i knowquote:
lol, granny.quote:
Ik had die bikini ook besteld, maar vond het echt niet lekker zitten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:44 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
i love it. nu nog bikinitop scoren, die is altijd uitverkocht.
de top of het broekje? ik had het broekje nog helemaal niet gepast eigenlijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik had die bikini ook besteld, maar vond het echt niet lekker zitten.Helaas, want eindelijk had ik hem eens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:58 schreef Vinniiee het volgende:
Let a.u.b. niet op de kwaliteit van de foto's en de troep:')
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]gooi dat donkere overhemd maar weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: bij nader inzien, gooi ze alle 2 maar weg, ze zijn te grootiig je mouwen.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
die mouwen kunnen ze wel even aanpassen en anders gewoon een overhemd op maat laten maken.quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:58 schreef Vinniiee het volgende:
Let a.u.b. niet op de kwaliteit van de foto's en de troep:')
[ afbeelding ]Je overhemde zijn beiden te groot en je stropdas zit scheef op beide foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Zal eens kijken of dat hier in de buurt kan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:11 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
die mouwen kunnen ze wel even aanpassen en anders gewoon een overhemd op maat laten maken.
Jij bedoelt ook de mouwen neem ik aan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je overhemde zijn beiden te groot en je stropdas zit scheef op beide foto's
het is min. een centimeter te lang.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:39 schreef blckbb het volgende:
Hoezo te groot bij de mouwenIk vind het best meevallen. Je moet toch ook fatsoenlijk je armen kunnen bewegen en het overhemd nog steeds kunnen zien
Edit; die rode lijkt me inderdaad misschien net iets te lang
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:41 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
het is min. een centimeter te lang.
Ik zal wel even een kleermaker oid gaan opzoeken hier in de buurt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:39 schreef blckbb het volgende:
Hoezo te groot bij de mouwenIk vind het best meevallen. Je moet toch ook fatsoenlijk je armen kunnen bewegen en het overhemd nog steeds kunnen zien
Edit; die rode lijkt me inderdaad misschien net iets te lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |