Hoe vaak verhuis jij gemiddeld?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:03 schreef Z het volgende:
Wel donderdag a.s. de sleutel van het nieuwe huis.
Allemaal bloed uit haar strot tekenen en dan noem je het "de beet". En dan hang je een mooi lulverhaal op dat liefde gelijk aan lust is en meer van die onzin en dan krijg je een 9. Of een 1 als je lerares een domme gevoelige doos is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:50 schreef Quir het volgende:
Ik moet voor CKV een opdracht maken, ik moest een werk kiezen uit een stapeltje dat daar lag, en moet vervolgens dat natekenen en iets wijzigen. Ik vond tussen het kubisme 'De Kus' van Gustav Klimt. Iemand enige creatieve inbreng?
Gewoon de docent de schuld geven, is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:32 schreef Quir het volgende:
Tussen, tussen!
O God, doet ie mee met het afzetten van AH? Het is toch geen proleet?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kreeg een foto van m'n broertje toegestuurd:
[ afbeelding ]
Als je het interieur bekijkt ...quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:04 schreef Gellius het volgende:
[..]
O God, doet ie mee met het afzetten van AH? Het is toch geen proleet?
Een kortingsbon is nog tot daar aan toe, maar ik ben in dit soort zaken echt het tegenovergestelde van hem, en zou dit ook nooit doen. Daarom vind ik het (als oude broer) ook wel weer erg grappig. Hij heeft gewoon een bijeengeraapt-zooitje huis, met een bob ross schilderij dat bij het vuil stond, maar dan wel met een enorme plasma-tv. Misschien is vertedering nog het beste woord.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:12 schreef Gellius het volgende:
Ik weet niet precies waarom, maar ik vind het vreselijk genant om gratis dingen op te vragen. Ik lever bonnetjes en coupons ook nooit in.
Waar láát je al die toetjes?!quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kreeg een foto van m'n broertje toegestuurd:
[ afbeelding ]
In de koelkast of erbuiten?quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:27 schreef Z het volgende:
Hoe lang is zo'n toetje houdbaar?
Nou gewoon, bij wijze ván!quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:59 schreef Lienekien het volgende:
"Ja, bij wijze van, hè." Dat zeggen mensen wel eens. Bij wijze van WAT?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |