quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:24 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen..SPOILER: NIET KLIKKEN! SERIEUS! GEEN GEINTJE!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maja zonder is veel fijner.
Kun je inderdaad meelij-handjobs van je moeder krijgen, nietwaar Juicyhill?quote:
Ik ben heul geen autistquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zegt de grootste autistische homo die er rondloopt
Lieve Nosh,quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
Kun je inderdaad meelij-handjobs van je moeder krijgen, nietwaar Juicyhill?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zegt de grootste autistische homo die er rondloopt
nope.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Lieve Nosh,
Heb je nou werkelijk niks beters te doen dan mij af te zeiken? Ik ben immers maar een virtueel figuurtje in een zee van 250.000 userts.
Met vriendelijke groet,
Juicyhil.
Om als ballon op te blazen jah.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:43 schreef CylonNL het volgende:
en ach ja, wat is duur, hier op Fok! alleen maar groot gebruikers natuurlijk.
Vandaar dat je dacht dat de meeste meiden geen haar kregen op bepaalde plekken op het lichaamquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:44 schreef Rosbief het volgende:
Ik kreeg ooit van CZ een gigantische pakket vol condooms thuisgestuurd.De hilariteit, wat moet de postbode wel niet gedacht hebben?!
![]()
Heb er één opgeblazen, één omgedaan om mee rukken (geen succes) en heb uiteindelijk alles weggeflikkerd wegens gebrek aan een sexleven.
Waarom heb je ze niet in V&A gezet?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:44 schreef Rosbief het volgende:
Ik kreeg ooit van CZ een gigantische pakket vol condooms thuisgestuurd.De hilariteit, wat moet de postbode wel niet gedacht hebben?!
![]()
Heb er één opgeblazen, één omgedaan om mee rukken (geen succes) en heb uiteindelijk alles weggeflikkerd wegens gebrek aan een sexleven.
Omdat de verzendkosten waarschijnlijk hoger zijn dan de waarde van die rubbersquote:
Mwah een doosje van 12 kost gauw een tientjequote:Op woensdag 17 juni 2009 19:48 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Omdat de verzendkosten waarschijnlijk hoger zijn dan de waarde van die rubbers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |