quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:12 schreef Fortitudo het volgende:
bla.. bla...dat het niks meer betekend.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:12 schreef Fortitudo het volgende:
betekend
FAILquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:12 schreef Fortitudo het volgende:
als ik klaar ben met mijn studie is de naam van mijn studie dusdanig gedevalueerd dat het niks meer betekend.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat staat hier?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:12 schreef Fortitudo het volgende:
mbo opleidingen die de naam bedrijfseconomie en accountancy hebben
als ik klaar ben met mijn studie is de naam van mijn studie dusdanig gedevalueerd dat het niks meer betekend.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, de voorgaande posters falen hard. Van Dale zegt namelijk dit:quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:22 schreef vosss het volgende:
Betekend dit nou dat ik betekend al mijn hele leven fout schrijf?
quote:be·te·ke·nen -tekende, h -tekend 1 de inhoud weergeven ve woord, begrip enz.: lion betekent leeuw 2 de waarde hebben van: de handel betekent niet veel
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:25 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nee, de voorgaande posters falen hard. Van Dale zegt namelijk dit:
[..]
nee de posters hebben gelijk. alleen ik kegelde het bericht binnen 20 sec op het scherm uit frustratie.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:25 schreef TheKC het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:25 schreef TheKC het volgende:
[..]
[..]
Dus Van Dale heeft het foutquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:30 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
nee de posters hebben gelijk. alleen ik kegelde het bericht binnen 20 sec op het scherm uit frustratie.
Aha, dus jij bent er zo een die een papiertje nodig heeft om zich beter te voelen dan de rest ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:12 schreef Fortitudo het volgende:
mbo opleidingen die de naam bedrijfseconomie en accountancy hebben
zie ik net op 8u journaal
it's a fucking disgrace
ze gaan bedrijfseconomie studeren. ik denk dan meteen aan universiteit. Hebben ze het over fucking mbo opleiding praktijk die hun opleiding bedrijfseconomie noemen. als ze klaar zijn durven ze zich zeker ook nog afgestudeerde bedrijfseconomen te noemen
als ik klaar ben met mijn studie is de naam van mijn studie dusdanig gedevalueerd dat het niks meer betekendt*.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Na gejank is dit aangepast.
Is dit serieus?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:25 schreef TheKC het volgende:
[..]
[..]
quote: