Dat is wel de plastic, witte MacBook. Die is trouwens nog goedkoper als je hem in Amerika of China gaat halen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:33 schreef Jimbo het volgende:
gastdie van jou kost in england maar 749 Pond !
en dan wil je dr 900 € voor hebben
doe eens normaal !
http://store.apple.com/uk(...)/macbook?mco=MTE4MTY
899 pond vriendquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:33 schreef Jimbo het volgende:
gastdie van jou kost in england maar 749 Pond !
en dan wil je dr 900 € voor hebben
doe eens normaal !
http://store.apple.com/uk(...)/macbook?mco=MTE4MTY
Heb misschien wel interesse, hou het in de gaten!quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:46 schreef Maxtar het volgende:
[..]
899 pond vriendwel naar de aluminium versie kijken
![]()
Een echte Hollander kan onderhandelenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:22 schreef Sulletjes het volgende:
Ik ben geintereerd maar ook een echte Hollander, en ik ben dan ook benieuwd naar je uiterste prijs, eventueel via de PM aangezien ik niet snel terugkom op dit forum om je reactie te bekijken.
genoteerd!quote:
Nee dank je, geen interesse in ruilenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:48 schreef Timmert het volgende:
Ruilen tegen een iMac 20"? Evt met bijbetaling van mijn kant.
Een Sony W170. Hoezo, zo bijzonder zijn de foto's toch niet?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:54 schreef armadan het volgende:
even offtopic met wat voor toestel heb je die fotos in de OP gemaakt..
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Een Sony W170. Hoezo, zo bijzonder zijn de foto's toch niet?
Foto opslaan en openen met microsoft office picture manager en dan eigenschappen.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:54 schreef armadan het volgende:
even offtopic met wat voor toestel heb je die fotos in de OP gemaakt..
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:03 schreef Sirmixalot het volgende:
serieuze interesse hier.. ik kijk nog heel even m'n financiele situatie na
quote:
Via de TNT kost het € 8,61, maar die keert maar uit tot €500 zie ik net. Ophalen heeft voor mij wel de voorkeur. Op zich ben ik redelijk flexibel met de tijden, zolang het maar 's avonds is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:47 schreef Sirmixalot het volgende:
wat kost dat verzekerd verzenden?.. ophalen zou opzich ook wel kunnen, maar ik moet even naar de tijden kijken en dergelijke dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |