Je dacht dat hij het toe zou geven?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:34 schreef Tourniquet het volgende:
Vrijdaggebeden live met Khamenei: http://news.sky.com/skynews/Sky-Live-TV
Als ik het goed begrijp ontkent hij keihard dat er zou zijn gefraudeerd.
Nee, maar het zijn wel boude uitspraken. Hij had ook kunnen zeggen dat het nog in onderzoek is. Mocht nu uitkomen dat er toch is gefraudeerd kan hij zijn boeltje wel pakken. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Als iemand een samenvatting heeft van wat hij allemaal heeft gezegd hou ik me aanbevolen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je dacht dat hij het toe zou geven?
Hoeveel van de fokkertjes zouden deze opmerking snappen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:02 schreef Monidique het volgende:
O, ok, schuld van de media en dat geloof dat de wereld wil overnemen, volgens de radio. Geert Khamenei.
quote:If you cheat, do it big! If you just cheat little they will notice...
Aldus een verslagen kandidaat.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:22 schreef Frutsel het volgende:
Opkomst in sommige districten 140 procent
En jij denkt serieus dat dat uit gaat komen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, maar het zijn wel boude uitspraken. Hij had ook kunnen zeggen dat het nog in onderzoek is. Mocht nu uitkomen dat er toch is gefraudeerd kan hij zijn boeltje wel pakken. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Als iemand een samenvatting heeft van wat hij allemaal heeft gezegd hou ik me aanbevolen.
Ik heb geen idee of dat uit gaat komen. Ik weet alleen dat er serieuze bedenkingen zijn bij de uitslagen. Daarom schreef ik ook mocht het uitkomen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En jij denkt serieus dat dat uit gaat komen?
Ik heb er een bondgenoot bij dus.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:15 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Op zich wel interessant dat hij het voor Rafsanjani opnam wat betreft de beschuldigingen/belededigingen van Ahmadinejad?
Interessant dat hij beweert dat het vandalisme van buitenlandse elementen komt en dat er buitenlandse machten aan het werk zijn. Hij is het dus eens met ChooseLife.Verder is het nu de vraag wat er gaat gebeuren op straat nu Khamenei expliciet heeft gezegd dat de rally's moeten stoppen.
Verder natuurlijk de standaard 'Death to America' crap. Grappig dat hij zegt dat de arrogante wereldmachten het recht niet hebben om over mensenrechten te praten omdat ze zelf een slechte reputatie hebben op dat gebied (volgens mij haalde hij een voorbeeldje uit het Clinton tijdperk aan). Grappig, omdat dat natuurlijk nog niet betekent dat de bevolking zelf hier maar zijn mond over moet houden.
Ach, mijn volgelingen zijn zo spaarzaam. Het is er in ieder geval wéér eentje.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En wat voor één. Maar dat geeft wel een goed beeld weer.
- cnn.comquote:Iran's supreme leader: Ahmadinejad won vote
Iran's supreme leader rejects opposition claims that last week's presidential elections were rigged, describing President Mahmoud Ahmadinejad's win as "definitive" and calling for an end to days of protest. Ayatollah Ali Khamenei said the vote accurately reflected the will of the people and accused "enemies of Islam" of stoking anger. full story
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |