quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoe geef je de opdracht dan? Dat is wel redelijk cruciaal in een eventueel juridisch traject.
Schriftelijk of mondeling?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:34 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
Ik loop een vestiging binnen, laat mijn opdracht achter op een daarvoor bestemde plek, zeg tegen iedereen die ik tegenkom heel vriendelijk goedendag, en loop weer naar buiten.
Ook een goeie om eens te bekijken... Ik weet dat daar nogal wat haken en ogen aanzitten.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:27 schreef Karina het volgende:
Ga je ook niet te maken krijgen met de Ketenaansprakelijkheidsregeling, want in feite ga je als een soort aannemer fungeren die een onderaannemer in "dienst" neemt?
Huh? Wat is hier frauduleus aanquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:10 schreef mister-v het volgende:Bedenk je echter goed dat indien je er een onderneming van maakt en een 'accountant' hebt hij jou niet zal accepteren als cliënt. Je pleegt immers een vorm van fraude, waarmee deze dienstverlener zeker niet wil worden geassocieerd.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:48 schreef Roy_T het volgende:
[..]
Huh? Wat is hier frauduleus aan
In mijn algemene voorwaarden staat, zoals gebruikelijk, heel duidelijk dat werkzaamheden kunnen worden uitgevoerd door derden. De verantwoordelijkheid ligt dan uiteraard wel gewoon bij mij. Het gaat dan om "diensten" in de vorm van maatwerkproducten, niet het verhuren van andermans personeel ofzo.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Binnekort bij "Opgelicht"
.... kent u deze persoon? Bel dan 0800- .....
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:51 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
Het zou 1 van de volgende 4000 personen moeten zijn, kijkt u even rustig mee?
Ssst, bederf het nou niet voor die controllerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:46 schreef sanger het volgende:
En nog wat anders. Hoelang denk je dat je dit nog zo kunt doen? Zou het niet op een gegeven moment gaan opvallen dat zij meer opdrachten uitvoeren dan doorfactureren? Als er een beetje pientere controller zit duurt dat niet lang.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:04 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ssst, bederf het nou niet voor die controller
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:46 schreef sanger het volgende:
Maar TS, geef eens antwoordt op de vraag. Hoe geef je de opdracht? Op papier? Mondeling? En hoe ziet dat er uit als het op papier gaat? Moet je het ondertekenen?
quote:En nog wat anders. Hoelang denk je dat je dit nog zo kunt doen?
quote:Zou het niet op een gegeven moment gaan opvallen dat zij meer opdrachten uitvoeren dan doorfactureren? Als er een beetje pientere controller zit duurt dat niet lang.
Dus kort gezegd worden in die organisatie opdrachten in behandeling genomen zonder dat deze ondertekend zijn?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:06 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
opdracht staat op papier, en ik heb niets ondertekend.
en voordat iedereen denkt dat ze me nu aan de hand van DNA, vingerafdrukken, handschrift, of smileygebruik kunnen herkennen,.... NOPE!
[..]
In ieder geval voor de rest van mijn leven.
[..]
die zit er kennelijk niet.
en ach, zoals we hebben kunnen... de NS neemt graag een verliespost, als het dichttimmeren van het gat meer kost, dan dat er misgebruikers zijn, en nee het is niet nog een keer de NS.
quote:Op maandag 22 juni 2009 08:07 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus kort gezegd worden in die organisatie opdrachten in behandeling genomen zonder dat deze ondertekend zijn?
quote:Op maandag 22 juni 2009 08:13 schreef DrD00m het volgende:
Wat voor diensten kan ik eigenlijk bij jou afnemen? Misschien heb ik het op korte termijn nodig.
In dat geval wordt jouw positie wel wat beter denk ik.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |