abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70116927
Ik snap niet helemaal wat de gedachtengang hierachter is. Mensen blijven niet weg uit de Regulierdwarsstraat omdat het er zo gevaarlijk zou zijn. Mensen blijven er weg omdat je al 20 jaar lang alleen maar dezelfde koppen bij dezelfde happy hours tegenkomt en dat er de rest van de tijd geen reet te beleven valt. Mijn idee is dat dat te maken heeft enerzijds met het feit dat veel jongere homo's helemaal geen behoefte hebben aan homo-uitgaansgelegenheden en aan de andere kant met de neiging van de gemeente om alles dood te reguleren.

Ik persoonlijk heb er bewust voor gekozen om tijdens de 'gaypride' niet in de stad te zijn. Ik ben die drijvende boomboxen allang zat.
pi_70117019
Tsja Amsterdam wil elk jaar tevergeefs DE homohoofdstad worden, maar dan moet er ook wat progressie zijn in de vorm van vernieuwingen. De Amsterdamse homoscene is echt verouderd en de horeca daar is te duur (Homo's uit A'dam bijvoorbeeld boeken zelfs vluchten naar Londen om simpelweg daar te gaan stappen). Daarnaast vraag ik me af hoe het neerzetten van cameratoezicht en/of buurtacties (Homo's gaan op stap met de vaders van Marokkaanse jongeren?) op strategische plaatsen de homoacceptatie bevorderd.

[ Bericht 3% gewijzigd door Desmonkey op 17-06-2009 23:54:51 ]
  donderdag 18 juni 2009 @ 00:46:21 #53
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_70118326
homo's vragen ook niet dat Amsterdam tot "homo-hoofdstad" wordt omgetoverd, maar dat laten heel veel mensen hier achterwege. Amsterdam wil zelf de titel van homohoofdstad dragen...

Dat komt omdat het leuk op het CV staat, tolerantie en werelds en dat soort zooi, dezelfde reden waarom ze pochen met de Wallen en de vele coffee-shops. Het maakt deel uit van het imago dat ze willen projecteren, Vrijheid, blijheid, voor iedereen.

Daarbij komt ook nog eens dat homo's vaak veel geld opleveren omdat ze over het algemeen veel geld uitgeven. Een homo is wat dat betreft een combinatie tussen een de standaard vrouw en een standaard man. Koopziek, maar met kapitaal.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_70119159
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:53 schreef Rosbief het volgende:
Pedofielen worden toch ook uit de samenleving verstoten, waarom dan voor homofielen een uitzondering maken?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_70119169
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:46 schreef Cairon het volgende:
homo's vragen ook niet dat Amsterdam tot "homo-hoofdstad" wordt omgetoverd, maar dat laten heel veel mensen hier achterwege. Amsterdam wil zelf de titel van homohoofdstad dragen...

Dat komt omdat het leuk op het CV staat, tolerantie en werelds en dat soort zooi, dezelfde reden waarom ze pochen met de Wallen en de vele coffee-shops. Het maakt deel uit van het imago dat ze willen projecteren, Vrijheid, blijheid, voor iedereen.

Daarbij komt ook nog eens dat homo's vaak veel geld opleveren omdat ze over het algemeen veel geld uitgeven. Een homo is wat dat betreft een combinatie tussen een de standaard vrouw en een standaard man. Koopziek, maar met kapitaal.
Volgens mij vind jij het geen goed idee, maar zoals jij het nu beschrijft vind ik het wel een goeie promo.

Liever een homohoofdstad dan een moslimhoofdstad. Als we toch moeten kiezen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_70119822
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:46 schreef Cairon het volgende:
Lijkt mij ook
pi_70123568
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 02:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Volgens mij vind jij het geen goed idee, maar zoals jij het nu beschrijft vind ik het wel een goeie promo.

Liever een homohoofdstad dan een moslimhoofdstad. Als we toch moeten kiezen.
Behalve dat die 'rijke' homo's niet plotseling Barcelona en Londen laten vallen omdat er in Amsterdam-West zo'n leuk bewustwordingsproject loopt of dat de politie nu rechtstreeks op TV kan zien hoe dodelijk saai de Regulierdwarsstraat is.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 10:07:37 #58
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_70189036
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jep, dat in amsterdam heeft echt iets van een dorpskermis.
zelfs een stad als keulen krijgt 600000 gays op de been bij csd weekend
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  zaterdag 20 juni 2009 @ 10:12:18 #59
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_70189095
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:47 schreef HiZ het volgende:
Ik snap niet helemaal wat de gedachtengang hierachter is. Mensen blijven niet weg uit de Regulierdwarsstraat omdat het er zo gevaarlijk zou zijn. Mensen blijven er weg omdat je al 20 jaar lang alleen maar dezelfde koppen bij dezelfde happy hours tegenkomt en dat er de rest van de tijd geen reet te beleven valt. Mijn idee is dat dat te maken heeft enerzijds met het feit dat veel jongere homo's helemaal geen behoefte hebben aan homo-uitgaansgelegenheden en aan de andere kant met de neiging van de gemeente om alles dood te reguleren.

Ik persoonlijk heb er bewust voor gekozen om tijdens de 'gaypride' niet in de stad te zijn. Ik ben die drijvende boomboxen allang zat.
bovendien is reguliers compleet kooijstra monopolie !
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  zaterdag 20 juni 2009 @ 11:10:35 #60
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_70189962
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 10:07 schreef Stroekie het volgende:

[..]

zelfs een stad als keulen krijgt 600000 gays op de been bij csd weekend
niet zo neerbuigend over keulen doen he! keulen is een fijne stad. ook zonder gapoptredens.

trouwens heeft keulen een heel oud homoverleden ivm de eau de cologne.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')