abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70129011
Pfff heb er al hel wat uurtjes aan verspild mar eindelijk zit er vooruit gang in...
Ben nu de standaard 2.2.1 aan het jailbreaken, dan even de custon 2.2.1 erop en dan de 3.0 erop knallen!
Wat je voor een geunlockte 2G allemaal wel niet moet doen...
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_70129022
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:19 schreef Kremers het volgende:

[..]

Als je bij t-mobile zit kun je gewoon verlengen: dit kan vanaf 4mnd voordat je abo afloopt. Zit je bij een andere provider dan heb je pech, of je zult tijdelijk twee abo's moeten afnemen.
Ja, ik zit dus nu bij KPN. Maar ik kan niet gewoon alles ondertekenen en afsluiten en afspreken dat de 2 jaar per sept ingaat? Maar dat ik dan wel meteen mn iPhone krijg (waar ik dan uiteraard niet mee kan bellen).

Misschien toch maar even navragen, zou wel erg fijn zijn.
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:35:44 #253
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_70129174
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:26 schreef Slein83 het volgende:
Mijn iphone is nog steeds fucked up(rechterkant van het scherm doet het niet meer), maar tot op heden geen tijd en zin gehad om hem terug te brengen . Komt mede ook door het feit dat de 3gs eraan kwam, dus over weekje of 2 hem aanbieden ter reparatie en hopen dat ik de nieuwe 3gs krijg ter vervanging

Verder os 3.0 werkt echt lekker snel, helaas kan ik niet alles testen om de bovenstaande reden
Zal ik je dan uit je droom trappen?

De 3G maken en verkopen ze nog steeds. Dus je krijgt gewoon een nieuwe/refurbished 3G.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_70129417
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:56 schreef Ericjuh het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag. Zit hier de push notificatie al in en is het wachten op de apps die het ondersteunen? Of komt er gauw nog een update hier voor uit?
Tap Tap Revolution 2 ondersteunt nu al push notifications. Voor zover ik weet is dat tot nu toe de enige die in de App Store staat. Verwacht zeer binnenkort wel een hoop updates van andere Apps.
pi_70129756
Voor de geïntresseerden trouwens; op http://www.quickpwn.com/ kun je je inschrijven voor een e-mailberichtje voor als de 3.0 update klaarstaat!

Misschien handiger dan F5'en
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:58:03 #256
3185 Adelante
To let it go now
pi_70129962
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:51 schreef c0nd0r het volgende:
Voor de geïntresseerden trouwens; op http://www.quickpwn.com/ kun je je inschrijven voor een e-mailberichtje voor als de 3.0 update klaarstaat!

Misschien handiger dan F5'en
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_70130617
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:58 schreef Adelante het volgende:

[..]

Wablief?
pi_70130967
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:31 schreef Jeeh het volgende:

[..]

Ja, ik zit dus nu bij KPN. Maar ik kan niet gewoon alles ondertekenen en afsluiten en afspreken dat de 2 jaar per sept ingaat? Maar dat ik dan wel meteen mn iPhone krijg (waar ik dan uiteraard niet mee kan bellen).

Misschien toch maar even navragen, zou wel erg fijn zijn.
Nee, dat gaan ze zeker niet doen. En waarom zou je een iPhone willen waar je niet mee kunt bellen? Sterker nog, je kunt er vrijwel niets mee want internetten werkt dan ook niet... Ik feite heb je dan gewoon een dure iPod Touch. Wacht dan gewoon tot september.
pi_70131078
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:35 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Zal ik je dan uit je droom trappen?

De 3G maken en verkopen ze nog steeds. Dus je krijgt gewoon een nieuwe/refurbished 3G.
De 16 GB 3G gaat eruit en touchscreens die niet werken worden vervangen, dus krijg sowieso een nieuwe. De vraag is echter of het ene 3g of 3gs zal zijn
pi_70131427
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:00 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het is merkwaardig maar ik zou het over een uur ofzo nog een keer proberen misschien werkt het ophalen van je mail dan wel. Als je instellingen gewoon goed staan zou het toch moeten werken .
Nog steeds niet. Kolere klote 3.0.
pi_70132178
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:26 schreef Slein83 het volgende:

[..]

De 16 GB 3G gaat eruit en touchscreens die niet werken worden vervangen, dus krijg sowieso een nieuwe. De vraag is echter of het ene 3g of 3gs zal zijn
Ze zullen best een voorraadje 16GB 3G's (en onderdelen) achterhouden voor dit soort gevallen. Het kan ook zijn dat je dan een "refurbished" exemplaar terugkrijgt.
pi_70133508
Kan ik um vanavond installeren of zijn die fucking servers nog steeds overbelast ?
U MAD?
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:25:27 #263
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_70133513
quote:
@MuscleNerd if u write few words on blog about release of PWN it is realy helpful for thousands of people who are refreshing the page
quote:
@kashar that's a good idea
3 minuten geleden, dus hopelijk zometeen wat meer info.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_70134532
Ik ben vandaag dus de stad in gegaan om me op de lijst te zetten om een iphone te reserveren.

1e Tmobile winkel kwam er een vrouwtje naar ons toe, waar ik de vraag aan stelde of het mogelijk was om me op de lijst te laten zetten, Dat kon, 50 euro aanbetalen, je moest hem dan zeker kopen en de prijzen waren volgens haar nog niet bekend, hierop zei ik die zijn vanmorgen vrij gegeven dus ze zijn wel bekend.
Hierop antwoorde ze: Dit zijn de internet prijzen dus mocht je voor die prijs willen gaan kun je ze beter via internet bestellen, voor de winkel komt een andere prijs.

Gelukkig zat er nog een Tmobile winkel en besloot daar heen te gaan in de hoop dat daar wel een verstandige werknemer mij kon helpen.

In deze winkel stond er een bord op de balie: reserveer nu je Iphone 3gS.
Ik vroeg het aan een mederwerker maar het was nog niet mogelijk , wel kon ik mijn naam en nummer opgeven en dan zouden ze me maandag bellen dat ik in de winkel de 50 euro aanbetaling kon betalen.
Hij vroeg meteen, Wil je dan de 32 GB of de 8 GB? waarop ik reageerde, ik heb liever de 16GB.
Hierop reageerde de medewerker, deze is uit de collectie gehaald en is er alleen nog maar de 32GB en 8 GB, waarop ik weer zei, nee er is ook gewoon een 16!! Nee zei die weer en zo ging het nog 2-3 door waarop hij aan een collega vroeg, die 16gb is er niet meer toch? waarop hij zei: De 32GB en 16GB.......
Zo zie je maar wat voor geweldig personeel T mobile in dienst heeft!
Ik heb toch mar besloten om mijn naam daar op te geven en af te wachten.

Ben toen meteen doorgelopen naar de belcompany, en hier stond een jongen die gewoon heel simpel zei ja kan, geen aanbetaling, bellen donderdag of vrijdag als hij er is en dan kun je hem komen halen mits er genoeg binnen komen, staan enkeling voor jullie.
Ook hier dus mijn naam opgegeven...

Wat denken jullie wat ik nu beste kan doen, voor Tmobile winkel gaan ( Misschien meer iphones binnen krijgen) of gewoon voor de duidelijk en simpel van belcompany, maar dat ik misschien een iphone misloop omdat er maar paar binnen komen..???
pi_70134539
Vanaf morgen te reserveren in T-mobile winkels, die nemen toch al een week reserveringen aan?
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:55:59 #266
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_70134877
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:48 schreef Dirkos1987 het volgende:

heel verhaal
Naar Belcompany
Ben ik ook geweest voor de 3G. Die ochtend stond bij T-mobile een dikke rij en bij de Apple store er tegen over een paar mensen. Naar BC gebeld, geen probleem, we hebben er nog 2 en die leggen we aan de kant. Daar stond het dan ook keurig waardoor we verzekerd waren van een toestel. Ook daar stond altijd wel 1, en anders 2 te proberen voor de abo-aanvragen.

Ben over al mijn telefoon aankopen die ik daar heb gedaan altijd wel tevreden geweest!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  Redactie Games donderdag 18 juni 2009 @ 15:59:58 #267
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_70135076
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef de_boswachter het volgende:
Kan ik um vanavond installeren of zijn die fucking servers nog steeds overbelast ?
Ik em nu aan het downloaden met volle bandbreedte ergste lijkt nu voorbij te zijn, no probs tot nu toe iig.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:14:14 #268
51286 w00h00
Digital man!
pi_70135776
quote:
Jailbreak voor iPhone 3.0 uitgesteld, problemen met YouTube

Het iPhone Dev Team heeft zojuist een update gegeven over de status van de jailbreak voor OS 3.0 die ze in voorbereiding hebben. De jailbreak is zo goed als klaar, alleen zijn er nog twee (kleine) problemen die ze eerst op willen lossen. De eerste heeft betrekking op het gebruik van de Youtube-applicatie op iPhones die niet officieel geactiveerd zijn. De applicatie zou niet naar behoren werken of crashen op dergelijke iPhones. Het tweede probleem dat ze hebben blijkt in Apple’s nieuwe versie van de Software Restore te zitten, waardoor de custom firmwares niet goed zouden werken op de iPhone.
ff geduld dus nog.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:15:13 #269
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_70135813
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef de_boswachter het volgende:
itunes uitzetten, iphone uitzetten. telefoon aa de pc koppelen (uit) en itunes starten. dat werkte bij mij tenminste
Please, make yourself uncomfortable.
pi_70135840
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:48 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Vanaf morgen te reserveren in T-mobile winkels, die nemen toch al een week reserveringen aan?
Ja dat doen ze inderdaad al. Ik was gister naar de Tmobile shop geweest om hem te reserveren, ik sta als 13e op de lijst. De dagen ervoor waren er ook al mensen geweest om te reserveren.

Het rare was dat ik niet eens 50 euro hoefde te betalen, dat hoefde dit jaar niet zei de verkoper. Wat wel raar is want de Tmobile site bewijst het tegendeel... maargoed. Woensdag word ik gebeld en dan hoor ik of ik hem vrijdag kan ophalen.
pi_70136065
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef MacorgaZ het volgende:
3 minuten geleden, dus hopelijk zometeen wat meer info.
Dit dus
pi_70137123
Voor mensen met mailproblemen: bij mij stond er ineens een leeg emailaccount tussen waardoor mail er steeds uitklapte. Deze verwijderen en probleem opgelost!
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:47:18 #273
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_70137182
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:55 schreef LeonH het volgende:

[..]

Naar Belcompany
Ben ik ook geweest voor de 3G. Die ochtend stond bij T-mobile een dikke rij en bij de Apple store er tegen over een paar mensen. Naar BC gebeld, geen probleem, we hebben er nog 2 en die leggen we aan de kant. Daar stond het dan ook keurig waardoor we verzekerd waren van een toestel. Ook daar stond altijd wel 1, en anders 2 te proberen voor de abo-aanvragen.

Ben over al mijn telefoon aankopen die ik daar heb gedaan altijd wel tevreden geweest!
Ik gisteren ook bij de belcompany. Mijn naam gegeven en dat ik een zwarte 32gb wil en nu sta ik 2e op de lijst. Ik ga er dus vanuit als ik er volgende week vrijdag heenga dat ie dan klaar ligt .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_70137405
Heb de 3.0 update geïnstalleerd, maar tekst kopiëren in Notities en dan plakken in Safari werkt niet.
pi_70137551
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:52 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ze zullen best een voorraadje 16GB 3G's (en onderdelen) achterhouden voor dit soort gevallen. Het kan ook zijn dat je dan een "refurbished" exemplaar terugkrijgt.
Tot op heden zijn het allemaal dezelfde berichten die je hoort, vervanging van het toestel(allemaal nieuw). Reparatie er van is gewoon te duur. Dus meteen vervangen. En dat voorraadje schijnt al aardig geslonken te zijn aangezien ze al geruime tijd niet meer geproduceerd worden. Maar ik wacht nog gerust effe af
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')