Hoe vaak verhuis jij gemiddeld?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:03 schreef Z het volgende:
Wel donderdag a.s. de sleutel van het nieuwe huis.
Allemaal bloed uit haar strot tekenen en dan noem je het "de beet". En dan hang je een mooi lulverhaal op dat liefde gelijk aan lust is en meer van die onzin en dan krijg je een 9. Of een 1 als je lerares een domme gevoelige doos is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:50 schreef Quir het volgende:
Ik moet voor CKV een opdracht maken, ik moest een werk kiezen uit een stapeltje dat daar lag, en moet vervolgens dat natekenen en iets wijzigen. Ik vond tussen het kubisme 'De Kus' van Gustav Klimt. Iemand enige creatieve inbreng?
Gewoon de docent de schuld geven, is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:32 schreef Quir het volgende:
Tussen, tussen!
O God, doet ie mee met het afzetten van AH? Het is toch geen proleet?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kreeg een foto van m'n broertje toegestuurd:
[ afbeelding ]
Als je het interieur bekijkt ...quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:04 schreef Gellius het volgende:
[..]
O God, doet ie mee met het afzetten van AH? Het is toch geen proleet?
Een kortingsbon is nog tot daar aan toe, maar ik ben in dit soort zaken echt het tegenovergestelde van hem, en zou dit ook nooit doen. Daarom vind ik het (als oude broer) ook wel weer erg grappig. Hij heeft gewoon een bijeengeraapt-zooitje huis, met een bob ross schilderij dat bij het vuil stond, maar dan wel met een enorme plasma-tv. Misschien is vertedering nog het beste woord.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:12 schreef Gellius het volgende:
Ik weet niet precies waarom, maar ik vind het vreselijk genant om gratis dingen op te vragen. Ik lever bonnetjes en coupons ook nooit in.
Waar láát je al die toetjes?!quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kreeg een foto van m'n broertje toegestuurd:
[ afbeelding ]
In de koelkast of erbuiten?quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:27 schreef Z het volgende:
Hoe lang is zo'n toetje houdbaar?
Nou gewoon, bij wijze ván!quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:59 schreef Lienekien het volgende:
"Ja, bij wijze van, hè." Dat zeggen mensen wel eens. Bij wijze van WAT?!
Nee, ik snap het niet. Ik was dan ook vrij slecht in wiskunde.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:41 schreef ShadyLane het volgende:
Jazeker, dat kan, maar de rest van het land doet dat dan dus kennelijk niet, anders hoefde die normering niet zo sterk versoepeld.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:36 schreef Lienekien het volgende:
Kan toch ook dat ze op het landelijk examen gewoon meer hun best doen.
Jémig, ik kan me niet eens herinneren hoe vaak ik me om half acht heb moeten melden tijdens mijn schoolcarrière. Bij meer dan drie keer te laat komen binnen een bepaalde periode moest je meteen een week om half acht verschijnen. En ik had verschrikkelijk veel moeite met op tijd komen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:40 schreef MeneerTim het volgende:
Ik was een keer te laat gekomen voor een schoolexamen en moest mij toen een week elke dag om half acht op school melden. Trauma.
Ik moest als straf vroeger beginnen kwam daar dan ook te laat voor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:38 schreef Gellius het volgende:
Gewoon doorgaan met te laat komen, is het devies. Op een gegeven moment loopt de straf zo enorm op, dat het toch niet meer uitgevoerd kan worden.
Context, sgatje.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:24 schreef JAM het volgende:
Heeft Lien geen middelbareschooldiploma?
Wat voor een?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:45 schreef Gellius het volgende:
Ik denk dat Lienekien zo'n meisje was met een canvas schooltas.
Het ging om dromen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:40 schreef JAM het volgende:
Context, schmontext! Coherentie en cohesie wil ik zien!
Tsja, ze zijn niet zo courant meer, maar ongeveer zoiets:quote:
Hahaha, nee, die had ik niet. En die kun je nog steeds kopen, hoor, voor 5,95.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:56 schreef Gellius het volgende:
[..]
Tsja, ze zijn niet zo courant meer, maar ongeveer zoiets:
[ afbeelding ]
Overigens liep tachtig procent bij ons met zo'n schooltas. Volgekladderd met bandjes en namen van vriendjes/vriendinetjes.
Oh, ik dagelijks.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:03 schreef Gellius het volgende:
Ik zie ze nóóit meer.
Jij woont dan ook in de provincie, Lien. Ik las ooit ergens1 dat ze in randgemeenten van Den Haag homoseksuelen in biervaten verdronken en meer van dat soort middeleeuwse taferelen, laat staan hoe ver ze daar dan achterlopen!quote:
Jij denkt te groot, al klopt het wel dat onze gang ook in de provincie woont.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:14 schreef JAM het volgende:
[..]
Jij woont dan ook in de provincie, Lien. Ik las ooit ergens1 dat ze in randgemeenten van Den Haag homoseksuelen in biervaten verdronken en meer van dat soort middeleeuwse taferelen, laat staan hoe ver ze daar dan achterlopen!
1Ouwehand, Tjeerd, "Jeugdtheater", in Brakke Hond (2007), 91
Ja, al droeg je 'm dan wel aan één hand over je schouder.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:22 schreef MeneerTim het volgende:
Waren die tassen ooit HIP?
Bedankt voor de voetnoot.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:14 schreef JAM het volgende:
[..]
Jij woont dan ook in de provincie, Lien. Ik las ooit ergens1 dat ze in randgemeenten van Den Haag homoseksuelen in biervaten verdronken en meer van dat soort middeleeuwse taferelen, laat staan hoe ver ze daar dan achterlopen!
1Ouwehand, Tjeerd, "Jeugdtheater", in Brakke Hond (2007), 91
Of natuurlijk een plastic tas van de supermarkt voor de écht nonchalanten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:26 schreef Gellius het volgende:
Oh ja! Kijk, de rugzak had toen nog niet zijn intrede gedaan als schooltas, dus het was òf de lederen brugpieperstas, òf de canvastas.
Dat had bij ons niet gemogen, want wij huurden onze schoolboeken. Ik geloof ook dat je in zo'n boodschappentas een houten plank onderin moest hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:33 schreef Frollo het volgende:
[..]
Of natuurlijk een plastic tas van de supermarkt voor de écht nonchalanten.
Hear, hear!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:42 schreef ShadyLane het volgende:
Wij vroegen ons gisteren nog af hoe het eigenlijk toch ooit is gekomen dat de maatschappij volledig is ingesteld op de ochtendmensen.
Mijn wiskundeleraar liep met plastic tassen, dat behoorde inderdaad tot een repertoire van 'nonchalante' gebaartjes. Tijdens de pauze rookte hij sigaretten met scholieren in het fietsenhok en hij sprak met bovenbouwleerlingen over Italiaanse scooters. Tijdens de les zei hij vaak: 'Ik wou dat ik nog jong was'.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:33 schreef Frollo het volgende:
[..]
Of natuurlijk een plastic tas van de supermarkt voor de écht nonchalanten.
Mm, toch maar goed dat ik zelf nooit het onderwijs ingegaan ben.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:13 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Mijn wiskundeleraar liep met plastic tassen, dat behoorde inderdaad tot een repertoire van 'nonchalante' gebaartjes. Tijdens de pauze rookte hij sigaretten met scholieren in het fietsenhok en hij sprak met bovenbouwleerlingen over Italiaanse scooters. Tijdens de les zei hij vaak: 'Ik wou dat ik nog jong was'.
Een verpleger gooit een muntje op zegt dan: Call it, friendo!.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:56 schreef Quir het volgende:
Hij gaat trouwens over euthanasie, ja.
Dat doe ik al jaren met vergaderingen. Daar nemen mensen ook allerlei mappen e.d. mee, terwijl ik bij het plaatsnemen me bedenk dat een pen ook wel handig geweest zou zijn. Maar goed, ik ga dan zitten zonder enig referentiemateriaal of aantekenspul. Ik neem een houding aan alsof het me allemaal weinig intereseert en ik de enige ben die het echt goed begrijp (het commentaar van de rest is het aantekenen niet waard). En dat is dan goed. Het wordt geaccepteerd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:23 schreef Thisbe het volgende:
Bij mij in de klas zat iemand die de laatste twee jaar nooit een tas meenam, of wat dan ook.
Hij kwam met zijn handen in zijn zakken een half uur te laat 's ochtends, schreef niks op, las niet mee. Maar haalde wel altijd alles.
Dat vonden wij een durfal.
Ik zit op school. In Amersfoort. Fulltime, dus zelfs des avonds. Vandaar dat ik weinig tijd heb te FOK!-en!quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:51 schreef Z het volgende:
Ja, ik vroeg me van de week ook al af waar loewies is.
Ik moest een paar jaar terug voor de zekerheid ook eens mezelf op SOA laten testen (er was geen enkele aanleiding, enkel pro-forma en voor de zekerheid dus). Enfin, loop ik zo de GGD binnen, vraag toch enigzins schuchter om de uitslag, roept die muts keihard door het gebouw of de uitslag van de SOA-test binnen is. Dat doen ze natuurlijk allemaal expres, die mutsen. Best wel lachen op zo'n GGD.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:05 schreef Lienekien het volgende:
Heeft JAM een SOA?
Ja, ik ben frequent in Polen geweest. De eerste keer dat ik er kwam ben ik na afloop van de oefening meteen weer in de auto gesprongen en terug gereden. Zo leuk vond ik het daar!quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:42 schreef Gellius het volgende:
Waar is ons Loewieke eigenlijk? Die heeft vast wel eens in Polen geoefend.
De kleine dingetjes die het leven leuk maken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik moest een paar jaar terug voor de zekerheid ook eens mezelf op SOA laten testen (er was geen enkele aanleiding, enkel pro-forma en voor de zekerheid dus). Enfin, loop ik zo de GGD binnen, vraag toch enigzins schuchter om de uitslag, roept die muts keihard door het gebouw of de uitslag van de SOA-test binnen is. Dat doen ze natuurlijk allemaal expres, die mutsen. Best wel lachen op zo'n GGD.
Claudia, zijn die blauwe muisjes toeval of is het een hint? Fijn dat het tot zover er allemaal goed uitziet!quote:
Ja, ik neem het die meisjes van de GGD ook niet kwalijk. Die willen ook wel eens hun lolletje!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:14 schreef Quir het volgende:
[..]
De kleine dingetjes die het leven leuk maken.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:10 schreef ShadyLane het volgende:
Ook 's avonds!
Geen hint, L.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Claudia, zijn die blauwe muisjes toeval of is het een hint? Fijn dat het tot zover er allemaal goed uitziet!
Ja hoor. Ik lees net dat Thisbe ook wel wil, dus dat komt helemaal goed. Dan kunnen we haar samen gaan overtuigen van de geneugten van Amersfoort.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:21 schreef LXIV het volgende:
Oh ja, voor K-man en Thisbe. Gaan we eens een keer een biertje drinken dan? Ik kan iedere avond door de week.
Geen hint, maar toch ook geen toeval?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Geen hint, L.
SL, bedankt voor de naamsuggesties! Ik blijf er maar over piekeren.
Ik bedoel dat het minder subtiel was dan een hint.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Geen hint, maar toch ook geen toeval?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Gerrit.
Barend.
Frans.
Gnak.
Gerlof.
Josebius.
Harco.
Oene.
Engelbert.
Eddy.
Maar vind je ook dat het kan gezien de achternaam?quote:
Wrom niet?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:58 schreef Z het volgende:
Kees kan niet. En Leo ook niet.
Dennis willen ze ook niet, om later te voorkomen dat hij brieven gaat schrijven alsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:58 schreef Z het volgende:
Kees kan niet. En Leo ook niet.
Dit om iedereen die wilde roepen: wat ben jij VREEMD, Frollo! alvast de wind uit de zeilen te nemen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:01 schreef Frollo het volgende:
Ik sprak op een reünie eens een oud-klasgenoot, die was ook van Foetus en Swans naar Astrud Gilberto geswitcht, dus zo vreemd is het niet.
Ongelofelijk, jij kijkt dwars door mensen heen!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit om iedereen die wilde roepen: wat ben jij VREEMD, Frollo! alvast de wind uit de zeilen te nemen.
Ik kan het je bij wijze van nog veel sterker vertellen! Figuurlijk dan, hè.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:05 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ongelofelijk, jij kijkt dwars door mensen heen!
Zo eentje waarin je een hoop mensen dood moet schieten. Welke exact, daar ben ik nog niet over uit.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:03 schreef Frollo het volgende:
Zeg JAM, welk dom spelletje ga je de komende vijf uur eigenlijk doen?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:51 schreef Frollo het volgende:
Is Chinees-Indisch toch?
Nou, ik vind het maar griezelig, zo goed als dat jij de mensen doorhebt!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan het je bij wijze van nog veel sterker vertellen! Figuurlijk dan, hè.
Niet dat ik weet, nee.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:16 schreef MeneerTim het volgende:
Ik kan op Last.fm niet meer gewoon Bossanova intypen en dan op een radio station inhaken omdat ik tegenwoordig moet betalen. Zijn er nieuwe, gratis manieren om dat te doen?
?
Ik doe wel even een belletje tegen de tijd dat ik met mijn bus Nijmegen aandoe.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:17 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nou, ik vind het maar griezelig, zo goed als dat jij de mensen doorhebt!
Vet! Leuk!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:08 schreef JAM het volgende:
[..]
Zo eentje waarin je een hoop mensen dood moet schieten. Welke exact, daar ben ik nog niet over uit.
http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=jobim&aq=fquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:16 schreef MeneerTim het volgende:
Ik kan op Last.fm niet meer gewoon Bossonova intypen en dan op een radio station inhaken omdat ik tegenwoordig moet betalen. Zijn er nieuwe, gratis manieren om dat te doen?
?
Gáááf!!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mensen, ik heb mijn reis naar nepal-tibet-china geboekt! Het is wel geen Alaska, maartochmaartochmaartoch.
Die verhalen ken ik ook, en ik hoor en lees ook dat met name vegetariërs het heel, heel zwaar hebben in China.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:38 schreef ShadyLane het volgende:
Dat lijkt me echt supertof! De Himalaya is vast geweldig, en China vind ik fascinerend, ook al hoor ik van vrienden alleen maar verhalen over heel vieze omstandigheden en dito eten.
Dat vind ik ook. Het plan kwam op toen ik vorig jaar een smsje kreeg van mijn vader (die reisleider is) vanuit het basiskamp van de Mount Everest. Toen werd ik jaloers, en toen ik dat vertelde zei hij dat hij die reis nog wel een keertje wilde leiden als ik mee zou gaan. Dus nu alleen nog hopen dat er genoeg mensen zijn...quote:
Same here. Maar jij (Frollo) oudehoert in veel meer topics dan ik volgens mij.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:51 schreef Gellius het volgende:
Nooit.
Klopt. En dan is er nog een veelvoud aan topics die ik alleen maar lees.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:54 schreef Z het volgende:
[..]
Same here. Maar jij (Frollo) oudehoert in veel meer topics dan ik volgens mij.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:07 schreef Z het volgende:
Wat moeten we je een hoop uitleggen de laatste tijd Lien en Frollo.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:07 schreef Z het volgende:
Wat moeten we je een hoop uitleggen de laatste tijd Lien.
Oh, zo'n pijltje als PI is zoiets als: 'neem me vooral niet serieus?' En dat weet ik dan ook al weer niet?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:10 schreef Z het volgende:
PI's jongens!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:24 schreef Frollo het volgende:
Goed zo, Lien! Zeg maar dat ik ook op 'm spuug, met z'n arrogante houding!
Geen gek idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:37 schreef Lienekien het volgende:
Frollo, Z zegt dat jij maar eens wat moet gaan werken.
Ik wou dat het wat minder vaak kon en ik fanatieker met iets bezig kon zijn. Maar het vlees is zwak.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:04 schreef Frollo het volgende:
[..]
Klopt. En dan is er nog een veelvoud aan topics die ik alleen maar lees.
Maar goed, kennelijk lukt het jullie om alleen te FOK!ken als het ook echt kan. Knap hoor.
En hoeveel notes heb je? Ik 12.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik leer zojuist dat er ook zoiets bestaat als een Fok!-abonnement.
Heb je ze ook opgevraagd, want je schijnt soms ook notes voor tofheid te krijgen.quote:
Je bedoelt dat je ook daadwerkelijk inzage hebt gevraagd en dus ¤ 4,50 (tien gulden!!!) hebt betaald?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je ze ook opgevraagd, want je schijnt soms ook notes voor tofheid te krijgen.
Ik niet! Ik heb er maar drie en een mod heeft al eens verklapt wat er ongeveer in staat.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:29 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je ook daadwerkelijk inzage hebt gevraagd en dus ¤ 4,50 (tien gulden!!!) hebt betaald?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mensen, ik heb mijn reis naar nepal-tibet-china geboekt! Het is wel geen Alaska, maartochmaartochmaartoch.
Hmm. Het zal vast enorm onbevredigend zijn als je dat doet. Ik zou niet weten wat er zou kunnen staan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:59 schreef Lienekien het volgende:
Ik doneer een euro als je het doet, Z.
Da's niet waar. Het is inderdaad zo dat zo'n streep vaker voorkomt bij negers, maar mijn roomblanke schoonzusje heeft ook een zwangerschapsstreep gehad. Hier valt (nog) niets te ontwaren.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:02 schreef Z het volgende:
Zo'n streep op de buik zie je wel vaker bij zwangere negors. En nooit bij blanken. Hoe zou dat zitten.
Streeploos bruin kunnen we wel vergeten, begrijp ik.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:04 schreef Frollo het volgende:
Die vrouw hè, nou, daar loopt een streep doorheen WHEHEHE!
Precies. Ik heb er ook 2, en ook daar zal niets spannends in staan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:03 schreef Z het volgende:
[..]
Hmm. Het zal vast enorm onbevredigend zijn als je dat doet. Ik zou niet weten wat er zou kunnen staan.
Ik ga niet trouwen!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ook voor zwangere vrouwen zijn er prachtige jurken, Claudia:
[ afbeelding ]
Link?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:16 schreef Z het volgende:
Misschien is het er wel één vanwege het RjP-gate.
Andersom toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:59 schreef Z het volgende:
Nou met Pyl en die stomme mod.
Ik weet het ook niet meer. Ik ben niet old#fil genoeg.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:38 schreef ShadyLane het volgende:
Hoe is dat met die kamelen ook alweer precies ontstaan? Er staat me iets bij van Highlander en de Gobiwoestijn, maar ik kan me er geen toedracht meer bij voor de geest halen.
Kun je zien wat voor een harde werkers er in TTK zijn. Bij een ander subforum zou iedereen om half drie al stoppen met posten en naar huis gaan.quote:
Dus ik doe er toch goed aan daar nooit heen te gaan. Ben er zelfs nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:12 schreef ShadyLane het volgende:
Schoolfeest. Waarbij je om beide delen van het woord aanhalingstekens kunt plaatsen.
Dat is goed maar dan moet er wel het een en ander uitgelegd worden over die kamelen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:36 schreef Gellius het volgende:
Hij vertelde 't, ja!,
. Laten we het volgende topic maar aan drs. Koekepan opdragen. Met kamelen en liefberalen.
Ja, die zoete troep dronken wij ook altijd op schoolfeestjes. En alles lekker mixen in de maag, dan kreeg je van die roodbruine, enorm zoet ruikende kots.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
In mijn tijd mocht je als 13-jarige nog gewoon passoa jus en pisang bestellen op het kerstgala. En bier, maar smerig dat ik het vond...
Ik ben volgens mij ook nooit dronken geweest op een schoolfeest. Geen uitdaging.
Breezer. Al dan niet verrijkt met GHB.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, die zoete troep dronken wij ook altijd op schoolfeestjes. En alles lekker mixen in de maag, dan kreeg je van die roodbruine, enorm zoet ruikende kots.
Wat drinken ze tegenwoordig dan op de middelbare school?
Laadevermogen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar vind je ook dat het kan gezien de achternaam?
Nou, dat was de aanleiding. Het was geloof ik Koekepan die zei dat zijn humor zo droog was als de Gobiwoestijn. De aanleiding daarvoor weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:38 schreef ShadyLane het volgende:
Hoe is dat met die kamelen ook alweer precies ontstaan? Er staat me iets bij van Highlander en de Gobiwoestijn, maar ik kan me er geen toedracht meer bij voor de geest halen.
Thijs blijft maar terugkomen!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:52 schreef ShadyLane het volgende:
In mijn tijd was het bessen.
Overigens:
- Lucas
-Niels
- Paul
- Thijs
- Mark
- Eduard
- Ernst
- Enver
Het gaat om een alliteratie. Daar krijg ik al gauw een 'Mad Max'-gevoel bij.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:06 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Laadevermogen?
Hardcore?
Cady?
Tailleur?
Als Fleur een jongen was hadden we hem Lucas genoemd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Thijs blijft maar terugkomen!Zo heet het overleden zoontje van iemand uit OUD, dus die naam is voor mij 'bezoedeld'. Lucas vind ik een leuke nam, maar het mag dus geen bijbelse naam worden.
Ik vind Luuk zo'n lieve afkorting.
Over een mythologische sprekende beukenboom.quote:My is ferteld: "Ha in petear mei beamen yn it bosk
As 't do it deistich jachtsjen en geflean ûntrinne wolst
Praat mei beamen yn it bosk, dêr wurdst rêstich fan
Fan dy positive enerzjy wurdst do wer in nij' man"
Sûnt koart ha 'k no in praatgroep fûn, foar in praatsje bin ik klear
Twa bjirken en in âlde boek sille mei my yn petear
Ja, de wiisheid fan sa 'n âlde boek jout minsken wer in doel
Dat enerzjyfjild om syn stam jout sa 'n waarm gefoel
ref.: En ik mar harkje nei de âlde boekebeam
Fertel my in ferhaal wêr 't ik plat fear gean
En ik mar harkje nei de âlde boekebeam
Mar al wat hy fertelde, ik koe it net ferstean
D'r is neat wêr 'st net oer prate kinst, ja, dat is my ferteld
Oer 't libben of relaasjes, do stiest d'r fan fersteld
Ek soenen beamen humor ha, it klinkt miskien wat stom
Mar fertel in mop, dan leit it bosk fan it laitsjen wer 's
krom
ref.
Nee, ik leau d'r hielendal gjin bliksem fan
Dat new-age gedoch wol d'r wier by my net yn
Nee, ik leau d'r hielendal gjin bliksem fan
It is in poppekast, dat is wat ik d'r fan fyn
It geëamel fan de âlde boek stie my net mear oan
Syn gefoel fear humor hie it by my bedoarn
In seage hat syn wurk no dien, de âlde boek leit om
It hout is yn 'e kachel gien, dy beam komt noait werom
ref.: No siet ik by it fjoer fan de âlde boekebeam
De waarmte dy 't ik fielde, ik wie te skeptysk west
Ik siet by it fjoer fan de âlde boekebeam
De waarmte dy 't de beam my joech foldie my tige best
De enerzjy fan de âlde boek foldie my tige best
Nimrod en Ezechiël vallen bij deze dus ook af.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
maar het mag dus geen bijbelse naam worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |