mijn kauw heet ook dolfquote:
Echt? Ik heb altijd een tamme kauw gewildquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn kauw heet ook dolf![]()
geweekte kattenbrokjes zijn ze gek en is goed voor zelater mag je er wat universeel voer bijdoen en wat fruit
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt? Ik heb altijd een tamme kauw gewild
Die van ons is laatst overleden. Hij was 3 jaar bij ons.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt? Ik heb altijd een tamme kauw gewild
nou ik woon vlakbij een bos waar heel veel kauwen zijn, en ik was daar aan het wandelen en zag opeens iets uit de boom vallen een groep kauwen wegvliegen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Waarvandaan?
Open een topic over hem in F & F please!
Ik vind dr nooit een helaas, ik wil dr echt al mn hele leven een geloof ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ik woon vlakbij een bos waar heel veel kauwen zijn, en ik was daar aan het wandelen en zag opeens iets uit de boom vallen een groep kauwen wegvliegen.
dus ik ging kijken en zag een jong kauwtje rond huppelen, hij of zij kon nog niet vliegen, ik loop even weg om te kijken of er nog een mamma kauw komt om hem te helpen maar die kwam niet.
en omdat er hier veel katten rondlopen heb ik maar besloten het beestje te helpen en daarbij komt dat ik ook altijd een kauwtje wou hebben
dus that's why
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |