Dat waren voor mij ook de hoogtepunten qua series. Vooral die in Schotland en Portugalquote:Op maandag 22 juni 2009 00:36 schreef bravo het volgende:
Doe mij maar een WIDM met onbekende mensen, dat was echt vet. En met Angela Groothuizen!
Ik dacht dat vorig seizoen het eerste seizoen was waarin hij niet meer werd ingelicht? Inderdaad omdat het iets te lastig is om je op de vlakte te houden als je het eenmaal weet..quote:Op donderdag 3 september 2009 09:49 schreef Stansfield het volgende:
Bij boulevard was ook bekend dat pieter jan hagens al wist wie de mol was tijdens de uitzendingen. Dus dat hij erg goed moest uitkijken met aankijken en dat soort dingen.
Ze reizen volgens mij niet meer mee met de groep, maar blijven wel in het land volgens. Dat is om te voorkomen dat mensen in hun omgeving al kunnen opmaken dat ze eruit liggen omdat ze eerder thuis zijn dan de rest...quote:Op woensdag 30 september 2009 14:03 schreef Tegan het volgende:
Dus tot nu toe, Frits Sissing en Sipke Jan Bousema. Wordt er niet erg blij van.
Maar, hoe doen ze het eigenlijk als iemand afvalt. Blijft die dan meereizen met de groep of gaat die meteen naar huis? Is steeds maar een dag dus dat lijkt me ook lastig.
Toen Coen was geweest zei hij in de Coen & Sandershow dat hij drie weken met de gordijnen dicht thuis heeft gezeten.. maar ja tis wel Coen, dus of het waar is...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ze reizen volgens mij niet meer mee met de groep, maar blijven wel in het land volgens. Dat is om te voorkomen dat mensen in hun omgeving al kunnen opmaken dat ze eruit liggen omdat ze eerder thuis zijn dan de rest...
Ik betwijfel het. Ik dacht ooit eens ergens gehoord te hebben dat ze gewoon de rest van de opnamens in een hotel verblijven.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:06 schreef Guppi het volgende:
[..]
Toen Coen was geweest zei hij in de Coen & Sandershow dat hij drie weken met de gordijnen dicht thuis heeft gezeten.. maar ja tis wel Coen, dus of het waar is...
quote:
Thomas Acda lijkt me leuk!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het lijkt sowieso op stemmen verdacht veel op: Thomas Acda, Fatima Moreira de Melo en Rick Nieman, die mee lijken te doen.
Op hoeveel seconden hoor je die stemmen dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:00 schreef Urquhart het volgende:
Het lijkt sowieso op stemmen verdacht veel op: Thomas Acda, Fatima Moreira de Melo en Rick Nieman, die mee lijken te doen.
nu nog een naam en je hebt de 1e voorspelling te pakkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:51 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik denk dat diegene die op die ladder staat ( ze vragen aan em of hij weet wie de mol is)
dat dat de mol is!! ZO!
Officieel nog niks, dus het is vooral afwachten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:42 schreef Haunter het volgende:
Iemand een update van alle namen die tot nu toe bekend zijn?
Ik heb er hoe dan ook erg zin in
quote:AMSTERDAM - Boer zoekt Vrouw extra, Gooische Vrouwen en Wie is de Mol? strijden dit jaar om de Gouden Televizier-ring.
De genomineerden werden zaterdag bekendgemaakt in SBS Shownieuws. Tijdens een gala avond op vrijdag 23 oktober wordt de winnaar bekend.
...
Ik heb totaal niets met Johnny de Mol, maar ik vind dat hij z'n programma behoorlijk doetquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:32 schreef TheVulture het volgende:
Wel opvallend dat Johnny de Mol bij de mannen genomineerd is... zouden veel mensen zich vergist hebben en denken dat hij WIDM presenteert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |