Dus, wat te doen? P er voor?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:48 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik las de OP verkeerd
Zoals al gezegd: dit is gewoon een oud-girorekeningnummer
Ik krijg helemaal niks te zien, een voormalig POSTBANK nummer moet een P voor, ja leuk, maar dit is een ING nummer. Kortom, erg duidelijk is het niet. En met de P er voor lukt het dus ook nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:53 schreef Cracka-ass het volgende:
Sjongejonge, je krijgt het verdomme te zien in de foutmelding.
Ik stoor me echter ook aan de foutmelding daar niet van. Kunnen ze dit niet gewoon automatisch regelen, ik vergeet het structureel namelijk.
Houd in dat het vroeger oftewel voormalig een postbank nummer was. Aangezien postbank nu ING is is het dus een rekening bij de ING geworden maar het is en blijft een oud Postbank nummer. Aangezien de normale banken geen rekening nummers met 7 cijfers maar met 11 cijfers hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:56 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal niks te zien, een voormalig POSTBANK nummer moet een P voor, ja leuk, maar dit is een ING nummer. Kortom, erg duidelijk is het niet. En met de P er voor lukt het dus ook niet![]()
Heb maar een mailtje gestuurd naar het bedrijf
Je bent gewoon een prutser. En nu is het klaar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:56 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal niks te zien, een voormalig POSTBANK nummer moet een P voor, ja leuk, maar dit is een ING nummer. Kortom, erg duidelijk is het niet. En met de P er voor lukt het dus ook niet![]()
Dan mist ze een paar hersencellen of haar rekeningnummer een paar cijfers.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:11 schreef wapwip het volgende:
Het is helemaal nooit een postbank nummer geweest, net met de desbetreffende persoon gebeld, en zij weet 100% zeker dat er geen P voor hoeft, immers is het nooit geen postbank rekening geweest, en altijd al ING geweest
Raar, je zou toch verwachten dat zij haar eigen rekeningnummer weetquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:22 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dan mist ze een paar hersencellen of haar rekeningnummer een paar cijfers.
Wat leesvoer.
Noem er eens 1. Ik ken alleen banken die 9-cijferige rekeningnummers gebruiken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:47 schreef swollywood het volgende:
Alle andere banken hanteren 11 cijferige rekeningnummers.
Wellicht dat Rabobank het dus daarom herkend als een postbank nummer en het dus niet kan. Maar dan zouden daar meerdere mensen problemen mee moeten hebben. Desbetreffende persoon had het nummer ook pas sinds paar maanden..quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:42 schreef Ynske het volgende:
t is niet waar dat alleen oude Postbankrekeningen maar 7 getallen hebben
ik heb nl nog geen 3 maanden geleden een rekening geopend bij de ING en heb ook gewoon 7 getallen als rekeningnummer
Tegenwoordig worden ze door sommige banken ook met 10 cijfers uitgegeven.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:37 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Noem er eens 1. Ik ken alleen banken die 9-cijferige rekeningnummers gebruiken.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:37 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Zet er een P voor of vraag om een ander/goed rekeningnummer. Pffff. Hoe moeilijk is dat nou?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:45 schreef wapwip het volgende:
Iemand verder nog theoriën over dit vage bank gedoe
Nieuwe rekeningen bij de ING zijn gebasseerd op het Postbanksysteem omdat dat by far de grootste klantengroep heeft, de oude 9-cijferige ING rekeningen worden niet meer aangemaakt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:42 schreef Ynske het volgende:
t is niet waar dat alleen oude Postbankrekeningen maar 7 getallen hebben
ik heb nl nog geen 3 maanden geleden een rekening geopend bij de ING en heb ook gewoon 7 getallen als rekeningnummer
maar dat werkt dus niet, iig niet bij mijn nieuwe ING rekening...quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Zet er een P voor of vraag om een ander/goed rekeningnummer. Pffff. Hoe moeilijk is dat nou?
postbank bestaat niet meer, retard. dat is nu ingquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:56 schreef wapwip het volgende:
[..]
11 cijfers niet, maar zowel Rabobank als Abn-Amro gebruiken tegenwoordig regelmatig 10 cijfers.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:37 schreef JumpingJacky het volgende:
Is dat niet alleen voor spaarrekeningen? Of ook voor betaalrekeningen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:18 schreef Roy_T het volgende:
[..]
11 cijfers niet, maar zowel Rabobank als Abn-Amro gebruiken tegenwoordig regelmatig 10 cijfers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |