Dat wist de boni echwelquote:Prijsverschil
Volgens een woordvoerder van Albert Heijn besloten afgelopen weekend meerdere winkels tegelijk dezelfde producten in de aanbieding te doen. 'De flessen cola bijvoorbeeld. Die deden wij en een concurrent dit weekend tegelijk in de aanbieding, zonder dat we het van elkaar wisten. En zij hebben de prijs nét wat lager gelegd.'
Prijsbewuste consumenten die zondag al de folders van verschillende winkels doorzochten, zagen dit prijsverschil en plaatsten het op internet. Iedereen die wilde, kon daardoor meteen maandagochtend toeslaan
Hebben ze die ook bij de Albert Heijn dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:00 schreef Qwea het volgende:
Weet je wat jij ff zou moeten doen? met je bek een trein gaan kopen
Super actie dus AHquote:Albert Heijn niet de goedkoopste'
Albert Heijn wil niet zeggen hoeveel de actie tot nu toe heeft gekost. Normaal zijn de kosten ook niet het probleem. Een opzienbarende reclamestunt levert zo veel positieve aandacht dat er best een paar kratten bier tegenover kunnen staan. Maar doordat nu blijkt dat Albert Heijn zelfs met de aanbiedingen helemaal niet de goedkoopste is, moet reclamedeskundige Schreurs zoeken naar eventuele voordelen.
Éuwh, kutquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:21 schreef Ravage het volgende:
[..]
Hebben ze die ook bij de Albert Heijn dan?Deze folder meenemen, krijg je 'm misschien ook nog gratis mee
Nee. Helemaal niks meer. Of je moet in wageningen wonenquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:25 schreef Ivo1986 het volgende:
Is er morgen nog iets gratis te krijgen?
blijkbaar is er vraag naar he.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, daar ben je dan lekker meeIk snap dus echt niet wat 14 ah's in een stad moeten. Amsterdam staat er ook al vol mee
ik heb nog 2 van die bonnen. Geef ze morgen wel aan mn vriend mee voor zn werk ofzoquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:28 schreef WJCra het volgende:
Mensen, de pret is over. Je kunt het nog wel proberen, maar nu heb ik er ook geen zin meer in. kwas van plan om morgen naar Wageningen te reizen en een kwak C1000 folders te pakken, maar dat heeft nu geen nut meer. Morgen snel maar m'n appeltaart halen voordat ze die ook niet meer weggeven.
AH laat zich toch weer van zijn beste kant zien!
Hmmmz... Ik verlang ook naar een Delhaize om de hoek bij mijquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:24 schreef Oksel het volgende:
Het zijn wel echt mietjes dat ze de actie binnen no-time aanpassen. Dat 3 of 6 stuks begrijp ik nog wel.. maar om de hele actie te stoppen? Kinderachtig. Ze zijn gewoon niet goedkoper, ze zijn achterlijk duur!
Gelukkig heb ik hier een Globus om de hoek.. 2 tot 3 keer zo groot als elke AH, enorm assortiment, en overzichtelijk.En er staan door de hele winkel heen wel 5 standjes waar je dingen kan proeven..
Je kunt altijd nog naar Wageningen gaan, folders halen en gelijk door naar de AH. Paar diepvriestassen mee erheen, kun je na afloop naar huis met een stuk of 30 pizza's en wat colaquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:28 schreef WJCra het volgende:
Mensen, de pret is over. Je kunt het nog wel proberen, maar nu heb ik er ook geen zin meer in. kwas van plan om morgen naar Wageningen te reizen en een kwak C1000 folders te pakken, maar dat heeft nu geen nut meer. Morgen snel maar m'n appeltaart halen voordat ze die ook niet meer weggeven.
AH laat zich toch weer van zijn beste kant zien!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:28 schreef Fosfolipide het volgende:
Ik heb er ook geen zin meer in, kost nu teveel moeite om allemaal producten te score.
Good game
ze betalen alleen het prijsverschil terug.... 10 cnt... en dan betaal je de product ook nog.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:32 schreef Fosfolipide het volgende:
Waar st aat het dan dat ze de hele actie stoppen?
Bonnen zijn 3 maanden geldig...quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb nog 2 van die bonnen. Geef ze morgen wel aan mn vriend mee voor zn werk ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |