Zeer indrukwekkend dit.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:28 schreef AryaMehr het volgende:
Demonstratie van vandaag in Teheran. Honderdduizenden die stil zijn uit respect voor de doden die afgelopen dagen zijn gevallen:
Toch per pmquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:24 schreef Gewas het volgende:
[..]
Mijn pm staat uit. Ik heb geen zin in vervelende pm's van mensen. Waar moet ik het anders posten?
van change_for_iran:quote:news - Mousavi & Khatami have delivered joint letter to Ministry of Justice demanding release of protestors - #Iranelection
ongeveer 1 uur ago from web
ordinary ppl in Iran have no reliable info - gov is trying to break all communication routes - #Iranelection
ongeveer 1 uur ago from web
quote:Hezbollah & Hamas of Lebanon Helping Iranian Security forces in Tehran is what I meant, sorry for the confusion 3 minuten ago from web
@firax Helping Iranian security forces of course 6 minuten ago from web in reply to firax
@tialoc common knowledge about how my countrymen should look like I guess those guys were not from Iran 7 minuten ago from web in reply to tialoc
@companyman but why the act? they are allies! 9 minuten ago from web in reply to companyman
@mhousley more news on it's front page would be a great improvement 14 minuten ago from web in reply to mhousley
@companyman they wear black riot police outfit, brown skin and shouting to people in Arabic & hit everybody they see 16 minuten ago from web in reply to companyman
@NearlyPurple they spoke Arabic and really doesn't look like any Iranians! who else from Arab world going to help gov with troops? 24 minuten ago from web in reply to NearlyPurple
@oklahomared Masood says they shouldn't left their agent here like this & he's really disappointed
26 minuten ago from web in reply to oklahomaredand
the rumor about Hezbolah & Hamas helping Basij, until today I never believed it but I saw them today with my own eyes 29 minuten ago from web
indrukwekkend al die foto's !quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:09 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.flickr.com/pho(...)57619758530748/show/
WAARSCHUWING ER ZITTEN ZEER SCHOKKENDE FOTO'S TUSSEN.
Het lijkt er juist op dat ze nu binnen de elite de boel aan het 'uitvechten' zijn. Ik kan me zo voorstellen dat veel van hun geen zin hebben om meegesleurd te worden in de circusacts van A.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:27 schreef Kees22 het volgende:
Ik ben bang dat de overwinning helemaal niet dichtbij is.
De belangen van de zittende kliek zijn te groot en de oppositie is amper georganiseerd.
Nu begrijp ik waarom de politie en de basiji zo hard ingrijpen, de 'demonstranten' zijn gewoon relschoppers en vandalisten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:09 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.flickr.com/pho(...)57619758530748/show/
WAARSCHUWING ER ZITTEN ZEER SCHOKKENDE FOTO'S TUSSEN.
Gast, get your facts straight. De Iraniers begonnen heel rustig en vredig te demonstreren tot de Sepah en Politie begon te slaan en te schoppen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:46 schreef Tevik het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom de politie en de basiji zo hard ingrijpen, de 'demonstranten' zijn gewoon relschoppers en vandalisten.
Ga eens weg hier te trollenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:46 schreef Tevik het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom de politie en de basiji zo hard ingrijpen, de 'demonstranten' zijn gewoon relschoppers en vandalisten.
Net zo'n armoedzaaier die jij bent, die denken dat ze iets waard zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:56 schreef Tevik het volgende:
Even een herinnering aan onze nieuwe president:
[ afbeelding ]
Ah, ben je er zo een: een troll, of gewoon een kansloos iemand die maar even alles tot in het extreme gaat overdrijven als niemand het met hem eens isquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:14 schreef Tevik het volgende:
[..]
Ah, nu komt de aap uit de mouw. Dat is de "vooruitgang" (voor de man) die je bedoelde natuurlijk. Misschien kun je dan ook met de Iraanse vrouwen gaan handelen en ze als prostituees naar Nederland brengen voor je maten.
Idd wat een zwerver, ik schaam me voor hem als president van mn land.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:56 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
Net zo'n armoedzaaier die jij bent, die denken dat ze iets waard zijn.
Liever iemand die armoede heeft omarmt dan iemand die achter je rug zijn zakken vult en in zijn vuistje lacht.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:56 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
Net zo'n armoedzaaier die jij bent, die denken dat ze iets waard zijn.
Ik weet niet of je het gemerkt hebt hoor, de corrupte ayatollahs in Iran doen precies dat. Achter de rug om van het volk hun zakken vullen en het volk uitlachen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:13 schreef Tevik het volgende:
[..]
Liever iemand die armoede heeft omarmt dan iemand die achter je rug zijn zakken vult en in zijn vuistje lacht.
Troll.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:46 schreef Tevik het volgende:
[..]
En laat het nu precies zo zijn dat deze mullahs (degenen van hun die weelde najagen, zoals Rafsanjani) achter Mousavi staan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:14 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het gemerkt hebt hoor, de corrupte ayatollahs in Iran doen precies dat. Achter de rug om van het volk hun zakken vullen en het volk uitlachen.
Jouw president zul je bedoel? Niet ONS president.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:56 schreef Tevik het volgende:
Even een herinnering aan onze nieuwe president:
[ afbeelding ]
Hij is wel de president van de Islam-calvinisten natuurlijk. Is die Tevik troll trouwens plotseling Iraniër geworden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jouw president zul je bedoel? Niet ONS president.
Heb je mij ooit horen zeggen dat ik voor Mousavi ben? Mousavi is net zo erg hoor, allemaal één pot nat. De raad van hoeders heeft goedkeuring gegeven en dat kan alleen als ie net zo erg is als ANejad zelf.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:32 schreef Tevik het volgende:
[..]
En laat het nu precies zo zijn dat deze mullahs (degenen van hun die weelde najagen, zoals Rafsanjani) achter Mousavi staan.
Nee, een gefrustreerde Arabier denk ik. Sowieso geen Iranier. Probeert ons een beetje islamitische onzin te verkopen. Niet wetend dat hij met die onzin bij Iraniers aan het verkeerde adres is. Moslim of niet-moslim.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:37 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hij is wel de president van de Islam-calvinisten natuurlijk. Is die Tevik troll trouwens plotseling Iraniër geworden?
Nou ja, het is natuurlijk wel een voordeel als Mousavi als een soort van Gorbasjov het breekijzer tussen de deur kan worden. Maar natuurlijk moet eerst de macht van Khamenei worden gebroken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:39 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Heb je mij ooit horen zeggen dat ik voor Mousavi ben? Mousavi is net zo erg hoor, allemaal één pot nat. De raad van hoeders heeft goedkeuring gegeven en dat kan alleen als ie net zo erg is als ANejad zelf.
De Iraniers strijden nu dan ook niet om of voor Mousavi, ze zijn het gewoon zat. Ze willen vrijheid.
En laat het net zo zijn dat degene die hier 'voor' Mousavi zijn niet voor niets gevlucht zijn, het zijn meestal christenen (of doen zich zo voor), atheisten of afval. Misschien een idee om eens op een shia-forum te kijken:quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:17 schreef spoor4 het volgende:
Wat sowieso opmerkelijk is is dat de Ahmadinejad-sympathisanten in deze reeks geen van allen uit Iran lijken te komen.
Ze willen niet herkend worden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:42 schreef IHVK het volgende:
Waarom al die mondkapjes trouwens?
uit protest of vanwege ziektes?
Afval?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:42 schreef Tevik het volgende:
[..]
En laat het net zo zijn dat degene die hier 'voor' Mousavi zijn niet voor niets gevlucht zijn, het zijn meestal christenen (of doen zich zo voor), atheisten of afval. Misschien een idee om eens op een shia-forum te kijken:
Do you love Mahmoud
Gast, tuurlijk zeggen ze dat op een extreem islamitisch forumquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:42 schreef Tevik het volgende:
[..]
En laat het net zo zijn dat degene die hier 'voor' Mousavi zijn niet voor niets gevlucht zijn, het zijn meestal christenen (of doen zich zo voor), atheisten of afval. Misschien een idee om eens op een shia-forum te kijken:
Do you love Mahmoud
Zelfs de meeste mensen op die Shia-forum zijn geen Iraniers. Ik ben trouwens christen noch atheïst. Doet je pijn he? Niemand die na je onzin luistert? Zelfs de Iraniers hier op het forum zitten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:42 schreef Tevik het volgende:
[..]
Do you love Mahmoud
Ik zie geen enkele Iranier in dat topic?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:42 schreef Tevik het volgende:
[..]
Do you love Mahmoud
Ik had het over Iraniers, niet over die fakers die blond haar willen en een andere volk imiteren. Dat zijn geen Iraniers. Ahmadinejad is de president van heel Iran en degenen die in het buitenland zitten maar trouw zijn aan hun land, volk, geloof en cultuur.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jouw president zul je bedoel? Niet ONS president.
Alsof ik een niet-Iranier serieus kan nemen die mij wilt vertellen hoe nationalistisch ik ben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:54 schreef Tevik het volgende:
[..]
Ik had het over Iraniers, niet over die fakers die blond haar willen en een andere volk imiteren. Dat zijn geen Iraniers. Ahmadinejad is de president van heel Iran en degenen die in het buitenland zitten maar trouw zijn aan hun land, volk, geloof en cultuur.
Afvallig bedoelde ik.quote:
Dat begrijpen we nu onderhand wel van jullie, die miljoenen stemmen voor Ahmadinejad waren ook niet zo overtuigend voor jullie. De Mousavi-aanhangers waren wel al "overtuigd" vóór de verkiezingen, dus voordat de stemmen geteld werden, en vierde feest.quote:Hoe dan ook 30 stemmen op een forum zijn niet zo overtuigend.
Doe alsblieft even normaal.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik heb bovenstaand gemist maar er zijn dus banden tussen de SP en Ahmedidingens.
Maar met dat laatste ben ik met je eens hetzelfde zie je bij users hier als Northernstar en chooselife, etc
Gast, tuurlijk zeggen jullie dat op een atheistische/humanistische forum.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:46 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Gast, tuurlijk zeggen ze dat op een extreem islamitisch forum![]()
En dan zeggen ze dat 'geloof' niet iets moois is, terwijl ze het dagelijks praktiseren.quote:De jeugd in iran bestaat ui 70% van de bevolking en 95% van de jeugd vind hem een vieze dictator, een verrader, en dan heb ik het niet eens over de overige 30%.
Je hoeft niet te luisteren, als je het maar leest dan is het voldoende voor mij, oke?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zelfs de meeste mensen op die Shia-forum zijn geen Iraniers. Ik ben trouwens christen noch atheïst. Doet je pijn he? Niemand die na je onzin luistert? Zelfs de Iraniers hier op het forum zitten.
AryaMehr heeft gelijk, je kent de Iraanse (of beter gezegd; Perzische) geschiedenis en cultuur niet. Je bent pro moslim en net zo blind en achterlijk als ANejad. Verder reageer ik ook niet meer op je. Je propaganda hoef ik echt niet aan te horen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:12 schreef Tevik het volgende:
[..]
Je hoeft niet te luisteren, als je het maar leest dan is het voldoende voor mij, oke?
En btw als dit een atheistische/humanistische forum is, wat doe je hier dan? Ga dan lekker naar marokko.nl ofzo, daar zullen ze vast blij met je zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:09 schreef Tevik het volgende:
[..]
Gast, tuurlijk zeggen jullie dat op een atheistische/humanistische forum.
[..]
En dan zeggen ze dat 'geloof' niet iets moois is, terwijl ze het dagelijks praktiseren.
Ik kies geen partij. Ben alleen niet zo'n fan van de onderdrukkende hoeders en ahmedinejad. Mousavi is ook maar een poppetje. Ben zelf overigens islamitisch maar niet Iraans. Er is dus helemaal geen wij en juillie.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:04 schreef Tevik het volgende:
[..]
Afvallig bedoelde ik.
[..]
Dat begrijpen we nu onderhand wel van jullie, die miljoenen stemmen voor Ahmadinejad waren ook niet zo overtuigend voor jullie. De Mousavi-aanhangers waren wel al "overtuigd" vóór de verkiezingen, dus voordat de stemmen geteld werden, en vierde feest.
Geloof is mooi zolang het niet wordt opgedrongen door anderen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:09 schreef Tevik het volgende:
[..]
Gast, tuurlijk zeggen jullie dat op een atheistische/humanistische forum.
[..]
En dan zeggen ze dat 'geloof' niet iets moois is, terwijl ze het dagelijks praktiseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |