Wat bied je? Ik heb niet zo heel veel plaats in de vriezerquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:15 schreef Scorpie het volgende:
Kan iemand niet ff wat pizza`s fixen voor mij, ik ben aan het werk
Ja weet ik et, misschien is het transport wel het lastigste!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:51 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wat bied je? Ik heb niet zo heel veel plaats in de vriezer
Beetje proppen, dan passen ze wel in een envelopquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja weet ik et, misschien is het transport wel het lastigste!
AH was weer niet de goedkoopste.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:51 schreef jeroen4488 het volgende:
Helaasik zie net dat ze de prijs van de pizza's op de AH site al hebben aangepast!
Prijs van gisteren bij AH was 4,91
Prijs van de makro was 4,87
Nieuwe prijs van AH is nu 4,85
Helaas voor de gene die niet gelijk hun slag hebben geslagen!
Mogelijk dat nog niet alle AH's het weten maarja... het gaat snel...
ja een inlever-happy hour invoerenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:07 schreef MaddoxX het volgende:
AH HK kijkt hier ook mee, dus je kan ze hier vriendelijk de grafkanker wensen enzo.
Gaan jullie vandaag de regels nog een keer aanpassen ?
Ik niet. Maar ik kan wel bevestigen dat het een hoax isquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:26 schreef UncleSam het volgende:
Hoax in de wereld gebracht door het HK zelf
Welke AH werknemer kan bevestigen dat dat bericht daadwerkelijk op intranet is geplaatst
Geen idee over welke memo het gaat (iemand linkje?), laatste aanpassing in de regels die ik heb gezien is dat alleen nog echte folders worden geaccepteerd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:21 schreef Qwea het volgende:
Nou, het lijkt me niet dat die laatste memo fake is. Toch, kadev?
Deze http://i44.tinypic.com/f2j09x.jpgquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:51 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
Geen idee over welke memo het gaat (iemand linkje?), laatste aanpassing in de regels die ik heb gezien is dat alleen nog echte folders worden geaccepteerd.
Die is zo nepquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:51 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Deze http://i44.tinypic.com/f2j09x.jpg![]()
Edit: en het echt Q&A document is 3 pagina's langquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:55 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
Die is zo nepNiet lokale winkels mogen gewoon, door alleen folders toe te laten hebben ze dit al redelijk onder controle. 3 actieproducten blijven er gewoon 6 Recht op vergoeding geldt tot maandag na de actieperiode De LAPG blijft in deze vorm doorgaan, alleen publiciteit in de winkels zal minder worden.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:01 schreef Qwea het volgende:
wie heeft dat document de wereld in geholpen dan?
iemand nog een 2 vaartjes folders. Als je hem vandaag voor 17u op de bus doet, maak ik een euro extra over
lamzakquote:
jupquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:04 schreef Qwea het volgende:
die vaartjes zit echt enkel in wageningen he?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:57 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
Edit: en het echt Q&A document is 3 pagina's lang
Edit2: Dit had een edit moeten zijn, geen quote![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |