Ja, ik zit dus nu bij KPN. Maar ik kan niet gewoon alles ondertekenen en afsluiten en afspreken dat de 2 jaar per sept ingaat? Maar dat ik dan wel meteen mn iPhone krijg (waar ik dan uiteraard niet mee kan bellen).quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:19 schreef Kremers het volgende:
[..]
Als je bij t-mobile zit kun je gewoon verlengen: dit kan vanaf 4mnd voordat je abo afloopt. Zit je bij een andere provider dan heb je pech, of je zult tijdelijk twee abo's moeten afnemen.
Zal ik je dan uit je droom trappen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:26 schreef Slein83 het volgende:
Mijn iphone is nog steeds fucked up(rechterkant van het scherm doet het niet meer), maar tot op heden geen tijd en zin gehad om hem terug te brengen. Komt mede ook door het feit dat de 3gs eraan kwam, dus over weekje of 2 hem aanbieden ter reparatie en hopen dat ik de nieuwe 3gs krijg ter vervanging
Verder os 3.0 werkt echt lekker snel, helaas kan ik niet alles testen om de bovenstaande reden
Tap Tap Revolution 2 ondersteunt nu al push notifications. Voor zover ik weet is dat tot nu toe de enige die in de App Store staat. Verwacht zeer binnenkort wel een hoop updates van andere Apps.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:56 schreef Ericjuh het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag. Zit hier de push notificatie al in en is het wachten op de apps die het ondersteunen? Of komt er gauw nog een update hier voor uit?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:51 schreef c0nd0r het volgende:
Voor de geïntresseerden trouwens; op http://www.quickpwn.com/ kun je je inschrijven voor een e-mailberichtje voor als de 3.0 update klaarstaat!
Misschien handiger dan F5'en
Nee, dat gaan ze zeker niet doen. En waarom zou je een iPhone willen waar je niet mee kunt bellen? Sterker nog, je kunt er vrijwel niets mee want internetten werkt dan ook niet... Ik feite heb je dan gewoon een dure iPod Touch. Wacht dan gewoon tot september.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:31 schreef Jeeh het volgende:
[..]
Ja, ik zit dus nu bij KPN. Maar ik kan niet gewoon alles ondertekenen en afsluiten en afspreken dat de 2 jaar per sept ingaat? Maar dat ik dan wel meteen mn iPhone krijg (waar ik dan uiteraard niet mee kan bellen).
Misschien toch maar even navragen, zou wel erg fijn zijn.
De 16 GB 3G gaat eruit en touchscreens die niet werken worden vervangen, dus krijg sowieso een nieuwe. De vraag is echter of het ene 3g of 3gs zal zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zal ik je dan uit je droom trappen?
De 3G maken en verkopen ze nog steeds. Dus je krijgt gewoon een nieuwe/refurbished 3G.
Nog steeds niet. Kolere klote 3.0.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is merkwaardig maar ik zou het over een uur ofzo nog een keer proberen misschien werkt het ophalen van je mail dan wel. Als je instellingen gewoon goed staan zou het toch moeten werken.
Ze zullen best een voorraadje 16GB 3G's (en onderdelen) achterhouden voor dit soort gevallen. Het kan ook zijn dat je dan een "refurbished" exemplaar terugkrijgt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:26 schreef Slein83 het volgende:
[..]
De 16 GB 3G gaat eruit en touchscreens die niet werken worden vervangen, dus krijg sowieso een nieuwe. De vraag is echter of het ene 3g of 3gs zal zijn
quote:@MuscleNerd if u write few words on blog about release of PWN it is realy helpful for thousands of people who are refreshing the page
3 minuten geleden, dus hopelijk zometeen wat meer info.quote:@kashar that's a good idea
Naar Belcompanyquote:
Ik em nu aan het downloaden met volle bandbreedte ergste lijkt nu voorbij te zijn, no probs tot nu toe iig.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef de_boswachter het volgende:
Kan ik um vanavond installeren of zijn die fucking servers nog steeds overbelast ?
ff geduld dus nog.quote:Jailbreak voor iPhone 3.0 uitgesteld, problemen met YouTube
Het iPhone Dev Team heeft zojuist een update gegeven over de status van de jailbreak voor OS 3.0 die ze in voorbereiding hebben. De jailbreak is zo goed als klaar, alleen zijn er nog twee (kleine) problemen die ze eerst op willen lossen. De eerste heeft betrekking op het gebruik van de Youtube-applicatie op iPhones die niet officieel geactiveerd zijn. De applicatie zou niet naar behoren werken of crashen op dergelijke iPhones. Het tweede probleem dat ze hebben blijkt in Apple’s nieuwe versie van de Software Restore te zitten, waardoor de custom firmwares niet goed zouden werken op de iPhone.
itunes uitzetten, iphone uitzetten. telefoon aa de pc koppelen (uit) en itunes starten. dat werkte bij mij tenminstequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef de_boswachter het volgende:
Kan ik um vanavond installeren of zijn die fucking servers nog steeds overbelast ?
Ja dat doen ze inderdaad al. Ik was gister naar de Tmobile shop geweest om hem te reserveren, ik sta als 13e op de lijst. De dagen ervoor waren er ook al mensen geweest om te reserveren.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:48 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Vanaf morgen te reserveren in T-mobile winkels, die nemen toch al een week reserveringen aan?
Dit dusquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef MacorgaZ het volgende:
3 minuten geleden, dus hopelijk zometeen wat meer info.
Ik gisteren ook bij de belcompany. Mijn naam gegeven en dat ik een zwarte 32gb wil en nu sta ik 2e op de lijst. Ik ga er dus vanuit als ik er volgende week vrijdag heenga dat ie dan klaar ligtquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:55 schreef LeonH het volgende:
[..]
Naar Belcompany
Ben ik ook geweest voor de 3G. Die ochtend stond bij T-mobile een dikke rij en bij de Apple store er tegen over een paar mensen. Naar BC gebeld, geen probleem, we hebben er nog 2 en die leggen we aan de kant. Daar stond het dan ook keurig waardoor we verzekerd waren van een toestel. Ook daar stond altijd wel 1, en anders 2 te proberen voor de abo-aanvragen.
Ben over al mijn telefoon aankopen die ik daar heb gedaan altijd wel tevreden geweest!
Tot op heden zijn het allemaal dezelfde berichten die je hoort, vervanging van het toestel(allemaal nieuw). Reparatie er van is gewoon te duur. Dus meteen vervangen. En dat voorraadje schijnt al aardig geslonken te zijn aangezien ze al geruime tijd niet meer geproduceerd worden. Maar ik wacht nog gerust effe afquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze zullen best een voorraadje 16GB 3G's (en onderdelen) achterhouden voor dit soort gevallen. Het kan ook zijn dat je dan een "refurbished" exemplaar terugkrijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |