abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:10:26 #201
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_70158164
Overigens is vrijdaggebed nog niet begonnen? Dus waar die berichten hierboven vandaan komen weet ik dan ook niet.

CNN staat klaar om het live te brengen (beelden van Iraanse tv) maar de live beelden laten nu zien dat de mensen nog aan het wachten zijn. Khamenei zou binnnen het uur verschijnen.
  † In Memoriam † vrijdag 19 juni 2009 @ 10:11:42 #202
230491 Zith
pls tip
pi_70158204
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:07 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Ik zie hier geen farsi bij staan http://translate.google.com/#

zou wel leuk zijn opzich.
Van de officiele google blog:
quote:
Google translates Persian

6/18/2009 09:00:00 PM
Today, we added Persian (Farsi) to Google Translate. This means you can now translate any text from Persian into English and from English into Persian — whether it's a news story, a website, a blog, an email, a tweet or a Facebook message. The service is available free at http://translate.google.com.

We feel that launching Persian is particularly important now, given ongoing events in Iran. Like YouTube and other services, Google Translate is one more tool that Persian speakers can use to communicate directly to the world, and vice versa — increasing everyone's access to information.

As with all machine translation, it's not perfect yet. And we're launching this service quickly, so it may perform slowly at times. We'll keep a close watch and if it breaks, we'll restore service as quickly as we can.

We've optimized this service for translation between Persian and English. But we're working hard to improve Persian translation for the additional 40 languages available via Google Translate. If you see something you think is incorrectly translated, we invite you to click on the "contribute a better translation" link and we'll learn from your correction.

The web provides many new channels of communication that enable us to see events unfold in real-time around the world. We hope that Google Translate helps make all that information accessible to you — no matter what language you speak. So please visit Google Translate and try it out.

Posted by Franz Och, Principal Scientist
EN hier staat een guide en screenshots: http://malektips.com/google-translate-persian-farsi.html

maar ik kan het ook niet vinden
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:15:51 #203
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_70158322
Oh nu staat ie er trouwens.

Het is begonnen.
pi_70158731
Riepen de mensen zojuist dood aan ..... (?)
ll ride in golden armour like the sun;
And in my helm a triple plume shall spring,
Spangled with diamonds, dancing in the aire,
To note me emperor of the three-fold world.
pi_70158968
Ligt het aan mij of staat Persian-Alpha er niet tussen?
Only by great risks can great results be achieved.
an Achaemenian, a Persian, son of a Persian, an Aryan, having Aryan lineage...
pi_70159016
Ik ben heel benieuwd naar dit weekend. In hoeverre zijn de berichten over 'Mousavi moet het land uit' valide en geverifieerd?
pi_70159106
En wat zegt de ouwe gek ?
  † In Memoriam † vrijdag 19 juni 2009 @ 10:45:11 #208
230491 Zith
pls tip
pi_70159121
Khamenei zegt dat de verkiezingen een groot success was en dat men nu in deze tijden niet meer over politiek moet denken (hoor ik)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_70159140
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:39 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
Bij mij wel!

Heb net een tweet van persiankiwi 'vertaald'

برادران و خواهران عزیز - بیمارستنهای ایران کمبود خون دارند - وظیفه شریهٔ همگی‌ کمک رسانی فوری هست = Dear brothers and sisters - Iran Bymarstnhay have blood shortages - the task is urgent help Shryh All
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:49:40 #210
167923 appelsjap
All the above
pi_70159237
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:39 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
Op de Nederlandse idd niet. Je moet naar www.google.nl en dan kiezen English. En dan op het balke boven naar MORE, en dan nog een keer MORE. En dan kun je translate kiezen en daar staat ie wel bij.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  † In Memoriam † vrijdag 19 juni 2009 @ 10:51:00 #211
230491 Zith
pls tip
pi_70159267
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:46 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Bij mij wel!

Heb net een tweet van persiankiwi 'vertaald'

برادران و خواهران عزیز - بیمارستنهای ایران کمبود خون دارند - وظیفه شریهٔ همگی‌ کمک رسانی فوری هست = Dear brothers and sisters - Iran Bymarstnhay have blood shortages - the task is urgent help Shryh All
Werkt nog goed ook (ik begrijp dat ziekenhuizen niet genoeg bloed hebben)
pi_70159522
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:49 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Op de Nederlandse idd niet. Je moet naar www.google.nl en dan kiezen English. En dan op het balke boven naar MORE, en dan nog een keer MORE. En dan kun je translate kiezen en daar staat ie wel bij.
Ik zie het al thanks!
Only by great risks can great results be achieved.
an Achaemenian, a Persian, son of a Persian, an Aryan, having Aryan lineage...
pi_70159592
Ben benieuwd, verwacht toch niet dat de islamitische revolutie teruggedraaid gaat worden eerlijk gezegd...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_70159863
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 11:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben benieuwd, verwacht toch niet dat de islamitische revolutie teruggedraaid gaat worden eerlijk gezegd...
Dat denk ik ook niet, maar het is wel duidelijk dat de (zowel binnenlandse als buitenlandse) geloofwaardigheid van de huidige machtsstructuur (Khamenei / Ahmadinejad) nu al een behoorlijke klap heeft opgelopen.
pi_70160201
Wel apart dat hij beweert dat alle 40 miljoen stemmen voor de revolutie waren. Aangezien tegen de revolutie stemmen onmogelijk is.

Hij ontkent ook in alle stelligheid een fraude. Gezien het gigantische verschil.
pi_70160222
Live op CNN dus.
pi_70160392
Khomeini beweert dit?
Cool story, Hansel.
pi_70160412
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 11:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Khomeini beweert dit?
Khomeini is dood. Khamenei.
ll ride in golden armour like the sun;
And in my helm a triple plume shall spring,
Spangled with diamonds, dancing in the aire,
To note me emperor of the three-fold world.
  † In Memoriam † vrijdag 19 juni 2009 @ 11:33:51 #219
230491 Zith
pls tip
pi_70160526
quote:
Khamenei: The worst government of all is that of Britain, crowd chants "Death to the UK" #IranElection
Ik neem aan dat de USA z'n plaats als meest evil land heeft verloren aan de lieve UK'ers
quote:
Khamenei:'Law does not allow vote rigging'
Nee ok, als het niet mag zal het dus wel niet gebeuren...
pi_70160537
Vrijdaggebeden live met Khamenei: http://news.sky.com/skynews/Sky-Live-TV

Als ik het goed begrijp ontkent hij keihard dat er zou zijn gefraudeerd.
pi_70160552
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 11:30 schreef TimoerLenk het volgende:

[..]

Khomeini is dood. Khamenei.
Oh , die Perzische namen ook .
Cool story, Hansel.
pi_70160809
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 11:34 schreef Tourniquet het volgende:
Vrijdaggebeden live met Khamenei: http://news.sky.com/skynews/Sky-Live-TV

Als ik het goed begrijp ontkent hij keihard dat er zou zijn gefraudeerd.
Je dacht dat hij het toe zou geven?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_70161106
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 11:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je dacht dat hij het toe zou geven?
Nee, maar het zijn wel boude uitspraken. Hij had ook kunnen zeggen dat het nog in onderzoek is. Mocht nu uitkomen dat er toch is gefraudeerd kan hij zijn boeltje wel pakken. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Als iemand een samenvatting heeft van wat hij allemaal heeft gezegd hou ik me aanbevolen.
pi_70161227
Ok ppl, I think it will officially be a war in Iran from now on.. van StopAmahdi
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
pi_70161462
O, ok, schuld van de media en dat geloof dat de wereld wil overnemen, volgens de radio. Geert Khamenei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')