Mmkay. En wanneer heb je zo'n reservekopie nodig? Als je een nieuwe computer hebt? Waar slaat ie 'm trouwens op, of ziet iTunes automatisch zo'n reservekopie.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef nelisb het volgende:
[..]
Links in iTunes zie je je iPhone staan. Rechtermuisknop en dan kan je een backup maken.
Maar bij updaten maakt ie toch direct een reservekopie?
Met de 3Gs wel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Kan ik nou straks ook video opnemen met mijn iphone?
Ontkoppel iphone van je computer. Zet vervolgens iphone uit en sluit het weer aan. Bij sommige mensen schijnt het te werken en bij sommige weer niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:54 schreef arneaux het volgende:
Ik krijg als foutmelding dat de iPhone niet kan worden bijgewerkt omdat de iPhone server tijdelijk niet beschikbaar is. Dat tijdelijk duurt nu al 2 uur ofzo...
Iemand anders hetzelfde probleem?
worked for mequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef Wing het volgende:
[..]
Die had ik ook.
Zet iTunes uit, ontkoppel je iphone van de computer. Zet iphone uit.
Sluit iphone direct aan op je computer, zeg ja wanneer itunes vraagt of je 3.0 wil installeren.
Good luck
Yup, je kunt ook met je eigen account inloggen en bijv. je favorites mergen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:10 schreef MrX1982 het volgende:
He youtube app is ook aangepast. Je ziet meer info van een video en de reacties. Lijkt het wat meer op de reguliere youtube.
Handig.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Yup, je kunt ook met je eigen account inloggen en bijv. je favorites mergen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |