleet atypische set speelden op Lowlands... Ik vond het eerlijk gezegd in die gestripte vorm een stuk beter dan in de normale bezetting.
Een Arcade Fire achtig bandje? Dat ga ik checkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:21 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Mee eens, hoewel ik ze nooit live gezien heb in de normale bezetting. Maar op plaat vind ik de Arcade Fire-ambities er toch te dik bovenop liggen soms, op Lowlands had ik daar totaal geen last van.
Waarom waren de drummer en violist er eigenlijk niet bij? Ik heb het begin gemist.
Moet je zeker doen. Een tijdje terug kon je het album nog downloaden voor $1, inmiddels is dat $6 (nog steeds een koopje).quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een Arcade Fire achtig bandje? Dat ga ik checken
Vrienden van me hadden dat nog verteld ja. Ik was alleen ergens anders op dat moment, maar hoorde ze wel in de verte volgens mij.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:58 schreef BUG80 het volgende:
Fanfarlo was op Lowlands trouwens ook behoorlijk indie bezig, met covers van Bonnie 'Prince' Billy en Neutral Milk Hotel
Je moet ze niet teveel vergelijken met AF, dan vallen ze echt in het niet. Maar het is verder wel geinig, ik vind het zelf niet heel bijzonder maargoed.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een Arcade Fire achtig bandje? Dat ga ik checken
*ril*quote:Op woensdag 2 september 2009 00:12 schreef Maisnon het volgende:
Lijkt qua stemgeluid ook nogal snel op Anthony
Kan ik me prima voorstellenquote:
Oe, meteen even luisteren.quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:51 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand de nieuwe Avett Brothers al? Hij is weer fijn
Oh, laat dan maar weer.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:28 schreef -skippybal- het volgende:
Ze zitten wel bij Sony tegenwoordig, he![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker avondje Post-Rockquote:Doornroosje
ma 9 nov | Open: 20:00 | Start: 20:30
Do Make Say Think + The Happiness Project + Years
¤ 12,00
Ik heb hem ook maar ff geluisterd, maar bohhh, die bass in Fantasyquote:Op donderdag 3 september 2009 20:36 schreef Norrage het volgende:
Dat The XX klinkt inderdaad best fijn!! Ik heb het hele album afgeluisterd vandaag (Hoe verder ik kom, hoe beter meestal)
Hoe heet 't?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:38 schreef -skippybal- het volgende:
Oeh, leuke ontdekking gedaan!
[ afbeelding ]
Puik stukje Electro-pop/folk met een vrouwelijke zangeres afgewisseld met imo de beste IDM die ik dit jaar heb mogen horen
Het is heel makkelijk hoor. Heb je het op deze manier gedaan?quote:Op donderdag 10 september 2009 15:57 schreef emokid het volgende:
Tof, ik probeer dat al een eeuw maar het lukt gewoon niet. Zo'n wachtlijst schiet ook niet op..
Zo doe ik het ook. Maar ik snap je twee weken verhaal niet. Hoe zit dat precies?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:39 schreef tim. het volgende:
[..]
Het is heel makkelijk hoor. Heb je het op deze manier gedaan?
Na twee weken kan je alleen niet meer inloggen, omdat je Spotify maar twee weken buiten het opgegeven land kan gebruiken. Door elke keer wat instellingen te veranderen en daarna terug te veranderen kan ik het echter al een paar maanden gebruiken.
Ik zie dat ik nu niet meer kan inloggen, maar ik zal beschrijven hoe het een paar maanden heeft gewerkt voor mij.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:47 schreef Z het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook. Maar ik snap je twee weken verhaal niet. Hoe zit dat precies?
Tja Pitchfork.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:16 schreef -Dries- het volgende:
Wat een gekontkus over de Beatles ineens op Pitchfork zeg.
Geen slechte referenties, zou ik zo zeggen. Klinkt interessant.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:54 schreef BUG80 het volgende:
Er staat weer een indie-plaat van Nederlandse bodem op de 3voor12 luisterpaal:
awkward i - I really should whisper
Djurre de Haan (Alamo Race Track) en Diederik Nomden (ex-Johan, ex-Daryll-Ann) zitten achter dit project. Het doet me soms wat aan M. Ward denken, met vleugjes Elliott Smith en Bright Eyes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |