Heb ff geprobeerd; werkt prima hier.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:52 schreef Igen het volgende:
Heb de 3.0 update geïnstalleerd, maar tekst kopiëren in Notities en dan plakken in Safari werkt niet.
Via m'n Mac ook. Zal nog heel druk zijn, mede vanwege de updates van diverse appsquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:25 schreef sunmoonstar het volgende:
De App Store is via de iPhone nog lastig bereikbaar. Laden duurt errug lang..
Hmm. Bij andere sites werkt het bij mij gelukkig ook.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb ff geprobeerd; werkt prima hier.
Naaktfoto's van je ex?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:45 schreef Axel16 het volgende:
waar komen de verwijderde mails ineens vandaan als je door je hele iphone gaat zoeken met die nieuwe zoek functie?
Uit de map Verwijderde itemsquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:45 schreef Axel16 het volgende:
waar komen de verwijderde mails ineens vandaan als je door je hele iphone gaat zoeken met die nieuwe zoek functie?
Die is gewoon helemaal leeg jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Uit de map Verwijderde itemsOf heb je die leeggegooid?
Heb ik ook. Super vaag.quote:
Bij mij ook! Dat hebben ze dan 'over the air' aangepast, want ik heb 'm vandaag nog niet gesynct oid. Vanmorgen had ik aan de rechterkant nog de knop 'Meer...' staan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:27 schreef newyorkcity het volgende:
Trouwens eerst kon je in de app store op je telefoon een code of coupon inwisselen, nu is die knop alleen nog maar voor updates.
Fabricagefout en valt onder garantie.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:34 schreef Dirkos1987 het volgende:
Voor b.v. haarscheurtjes in de case, moet je daarvoor je iphone verzekeren? of kan dat ook zonder verzekering?
Dat denk (beter: hoop) ik ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:56 schreef Jeeh het volgende:
Zou de run weer zo groot zijn? Je zou toch zeggen dat iedereen die er echt één wou hebben hem inmiddels wel heeft en aan zn abo vast zit![]()
Ik heb nu definitief besloten om er een te gaan halen, dus denk ik dat ik morgen dan maar even ergens reserveer.
Was er (met een vriend) bij de G3 launch in R'dam ook bij, dat soort tafarelen verwacht ik eigenlijk niet.
Google eens...quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:10 schreef Maartel het volgende:
Heeft 3.0 nog écht invloed op functionaliteit of is het net zoiets hardwarematigs als een update van itunes 8.1 naar 8.2?
(ik heb namelijk itunes 7 omdat 8 hier niet lekker draaide en heb geen zin om voor niks up te graden)
Ja! hier ook. gemeen man. Is wel handig, soms geven ze promocodes weg bij iphoneclub.nlquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bij mij ook! Dat hebben ze dan 'over the air' aangepast, want ik heb 'm vandaag nog niet gesynct oid. Vanmorgen had ik aan de rechterkant nog de knop 'Meer...' staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |