Vind je?quote:
Neequote:
Ik heb A t/m E meegemaakt, maar doe mij maar liever D dan B.quote:
Ik wil wel checken of ze echt zijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sommige vrouwen worden mooier naarmate ze ouder worden.
Zo vind ik Madonna en Anouk van vroeger echt lelijk. Die worden ouder mooier. Salma Hayek is geloof ik 44. Zie je er niet aan af.
En die boobies zijn volgens mij levensecht.
Daar heb je wel een punt inderdaad.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, zit anders alleen maar in de weg
De praktische man!quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, zit anders alleen maar in de weg
Hahahaquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De praktische man!![]()
Zeg, waarom heb jij eigenlijk niet een grote stationwagen gekocht, met lekker veel ruimte binnenin, en een die lekker zuinig rijdt en de veiligste in zijn klasse is.
Omdat dat saai isquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De praktische man!![]()
Zeg, waarom heb jij eigenlijk niet een grote stationwagen gekocht, met lekker veel ruimte binnenin, en een die lekker zuinig rijdt en de veiligste in zijn klasse is.
Johnny de Mol zei een keertje "Hey shakira"toen ik langsliepquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:53 schreef mrbox het volgende:
Lijkt Ripley niet een beetje op Shakira ? valt me net pas op
Hartstikke echt. Maar per foto heb ik zoiets van: ohja, zo groot zijn ze.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:50 schreef El_Matador het volgende:
En die boobies zijn volgens mij levensecht.
Doe eens een geheel foto danquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Johnny de Mol zei een keertje "Hey shakira"toen ik langsliep
Maar goed, ik ben 2 keer zo dik en een stuk lelijker dan zij, maar verder zijn er wel overeenkomstenKrullen, neus, rond gezicht en zo
Kan je ook zo goed dansen als haar?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben 2 keer zo dik en een stuk lelijker dan zij, maar verder zijn er wel overeenkomstenKrullen, neus, rond gezicht en zo
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hartstikke echt. Maar per foto heb ik zoiets van: ohja, zo groot zijn ze.ze heeft mooi lijf en die boobies passen daar gewoon bij. Mooie vrouw ook, lief gezicht.
Dat is inderdaad...quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Trouwens als ze grote borsten heeft kan je wel goed russisch neuken.
Hahaha ja zag het net met dat plaatjequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb een er eentje zonder dak, en zonder airbags, als ze grote borsten heeft is dat toch niet meer nodig.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De praktische man!![]()
Ik houd van vrouwen met wat meer vlees. Heb niks met ueberslanke dennetjes. Vreselijk. Slanke vrouwen kunnen erg mooi zijn, daar niet van, maar ik raak er niet snel opgewonden van.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hartstikke echt. Maar per foto heb ik zoiets van: ohja, zo groot zijn ze.ze heeft mooi lijf en die boobies passen daar gewoon bij. Mooie vrouw ook, lief gezicht.
Lieven een lief koppie als grote tieten, maarja dat ben ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb een er eentje zonder dak, en zonder airbags, als ze grote borsten heeft is dat toch niet meer nodig.
Dan ga ik toch liever voor Deense of Nederlandse vrouwen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is inderdaad...![]()
Alleen waar het vandaan komt, is me een raadsel, want veel Russische vrouwen zijn dan wel bloedjemooi, ze zijn over het algemeen ook wel erg mager en weinig tiet.
Ik geloof dat de grootste tieten in Denemarken rondlopen. Nederland stond tweede heb ik ergens gelezen (bij de kapper ofzo).
Oh vandaarquote:
Ripley is nou een mooie vrouw.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
+1quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik houd van vrouwen met wat meer vlees. Heb niks met ueberslanke dennetjes. Vreselijk. Slanke vrouwen kunnen erg mooi zijn, daar niet van, maar ik raak er niet snel opgewonden van.
mijn ex had beidequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lieven een lief koppie als grote tieten, maarja dat ben ik
Ja jij houdt van vlees he, dat heb ik zatquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ripley is nou een mooie vrouw.
Dat moet gezegd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |