Nouja, je hebt in elk geval geen kans op een SOA door het rukken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:44 schreef Rosbief het volgende:
Ik kreeg ooit van CZ een gigantische pakket vol condooms thuisgestuurd.De hilariteit, wat moet de postbode wel niet gedacht hebben?!
![]()
Heb er één opgeblazen, één omgedaan om mee rukken (geen succes) en heb uiteindelijk alles weggeflikkerd wegens gebrek aan een sexleven.
Haha die gast drijft de spot, en terecht.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:52 schreef reetveter het volgende:
Of mensen die alles aanvinken dat ze tegenkomen
http://tomholland1.hyves.nl/?ref=sr
Dat dus.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:22 schreef reetveter het volgende:
Kansloos, zonder condoom is 10x fijner.
Als je jarig bent hoef je dan geen balonnen te kopenquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb ook nog een flinke lading die ligt te verstoffen.
Je kunt er ook verder niks mee he. Condooms zijn verder niet echt multifunctioneel, dat je ze voor andere doeleinden kunt gebruiken o.i.d.
Ik heb wel seks, maar in een vaste relatie zijn ze niet echt nodig. En ik vind het persoonlijk een beetje apart om je vrienden condooms aan te biedenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:38 schreef remlof het volgende:
Maar goed, geef ze aan iemand uit je vriendenkring die wel seks heeft. Of heb ik nu een verkeerde voorstelling van je vriendenkring?
Hoiquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb wel seks, maar in een vaste relatie zijn ze niet echt nodig. En ik vind het persoonlijk een beetje apart om je vrienden condooms aan te biedenMaar ik zal het even heroverwegen.
quote:
Om te mee te rukken zijn ze betrouwbaar genoegquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:11 schreef Marurk het volgende:
[..]_!
Nee jij koopt die van de Kruidvat 3 halen 2 betalen?Die dingen zou ik voor geen ruk vertrouwen.
okquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Om te mee te rukken zijn ze betrouwbaar genoeg
Ook voor het echte werk trouwens, nooit problemen gehad met Kruidvat condooms.
Een pop kan dan ook niet zwanger raken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Om te mee te rukken zijn ze betrouwbaar genoeg
Ook voor het echte werk trouwens, nooit problemen gehad met Kruidvat condooms.
Waarom staat er zo'n smiley bij die opmerking..?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:22 schreef reetveter het volgende:
Tevens hoor je er tegenwoordig ook niet bij als je geen soa hebt gehad.
lawlquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
Kun je inderdaad meelij-handjobs van je moeder krijgen, nietwaar Juicyhill?
Waarom niet?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:56 schreef nahpets7984 het volgende:
[..]
Waarom staat er zo'n smiley bij die opmerking..?
[..]
lawl
Ze doen er ook alles aan om jullie hollanders niet te laten vermenigvuldigen he ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah een doosje van 12 kost gauw een tientje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |