Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:10 schreef Sjeen het volgende:
slappe poging tot rellen...
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:08 schreef Kraspanda het volgende:
ik heb dus zonet mijn dochter van 14 een corrigerende tik gegeven, waarbij ze helaas een tand door haar lip gekregen heeft. Nu staat ze al een kwartier lang te schreeuwen dat ze de politie gaat bellen, kan dat kind niet gewoon ophouden en de politie bellen.
Ze kreeg die tik , omdat ik haar betrapt op het roken van een jointje zonder het te delen met mij
Nee, meer naar Criminele kinderenquote:
De kelder dus. Ik weet nog een land waar ze daar vrij.. ach laat ook maarquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:24 schreef Chai het volgende:
Sluit haar gewoon op ergens in een kamer die op slot kan ofzo. Zonder licht is het beste dan koelt ze het snelst weer af.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:27 schreef LasTeR het volgende:
Sluit d'r op in je kelder en dan stelselmatig verkrachten.
Loverboys brengen haar zeker discipline bijquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:26 schreef shayolo het volgende:
Geef haar mee aan een loverboy.
Opgelost slotje.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:27 schreef LasTeR het volgende:
en dan meerdere kinderen verwekken. En topics openen in OUD over je prachtkinderen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:27 schreef LasTeR het volgende:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:27 schreef LasTeR het volgende:
Gast het zijn kinderenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:35 schreef Stephan1237 het volgende:
Is gewoon rustig/gezellig praten met haar geen optie?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:36 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Gast het zijn kinderenDie leren alleen dingen door de weg van pijn
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:39 schreef flugeltje het volgende:
ow god, de pubers proberen weer eens wat
kssst, je moeder roept voor het eten
Ik ben nog op mijn werk, werkloze moeder.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:39 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoef niet naar mijn moeder te luisteren, zij heeft mij nooit geslagenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:39 schreef flugeltje het volgende:
Als je op je werk wat meer zou werken ipv FOK!ken had je wellicht net als ondergetekende ook op tijd thuis kunnen zijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik ben nog op mijn werk, werkloze moeder.
Gewoon thuis werken en zo, dus geen probleem, maar bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als je op je werk wat meer zou werken ipv FOK!ken had je wellicht net als ondergetekende ook op tijd thuis kunnen zijn
Drobbel die serieus ingaat op de OPquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Beetje overdreven reactie though, als ze wil blowen doet ze het tóch wel en dan komt ze er zelf wel acther of het goed of slecht is. Zullen sowieso practisch geen kinderen zijn in die leeftijd van 14-18 die nooit drugs hebben gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |