Ik was op zoek naar een foto van Corton's tattoos voor je... kom ik deze foto tegenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
jammer dat we het niet over de tattoos van Eric gaan hebben
nul-negie-nul-negie!!quote:
zeer foutquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:35 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar een foto van Corton's tattoos voor je... kom ik deze foto tegen![]()
[ afbeelding ]
wow wat een schattig mannetje zoquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:35 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar een foto van Corton's tattoos voor je... kom ik deze foto tegen![]()
[ afbeelding ]
Daar kon ik helaas geen foto van vinden, misschien Eric ff twitteren en vragenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wow wat een schattig mannetje zoik ben zo benieuwd naar *onder* het t shirt
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:38 schreef Briggy het volgende:
[..]
Daar kon ik helaas geen foto van vinden, misschien Eric ff twitteren en vragen
terwijl uit onderzoek dat een goede mix prive en werk een betere werknemer oplevertquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:01 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Misschien omdat je langzaam gaat werken van Fok!
Nog een vraag.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
terwijl uit onderzoek dat een goede mix prive en werk een betere werknemer oplevert
*grinnik*quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nog een vraag.
Toen je in de file stond, heb je nog wat file-info tot je doorgenomen?
ik had het gelezenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dagelijks reisinformatie doornemen loont.
Dat had die ene promovenda van de TU Delft bewezen.
en voor de bonusbingo: toets toelemansquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Voor degenen die het gemist hebben: hier is de uitslag van de filebingo. Hier komen de getallen:
A1, A2, A7, A10, A13, A20 en het bonusgetal is A16.
Heeft u zes getallen goed, gefeliciteerd! U ontvangt dan een navigatiesysteem met stem naar eigen keuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |