quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:28 schreef Enchanter het volgende:
En dan gaan janken als ze dood gereden worden![]()
![]()
Meestal gebruiken ze ook nog eens een macquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:30 schreef S.Seagal het volgende:
Het zijn mensen die anders willen zijn dan de rest.![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:30 schreef Pieter-utd het volgende:
Eens, maar wielrenners mogen ze ook verbieden
Ik zit nu op mijn mac. maar heb geen ligfiets, ik ben een uitzonderingquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:30 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Meestal gebruiken ze ook nog eens een mac
En eten uitsluitend biologisch.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:30 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Daar rijden ze ook waar ze horen te rijden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:32 schreef Rosbief het volgende:
Deze dingen zijn echt masterlijk![]()
[ afbeelding ]
Riep iemand mij?quote:
mensen die het woord masterlijk gebruiken:quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:32 schreef Rosbief het volgende:
[ afbeelding ]
m'a'a'a'a'a'asterrrquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:40 schreef Jeebus het volgende:
[..]
mensen die het woord masterlijk gebruiken:
Hoezo? Ik die het ook, maar zie ik eruit als eenquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:40 schreef Jeebus het volgende:
[..]
mensen die het woord masterlijk gebruiken:
Die rijd hier ook altijd ergens in de buurtquote:
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:40 schreef Rosbief het volgende:
Subklacht 2: Bejaarden vrouwen in het verkeer
Zag hem vroeger altijd in de buurt van Zwolle rijdenquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Die rijd hier ook altijd ergens in de buurt!
Net als van die groepjes wielrennersquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:53 schreef Palomar het volgende:
terechte klacht... zijn op een of andere manier altijd van die heel gefrustreerde mensen op zo'n ding, die heel hard gaan schreeuwen als ze er langs willenHeb ook es op de gehad toen ik aan het mountainbiken was (stukje over een fietspad) dat zo'n kerel kennelijk al kilometers vlak achter me zat, zonder dat ik het door had. Op een gegeven moment schud ik wat modder van me af en ineens HEEEUUUUUUU!!!!!
Tuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:55 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik zou graag een ligfiets willen hebben. Die dingen zijn stuk aerodynamischer dan gewone fietsen. Die gaan met dezelfde inspanning ongeveer 2 keer zo hard.
HOMOquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:55 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik zou graag een ligfiets willen hebben. Die dingen zijn stuk aerodynamischer dan gewone fietsen. Die gaan met dezelfde inspanning ongeveer 2 keer zo hard.
Lekker vrachtwagens koppenquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:55 schreef Daniel1976 het volgende:
Heb je ook zoveel aan in de stad.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:55 schreef Daniel1976 het volgende:
Sterker nog, over een paar jaar rijden ze bij de F1 ook in van die dingen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:32 schreef Rosbief het volgende:
[ afbeelding ]
Als vrachtwagenchaffeurs iets als een ligfiets van 2 meter lang niet zien, wordt het tijd dat ze hun rijbewijs eens inleveren, of zelf een extra spiegel monteren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:28 schreef Enchanter het volgende:
Kunnen ze die dingen niet gewoon verbieden , of ze niet meer toelaten in gebieden waar gemotoriseerd verkeer is.
Die dingen zitten zo laag bij de grond , dat als je vrachtwagenchauffeur bent of een wat hogere auto heb wel een verschrikkelijk goede dode hoek spiegel nodig heb om die gasten te zien.
En dan gaan janken als ze dood gereden worden![]()
![]()
Koop gewoon een normale fiets als je zo graag wilt fietsen![]()
Klacht : Zie TT
Subklacht : Heb honger , nu snel ff eten maken
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:58 schreef Crissie het volgende:
Maar wat als het gaat regenen?? Dan plenst die hele bak vol!!! LOL
Dan ga je maar niet zo hard, jammer dan. Dat soort lui zijn samen met die amateur wielrenners een gevaar voor hunzelf en hun omgeving.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:55 schreef Daniel1976 het volgende:
Ja.. want onderin is hij niet open.. ? Waar denk je dat de wielen aan vast zitten?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:58 schreef Crissie het volgende:
Wat een verschutting zeg..
Wie heeft dit bedacht?? Ze gaan nog hard ook ..
Maar wat als het gaat regenen?? Dan plenst die hele bak vol!!! LOL
Toppie!
Ik heb wel een ligfiets, maar heb een hekel aan mac adapten. Zegt dat ook wat?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:30 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
weet je wat ik laatst heb gehoord? Er zijn heuse fietspaden!!!!!!! Ja echt!!! Je gelooft het niet he?!quote:
Toch wel de enige reden om erin te fietsen..quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:39 schreef doppendoosch het volgende:
Ligfiets + dames met rokjes op gewone fietsen
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:45 schreef piekartz87 het volgende:
zo'n banaan ree ook altijd bij ons langs,
het zijn vaak ook friezen trouwens
nee dat is nietquote:
boehoequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:53 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
nee dat is niet.. dat is extra retarded
Die zie ik ook wel eens in Nijmegen fietsen/rijden wat een ongelooflijke mongolen.quote:
diegene die er in zit?!quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Die zie ik ook wel eens in Nijmegen fietsen/rijden wat een ongelooflijke mongolen.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:06 schreef Apotheose het volgende:
[..]
diegene die er in zit?!Das toevallig!
Mwa waarom, je kan er inderdaad veel harder mee omdat je minder luchtweerstand hebt maar je zit ook comfortabeler. Sterker nog, behalve dat zo'n ding iets meer ruimte inneemt snap ik neit dat normale fietsen nog zo populair zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:08 schreef Henno het volgende:
[..]
Heb je ook zoveel aan in de stad.
Ok op een afsluitdijk-achtig iets kan je er lekker mee doorrijden... maar als ik er eentje midden in Rotterdam (voorspelbare reactie: Rotterdam![]()
) elke 100 meter ziet stoppen voor een verkeerslicht, heb ik toch wel moeite om m'n gezicht strak te houden.
Vouwfietsen staan trouwens nog net iets hoger op de gay-ladder imo, zeker in vergelijking met 'normale' ligfietsen (wie heeft die dildo fietsen hierboven in vredesnaam ontworpen?!)
Sukkelquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:11 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dan ga je maar niet zo hard, jammer dan. Dat soort lui zijn samen met die amateur wielrenners een gevaar voor hunzelf en hun omgeving.
Tegen bumperklevende wielrenners heb ik als remedie de ruitensproeier aan de achterkant, werkt uitstekend![]()
Tegen die rijdende bananen werkt abrupt remmen prima.
Stelletje eikels, zoek ergens een verlaten industrieterrein op en ga daar rondsjezen.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:28 schreef McFearless het volgende:
Hoe kunnen ze gaan janken als ze doodgereden zijn?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:38 schreef D. het volgende:
Wat een huilies allemaal
Allemaal verkapte 'als ik ze kon betalen kocht ik er ook eentje' posts
Want rijke mensen hebben zo'n ding...quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:38 schreef D. het volgende:
Wat een huilies allemaal
Allemaal verkapte 'als ik ze kon betalen kocht ik er ook eentje' posts
Tussen kunnen betalen en rijk zijn zit een groot verschil, maar volgens mij val jij niet in beide catagorieënquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Want rijke mensen hebben zo'n ding...
Ga fietsen
Een groot aantal fietspaden is niet verplicht fietspadquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:51 schreef Apotheose het volgende:
[..]
weet je wat ik laatst heb gehoord? Er zijn heuse fietspaden!!!!!!! Ja echt!!! Je gelooft het niet he?!![]()
![]()
Eens! Amateur wielrenners rijden altijd op de weg als er een fietspad aanwezig is. Rijden met z'n alle naast elkaar, waardoor ik er niet langs kan rijden. Als ik claxonneer om ze aan de kant te drijven gaan ze zich nog aanstellen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:30 schreef Pieter-utd het volgende:
Eens, maar amateur wielrenners mogen ze ook verbieden
In heel Nederland is het 50 hoor. 30 is binnen een woonerfquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:00 schreef cvboer het volgende:
Flapdrol
Ik weet niet wat jullie de limiet binnen de bebouwde kom is, maar hier is het 30. Ik rij dus ook gewoon 30 met de auto.
En als er dan zo'n klapmongool met zo'n ligfiets gaat bumperkleven bij mij dan moet ie de gevolgen ook maar dragen.
dat is dus de maximale toegestane snelheid, je bent dus niet verplicht zo hard te rijdenquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
In heel Nederland is het 50 hoor. 30 is binnen een woonerf
Dus als jij (lees droeftoeter) met je auto dicht achter een vrachtwagen zou rijden ben je een domme mongool?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is dus de maximale toegestane snelheid, je bent dus niet verplicht zo hard te rijden
daarbij komt nog dat je als ligfietser (lees droeftoeter) niet kan zien wat er voor die auto gebeurt en je dus een domme mongool bent als je dicht achter een gaat rijden
dat is iedereen aangezien je totaal geen overzicht hebt en niet kan anticiperen op de verkeerssituatiequote:Op donderdag 18 juni 2009 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Dus als jij (lees droeftoeter) met je auto dicht achter een vrachtwagen zou rijden ben je een domme mongool?
Nee, hoezo?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is iedereen aangezien je totaal geen overzicht hebt en niet kan anticiperen op de verkeerssituatie
maar goed jij hebt dus zo'n gare bananenbak?
Flapdrolquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:00 schreef cvboer het volgende:
Sukkel
Ga lekker zelf op een verlaten industrieterrein rijden, blijkbaar rij je zo traag dat je zelfs fietsers hindert.![]()
Bij ons op het industrieterrein rijdt trouwens ook regelmatig zo'n banaanding maar dan met koeienprintdie heb ik wel eens voor me gehad toen i kmet de auto was, dat ding reed gewoon 50 (!) km /u
best bizar.
Neequote:Op donderdag 18 juni 2009 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
In heel Nederland is het 50 hoor. 30 is binnen een woonerf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |