Dit moet zijn aangekondigd in de plaatselijke weekkrant of in het jaarlijks afvaloverzicht. Dat jij die dingen niet raadpleegt is jouw probleem en derhalve geen reden voor een klacht.quote:
Neen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:25 schreef Perkins het volgende:
Staat dat echt nergens aangegeven op zo'n mooie kalender die je (meestal) van de gemeente krijgt?
Edit: Te laat.
Close enough.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:27 schreef koningdavid het volgende:
Zet het op marktplaats.
Dan doe je dat volgende weekquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:30 schreef McFearless het volgende:
Ik ben vergeten de groene bakken aan de weg te zetten afgelopen dinsdag.
Dus als jij mensen opeens ziet aanrennen met een container, gaat er geen lichtje bij jou branden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:25 schreef LockonStratos het volgende:
Ik krijg nooit gemeentebladen en brieven maak ik altijd gelijk open.
Het is toch niet dat het morgen een feestdag is ofzo...
En er stonden heul geen bakken aan de straat, slechts 2 mensen die snel kwamen aanrennen
Ik was op zolder dus te laat + in pak.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:31 schreef Blommaert het volgende:
[..]
Dus als jij mensen opeens ziet aanrennen met een container, gaat er geen lichtje bij jou branden?
Waarom vernoem je dat je "in pak" was?quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:32 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Ik was op zolder dus te laat + in pak.
Ik ga niet in pak naar de hoek van de straat rennen als je het niet erg vindt.
Omdat als ik bijv. een pyjama aan had ik wel naar beneden had kunnen rennen en de bak aan de straat kon zetten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:37 schreef Blommaert het volgende:
[..]
Waarom vernoem je dat je "in pak" was?
Of was het een schunnig pakje?
Boh gek een leren sm pakje natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:37 schreef Blommaert het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen een baan hebben waarbij ze in pak lopen. Niet iedereen werkt in de bouw.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:37 schreef Blommaert het volgende:
[..]
QFTquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:14 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen een baan hebben waarbij ze in pak lopen. Niet iedereen werkt in de bouw.
Een trainingspak is ook een pakquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:14 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen een baan hebben waarbij ze in pak lopen. Niet iedereen werkt in de bouw.
TS is buschauffeurquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:14 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Wat zullen de mensen wel niet denkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:43 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Omdat als ik bijv. een pyjama aan had ik wel naar beneden had kunnen rennen en de bak aan de straat kon zetten.
Niet in een duur pak
Alsof die vuilnismannen het een ruk interesseertquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:40 schreef LockonStratos het volgende:
Nou ik heb hem er gister gewoon bijgezet hoor
Laat hem net zolang staan totdat hij leeg is wehehe...
Daar heb je dus de kliko's van je buren voorquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:21 schreef LockonStratos het volgende:
Komen ineens, onaangekondigd op woensdagmiddag ipv donderdagochtend.
WTF nu heb ik een volle kliko en alle bakken in huis ook nog eens vol
Wat moet ik nu!
Omdat dat aangeeft dat ik niet naar buiten had kunnen rennen, eierbalquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof die vuilnismannen het een ruk interesseert
Al blijf je er nog 4 jaar mee zitten.. ze zullen er niet slechter om slapen.
En waarom moet je zo expliciet in dit topic vermelden dat je in pak bent ? Alsof WIJ daar wakker om gaan liggen wat je doet, carriereboi.
dan moet je een keer goed zittend pakken kopenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:03 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Omdat dat aangeeft dat ik niet naar buiten had kunnen rennen, eierbal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |