quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Sex![]()
Hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Zondag?quote:
Haha, daar woonde mijn oma inderdaad.quote:
Is een vraag ook goed?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:54 schreef Ripley het volgende:
Doe's een stelling, dit verzandt weer in een deja vu
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Sex![]()
Schattig heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.herkenbaar ook.
Ook voor venco en Cuegirlie is het zomer...quote:
You should!quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind dat anders helemaal niet onaangenaam.
En de zomer heeft daar neit eens voor gezorgdquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ook voor venco en Cuegirlie is het zomer...
Hmmm, heb een motorrit staanquote:
Ach ja, het is aan het verjongen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, daar woonde mijn oma inderdaad.
Paartijdquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ook voor venco en Cuegirlie is het zomer...
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:57 schreef mrbox het volgende:
Stelling "er is een correlatie tussen gewicht en single status"
Hmm jah daar zit natuurlijk ook veel leuks inquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:56 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat ik nu in een periode zit waar ik het meest mis een relatie te hebben.
Ik snap hm niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En de zomer heeft daar neit eens voor gezorgd
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:56 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat ik nu in een periode zit waar ik het meest mis een relatie te hebben.
Wie/wat dan wel?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En de zomer heeft daar neit eens voor gezorgd
Leest....checkt... euh JA.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm jah daar zit natuurlijk ook veel leuks in
Al moet ik zeggen ik geniet eigenlijk ook wel van m'n singles leven
dit is raar.. komt dit uit mijn mond?![]()
Jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hmmm, heb een motorrit staan
[..]
Ach ja, het is aan het verjongen.
Stelling:
Gaat Rip ooit iemand uit dit topic ontmoeten/daten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:57 schreef mrbox het volgende:
Stelling "er is een correlatie tussen gewicht en single status"14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Jah klopt, naar mij toe, zodat we samen naar een rustig plekje kunnen rijdenquote:
Watvoor leuks zit daar dan inquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm jah daar zit natuurlijk ook veel leuks in
Al moet ik zeggen ik geniet eigenlijk ook wel van m'n singles leven
dit is raar.. komt dit uit mijn mond?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |