Denk niet dat hij los te verkrijgen is.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
En de losprijzen? Daar ben ik benieuwd naar
Ook niet 'gewoon' bij een Apple winkel?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Denk niet dat hij los te verkrijgen is.
Nee, alleen in combinatie met een T-Mobile abonnement. Voor een "los" toestel zul je naar het buitenland moeten uitwijken of 'm bestellen bij een webshop die ze importeert.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:31 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ook niet 'gewoon' bij een Apple winkel?
EDIT: Staan in ieder geval geen prijzen op de Nederlandse Apple-site inderdaad...
Apple winkels heb je niet in Nederland.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:31 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ook niet 'gewoon' bij een Apple winkel?
EDIT: Staan in ieder geval geen prijzen op de Nederlandse Apple-site inderdaad...
Je begrijpt me wel...quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Apple winkels heb je niet in Nederland.
http://store.apple.com/nlquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Apple winkels heb je niet in Nederland.
Kreeg je de volgende melding: Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk. PDP-identiteit niet geaccepteerd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:06 schreef Nashje het volgende:
Kan m'n mail niet ophalen. Hij staat nog op de mail van voor de update. Als ik dan probeer te syncen doet ie het gewoon niet. Kreeg net 1 keer de melding dat er een PDP fout was of zoiets
.
Die kreeg ik inderdaad! Zit op Wifi. Heb dat netwerk laten vergeten, toen opnieuw aangeklikt en key ingevoerd, maar werkt nog nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Kreeg je de volgende melding: Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk. PDP-identiteit niet geaccepteerd.
Die melding kreeg ik net toen ik wilde internetten via 3G. Oplossing daarvoor is je netwerk instellingen opnieuw invoeren.
Waar stel je dat in?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:22 schreef Biogarde het volgende:
En niet de volledige SMS meer in beeld bij een nieuwe SMS. Helemaal niets, alleen 'tekst message'. Eindelijk
Dat lijkt me vrij goedkoop. Als je een andresje weet graag laten wetenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
Een 16GB 3GS voor 400 euro is waarschijnlijk niet echt te verwachten, of wel?
Misschien een verkeerde key ingevoerd. Het heeft volgens mij wel met de instellingen te maken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die kreeg ik inderdaad! Zit op Wifi. Heb dat netwerk laten vergeten, toen opnieuw aangeklikt en key ingevoerd, maar werkt nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |