Was niet alleen mijn idee though. Ik zal maar geen namen noemenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
lamzak
Wel goeie shop though.. ja, of je hebt hem gewoon geprint
isdatzoquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:05 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Was niet alleen mijn idee though. Ik zal maar geen namen noemen
Hij is niet geshopt nee hij is echt geprint.
ik vraag me eigk af of hier een ban op staatquote:
Als dat zo is ben ik verkeerd voorgelichtquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vraag me eigk af of hier een ban op staat
*informeren gaat
Huiliequote:Op donderdag 18 juni 2009 13:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
*informeren gaat
Wij zijn geen journalisten. Dus die research hoeven we niet te doenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:11 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Als dat zo is ben ik verkeerd voorgelicht![]()
Ga maar lekker vragen. Ik post zo'n scan en gelijk gaat iedereen er maar van uit dat het klopt. Journalistieke research heet zoiets.![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:12 schreef Kerol het volgende:
[..]
Huilie
Was gewoon grappige actie van hem
Je doet ook genoeg research om er zeker van te zijn dat je met karren pleepapier weg kan rijden, dus in die zin had ik je hoger ingeschat.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij zijn geen journalisten. Dus die research hoeven we niet te doen
ik heb maar 1 pakquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:15 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Je doet ook genoeg research om er zeker van te zijn dat je met karren pleepapier weg kan rijden, dus in die zin had ik je hoger ingeschat.
Je kickt er nogal op hè, klikken bij de crew?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
*informeren gaat
Ik wou gewoon even zien hoe jullie hier op zouden reageren. Het ging hier alleen maar om hebben hebben hebben, terwijl we het in Nederland zó goed hebben. Enfin, ik hoop dat jullie je dat ook realiseren.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:16 schreef Omnifacer het volgende:
Bill_Board, je bent een kwal, maar eigenlijk moet ik ook wel weer heel hard lachen om jouw actie
ja. Heb jij nou nog steeds geen ban?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:18 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je kickt er nogal op hè, klikken bij de crew?
pizzaquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:19 schreef Cyan het volgende:
[..]
Wat is daar dan goedkoper? De Coca Cola fles met 1 liter is daar goedkoper als bij AH maar daar geldt de actie op anderhalve liter flessen.
wat moet jij met gratis boodschappen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:17 schreef MaddoxX het volgende:
Als ik morgen tijd heb en het regentdan ga ik lekker naar de C1000 in wageningen
Ik mag nog 2 weken mijn OV misbruiken voordat ik deze moet inleveren
Maar even serieus... snap je dan niet dat dit gewoon voor de sport gedaan wordt? AH maakt zo'n actie, dan is het toch grappig om er gebruik van te maken en die gezichten te zien.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:18 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Ik wou gewoon even zien hoe jullie hier op zouden reageren. Het ging hier alleen maar om hebben hebben hebben, terwijl we het in Nederland zó goed hebben. Enfin, ik hoop dat jullie je dat ook realiseren.
Dan zeg ik nu: back to business: AH naaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |