Dat ja. Als zijn buikje maar niet groter is dan mijn buikje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Liever man zonder buikje.. of man met klein buikje.
Daarbij is er nog verschil tussen bierbuik en uhm gewoon spieren/bouw buikje
Met jou ook zo te zien?quote:
jij hebt toch geen buikje?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ja. Als zijn buikje maar niet groter is dan mijn buikje.
Een buikje voelt echt lekker bij een vrouw. Van die strak afgetrainde vrouwen met een harde buik...quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het gaat met mij wel goed jaquote:
die ik heb dan over het hoofd gezien..quote:
Altijd nog beter "geslaagt" dan "geslagen".quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:22 schreef KudFokker het volgende:
back
Lol het is duidelijk dat het VMBO te horen heeft gekregen of ze geslaagd zijn of gezakt
Gewoon 3 in mijn msn lijst met 'geslaagt' in hun naam
En een blubberbuik?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een buikje voelt echt lekker bij een vrouw. Van die strak afgetrainde vrouwen met een harde buik...
Dagenlang zoek de mossel spelen.quote:
Ook leukquote:
Hoiquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan mag ie niks hebben dus
bij mij is dat wat makkelijker
Mwah, ik houd niet zo van mosselen. En heb toch een Zeeuws meisje gehad. Botergeil.quote:
ik heb niet gelezen wat jij qua buik lekker vindt bij een vrouwquote:
Das niet waar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan mag ie niks hebben dus
bij mij is dat wat makkelijker
Dan begrijpen wij het woord mosselen verkeerd .. of uhm tjaquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah, ik houd niet zo van mosselen. En heb toch een Zeeuws meisje gehad. Botergeil.
Ik weet wat je bedoelt hoor , want ik heb hem zien zittenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das niet waar.ik heb wel buikje maar niemand geloofd mij.
Het Spaans kent hetzelfde. Almeja is niet alleen het schelpdier...quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan begrijpen wij het woord mosselen verkeerd .. of uhm tja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |