Gast, ik heb vrijwel alle continenten al gezien. Daarnaast ben ik in Nederland geboven. En als ik naar Turkije ga, ga ik zeker niet naar Alanya of welk ander vreselijk met Hollanders overspoelde bad oord. Dan zoek ik het toch liever ergens anders. Maar die plekken ga ik hier niet opnoemen, voordat lompe gasten als jij het ook ontdekken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:33 schreef LockonStratos het volgende:
Tevens moet jij niet klagen want jij gaat nog de rest van je leven naar alanya, of in welk geitendorp jij ook verwekt bent
Ik zie genoeg WO'ers die ook gewoon naar die plaatsen gaan, zal wel alleen op HBO status krijgen als je zulke dingen niet doetquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:36 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Klopt, doe HBOMaar daar gaat dit topic niet over. Of wel?
Zoals ik al aanhaalde, op je 15/16e is het natuurlijk prima. Maar sommige mensen gaan er echt van hun 15-24e heen. Achtereen volgens naar Mallorca - Lloret en Chersonissos, is toch om te huilen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:36 schreef Penisbaard het volgende:
Sowieso, mensen die naar dat soort pauperplaatsen gaan
Sinds wanneer vergaar je status als je niet naar die lompe boeren badplaatsen gaat?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:37 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik zie genoeg WO'ers die ook gewoon naar die plaatsen gaan, zal wel alleen op HBO status krijgen als je zulke dingen niet doet
Jij bent stoerquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:37 schreef Svenmaar het volgende:
Ja en? laat ze lekker hun gang gaan met je dikke turkse varkenskopf
Jij zegt dat het paupers zijn als je op die leeftijd nog naar die strandplaatsen gaat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:38 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Sinds wanneer vergaar je status als je niet naar die lompe boeren badplaatsen gaat?
Wereldreizigerquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:35 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Gast, ik heb vrijwel alle continenten al gezien. Daarnaast ben ik in Nederland geboven. En als ik naar Turkije ga, ga ik zeker niet naar Alanya of welk ander vreselijk met Hollanders overspoelde bad oord. Dan zoek ik het toch liever ergens anders. Maar die plekken ga ik hier niet opnoemen, voordat lompe gasten als jij het ook ontdekken.
Zijn het ook! Maar wat heeft dat met de status van mensen die zich niet aan dit wangedrag schuldig maken te maken?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Jij zegt dat het paupers zijn als je op die leeftijd nog naar die strandplaatsen gaat.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:40 schreef banaantjeEE het volgende:
Amai, jij bent zo stoer, want je doet wereldreizen en zij niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |