Ja dubieus. Heb je geen T-Mobile heb je alsnog te maken met hun policyquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dat T-Mobile het wil verbieden is 1 ding, maar voor andere telcos zou het toch moeten werken?
Uhu maar als je dat bestandje aanpast werkt het ook met tmobquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dat T-Mobile het wil verbieden is 1 ding, maar voor andere telcos zou het toch moeten werken?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:44 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Heb jij dat ook dan met die netwerk time out? Busy lads.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:39 schreef Skv het volgende:
Spul is binnen, staat op mn telefoon. Direct maar even op 'sync' gedrukt, het maken van een reservekopie duurt 1000 uur.
Dank.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:46 schreef Skv het volgende:
http://74.125.77.132/search?q=cache:lZhj2b3r_RUJ:www.iphoneclub.nl/29933/tethering-via-t-mobile-nederland-toch-activeren/+iphoneclub.nl+tethering&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl&client=firefox-a
Geen probleem. Kan jij even laten weten of het werkt? Heb het zelf nog niet getest omdat die van mij aan het backuppen is de afgelopen 30 minuten.quote:
Nee joh, 8G 1200TerrorByte ofzo. Hij is nog steeds bezig. Ondingquote:
Uh, nee. Elke provider gebruikt zijn eigen ipcc.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja dubieus. Heb je geen T-Mobile heb je alsnog te maken met hun policy.
Let wel op wat je doet, voor zover ik weet is er nog geen versie waarbij tethering, MMS én Visual Voicemail werken. Bij de verschillende ipcc bestanden die in omloop zijn mist er altijd wel één van die dingen. Daarom wacht ik ook nog even.quote:
Mja. Door die restore actie van mij ben ik nu ook in de activatievalkuil terecht gekomen. Nouja, eerst maar ff een bakkie gaan doen dan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Geen probleem. Kan jij even laten weten of het werkt? Heb het zelf nog niet getest omdat die van mij aan het backuppen is de afgelopen 30 minuten.
Terwijl mijn iphone aan het booten was zag ik in het vorige topic dat 3 mensen een probleem hadden met activatie.. Ik wist gewoon dat er geen weg meer terug was voor mijquote:
Mooi. Dan werkt het iig nog wel en is het gewoon een kwestie van de storm uitzitten.quote:
Moet je vaker syncenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:58 schreef Skv het volgende:
Waarom duurt dat syncen zo hoerig lang? Ik heb inmiddels het hele internet én alle ooit gepubliceerde boeken uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |