op mijn school hoor je er niet bij als je geen condoom in je portemonnee hebt zitten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:22 schreef reetveter het volgende:
Tevens hoor je er tegenwoordig ook niet bij als je geen soa hebt gehad.
Kan ik me voorstellen..quote:
SPOILER: NIET KLIKKEN! SERIEUS! GEEN GEINTJE!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Klinkt als de Ford Fiesta en die rijdt ook voor geen meterquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:22 schreef reetveter het volgende:
Kanloos, zonder condoom is 10x fijner.
We kunnen dit vragen in BNW, dit levert vast mooie taferelen opquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:25 schreef ruud.nl het volgende:
SOA's zijn een hoax, in de wereld geholpen door condoomfabrikanten.
roken is lekker ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
Doet me denken aan een sig van iemand hier op Fok! Hihi...
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:24 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen..SPOILER: NIET KLIKKEN! SERIEUS! GEEN GEINTJE!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maja zonder is veel fijner.
Kun je inderdaad meelij-handjobs van je moeder krijgen, nietwaar Juicyhill?quote:
Ik ben heul geen autistquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zegt de grootste autistische homo die er rondloopt
Lieve Nosh,quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
Kun je inderdaad meelij-handjobs van je moeder krijgen, nietwaar Juicyhill?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zegt de grootste autistische homo die er rondloopt
nope.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Lieve Nosh,
Heb je nou werkelijk niks beters te doen dan mij af te zeiken? Ik ben immers maar een virtueel figuurtje in een zee van 250.000 userts.
Met vriendelijke groet,
Juicyhil.
Om als ballon op te blazen jah.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:43 schreef CylonNL het volgende:
en ach ja, wat is duur, hier op Fok! alleen maar groot gebruikers natuurlijk.
Vandaar dat je dacht dat de meeste meiden geen haar kregen op bepaalde plekken op het lichaamquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:44 schreef Rosbief het volgende:
Ik kreeg ooit van CZ een gigantische pakket vol condooms thuisgestuurd.De hilariteit, wat moet de postbode wel niet gedacht hebben?!
![]()
Heb er één opgeblazen, één omgedaan om mee rukken (geen succes) en heb uiteindelijk alles weggeflikkerd wegens gebrek aan een sexleven.
Waarom heb je ze niet in V&A gezet?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:44 schreef Rosbief het volgende:
Ik kreeg ooit van CZ een gigantische pakket vol condooms thuisgestuurd.De hilariteit, wat moet de postbode wel niet gedacht hebben?!
![]()
Heb er één opgeblazen, één omgedaan om mee rukken (geen succes) en heb uiteindelijk alles weggeflikkerd wegens gebrek aan een sexleven.
Omdat de verzendkosten waarschijnlijk hoger zijn dan de waarde van die rubbersquote:
Mwah een doosje van 12 kost gauw een tientjequote:Op woensdag 17 juni 2009 19:48 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Omdat de verzendkosten waarschijnlijk hoger zijn dan de waarde van die rubbers
Nouja, je hebt in elk geval geen kans op een SOA door het rukken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:44 schreef Rosbief het volgende:
![]()
Haha die gast drijft de spot, en terecht.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:52 schreef reetveter het volgende:
Of mensen die alles aanvinken dat ze tegenkomen
http://tomholland1.hyves.nl/?ref=sr
Dat dus.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:22 schreef reetveter het volgende:
Kansloos, zonder condoom is 10x fijner.
Als je jarig bent hoef je dan geen balonnen te kopenquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb ook nog een flinke lading die ligt te verstoffen.
Je kunt er ook verder niks mee he. Condooms zijn verder niet echt multifunctioneel, dat je ze voor andere doeleinden kunt gebruiken o.i.d.
Ik heb wel seks, maar in een vaste relatie zijn ze niet echt nodig. En ik vind het persoonlijk een beetje apart om je vrienden condooms aan te biedenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:38 schreef remlof het volgende:
Maar goed, geef ze aan iemand uit je vriendenkring die wel seks heeft. Of heb ik nu een verkeerde voorstelling van je vriendenkring?
Hoiquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb wel seks, maar in een vaste relatie zijn ze niet echt nodig. En ik vind het persoonlijk een beetje apart om je vrienden condooms aan te biedenMaar ik zal het even heroverwegen.
quote:
Om te mee te rukken zijn ze betrouwbaar genoegquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:11 schreef Marurk het volgende:
[..]_!
Nee jij koopt die van de Kruidvat 3 halen 2 betalen?Die dingen zou ik voor geen ruk vertrouwen.
okquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Om te mee te rukken zijn ze betrouwbaar genoeg
Ook voor het echte werk trouwens, nooit problemen gehad met Kruidvat condooms.
Een pop kan dan ook niet zwanger raken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Om te mee te rukken zijn ze betrouwbaar genoeg
Ook voor het echte werk trouwens, nooit problemen gehad met Kruidvat condooms.
Waarom staat er zo'n smiley bij die opmerking..?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:22 schreef reetveter het volgende:
Tevens hoor je er tegenwoordig ook niet bij als je geen soa hebt gehad.
lawlquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
Kun je inderdaad meelij-handjobs van je moeder krijgen, nietwaar Juicyhill?
Waarom niet?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:56 schreef nahpets7984 het volgende:
[..]
Waarom staat er zo'n smiley bij die opmerking..?
[..]
lawl
Ze doen er ook alles aan om jullie hollanders niet te laten vermenigvuldigen he ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah een doosje van 12 kost gauw een tientje
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:13 schreef Sapstengel het volgende:
Boterhamzakje + postbode-elastiek ftw.
Google voortaan eerst even op 'maagdenvlies' om te lezen wat het is voordat je zo'n opmerking plaatst.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:30 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom bouwen ze vrouwen trouwens geen standaard condoom in de kut ?
Misschien heeft god dat maagdenvliesje wel ontworpen voor de toenmalig man. Een stuk kleiner geschapen, waardoor hij dat ding niet doorprikte.
In feite diende het toen als condoom.
Slim en goedkoop.
*zucht*quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:31 schreef Florian_ het volgende:
Google voortaan eerst even op 'maagdenvlies' om te lezen wat het is voordat je zo'n opmerking plaatst.
Beter koop je gewoon de goedkoopste rubbers van Lidl, die zijn ook net zo goedquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:28 schreef TrippinLittleJohn het volgende:
durex is inderdaad fockin' duur. Iets van 4 euro voor een pakje van 3?![]()
Maar tieners zijn tieners en lopen hun andere batsende vriendinnen achterna, die allemaal Durex hebben.
Ze willen erbij horen
Jazeker welquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:31 schreef de_boswachter het volgende:
Alsof ze bij de Lidl rubbers hebben
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ik draag alles merk, dus ook Durex
Alleen in combi met een zonnebril waar heel groets EMPORIO ARMANI op de zijkantjes staat.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Draag jij ook van die kankervette Bjorn Borg boxershorts dan ?
Royal Sadness inderdaadquote:
Ik vond deze anders best leukquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Lieve Nosh,
Heb je nou werkelijk niks beters te doen dan mij af te zeiken? Ik ben immers maar een virtueel figuurtje in een zee van 250.000 userts.
Met vriendelijke groet,
Juicyhil.
En vroeger was juicy nog een leuke userquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:33 schreef Nosh het volgende:
als je ogen dicht zijn en je heel hard aan hillary duff denkt, is het net alsof lizzy mcguire het doet.
nietwaar juicyhill?
Dat zul je weten wanneer je het een keer zonder doet !quote:
Ja dat snap ik ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat zul je weten wanneer je het een keer zonder doet !
Was natuurlijk ook een beetje overtrokken grap.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook
Maar tis geen royal sadness vind ik.
Die prullen zijn er niet voor niks, maar niet in vaste relatie i.m.o.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:12 schreef Skylark. het volgende:
G-star Raw condooms ftw.
Daar hadden ze zelfs in de middeleeuwen een oplossing voor!quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:10 schreef de_boswachter het volgende:
Maar wat nou als je je vaste relatie bezwangerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |