Zeer indrukwekkend dit.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:28 schreef AryaMehr het volgende:
Demonstratie van vandaag in Teheran. Honderdduizenden die stil zijn uit respect voor de doden die afgelopen dagen zijn gevallen:
Toch per pmquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:24 schreef Gewas het volgende:
[..]
Mijn pm staat uit. Ik heb geen zin in vervelende pm's van mensen. Waar moet ik het anders posten?
van change_for_iran:quote:news - Mousavi & Khatami have delivered joint letter to Ministry of Justice demanding release of protestors - #Iranelection
ongeveer 1 uur ago from web
ordinary ppl in Iran have no reliable info - gov is trying to break all communication routes - #Iranelection
ongeveer 1 uur ago from web
quote:Hezbollah & Hamas of Lebanon Helping Iranian Security forces in Tehran is what I meant, sorry for the confusion 3 minuten ago from web
@firax Helping Iranian security forces of course 6 minuten ago from web in reply to firax
@tialoc common knowledge about how my countrymen should look like I guess those guys were not from Iran 7 minuten ago from web in reply to tialoc
@companyman but why the act? they are allies! 9 minuten ago from web in reply to companyman
@mhousley more news on it's front page would be a great improvement 14 minuten ago from web in reply to mhousley
@companyman they wear black riot police outfit, brown skin and shouting to people in Arabic & hit everybody they see 16 minuten ago from web in reply to companyman
@NearlyPurple they spoke Arabic and really doesn't look like any Iranians! who else from Arab world going to help gov with troops? 24 minuten ago from web in reply to NearlyPurple
@oklahomared Masood says they shouldn't left their agent here like this & he's really disappointed
26 minuten ago from web in reply to oklahomaredand
the rumor about Hezbolah & Hamas helping Basij, until today I never believed it but I saw them today with my own eyes 29 minuten ago from web
indrukwekkend al die foto's !quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:09 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.flickr.com/pho(...)57619758530748/show/
WAARSCHUWING ER ZITTEN ZEER SCHOKKENDE FOTO'S TUSSEN.
Het lijkt er juist op dat ze nu binnen de elite de boel aan het 'uitvechten' zijn. Ik kan me zo voorstellen dat veel van hun geen zin hebben om meegesleurd te worden in de circusacts van A.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:27 schreef Kees22 het volgende:
Ik ben bang dat de overwinning helemaal niet dichtbij is.
De belangen van de zittende kliek zijn te groot en de oppositie is amper georganiseerd.
Nu begrijp ik waarom de politie en de basiji zo hard ingrijpen, de 'demonstranten' zijn gewoon relschoppers en vandalisten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:09 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.flickr.com/pho(...)57619758530748/show/
WAARSCHUWING ER ZITTEN ZEER SCHOKKENDE FOTO'S TUSSEN.
Gast, get your facts straight. De Iraniers begonnen heel rustig en vredig te demonstreren tot de Sepah en Politie begon te slaan en te schoppen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:46 schreef Tevik het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom de politie en de basiji zo hard ingrijpen, de 'demonstranten' zijn gewoon relschoppers en vandalisten.
Ga eens weg hier te trollenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:46 schreef Tevik het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom de politie en de basiji zo hard ingrijpen, de 'demonstranten' zijn gewoon relschoppers en vandalisten.
Net zo'n armoedzaaier die jij bent, die denken dat ze iets waard zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:56 schreef Tevik het volgende:
Even een herinnering aan onze nieuwe president:
[ afbeelding ]
Ah, ben je er zo een: een troll, of gewoon een kansloos iemand die maar even alles tot in het extreme gaat overdrijven als niemand het met hem eens isquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:14 schreef Tevik het volgende:
[..]
Ah, nu komt de aap uit de mouw. Dat is de "vooruitgang" (voor de man) die je bedoelde natuurlijk. Misschien kun je dan ook met de Iraanse vrouwen gaan handelen en ze als prostituees naar Nederland brengen voor je maten.
Idd wat een zwerver, ik schaam me voor hem als president van mn land.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:56 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
Net zo'n armoedzaaier die jij bent, die denken dat ze iets waard zijn.
Liever iemand die armoede heeft omarmt dan iemand die achter je rug zijn zakken vult en in zijn vuistje lacht.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:56 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
Net zo'n armoedzaaier die jij bent, die denken dat ze iets waard zijn.
Ik weet niet of je het gemerkt hebt hoor, de corrupte ayatollahs in Iran doen precies dat. Achter de rug om van het volk hun zakken vullen en het volk uitlachen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:13 schreef Tevik het volgende:
[..]
Liever iemand die armoede heeft omarmt dan iemand die achter je rug zijn zakken vult en in zijn vuistje lacht.
Troll.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:46 schreef Tevik het volgende:
[..]
En laat het nu precies zo zijn dat deze mullahs (degenen van hun die weelde najagen, zoals Rafsanjani) achter Mousavi staan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:14 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het gemerkt hebt hoor, de corrupte ayatollahs in Iran doen precies dat. Achter de rug om van het volk hun zakken vullen en het volk uitlachen.
Jouw president zul je bedoel? Niet ONS president.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:56 schreef Tevik het volgende:
Even een herinnering aan onze nieuwe president:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |