had vroeger 2 nieuw Nederlandse buren en het stikt hier van de Polenquote:
niks tegen PoLen hequote:Op woensdag 17 juni 2009 15:58 schreef Gupje het volgende:
[..]
had vroeger 2 nieuw Nederlandse buren en het stikt hier van de Polen![]()
Marokkanen ook genoeg
Liefje zo werkt dat niet. Ik weet ook wel dat ik er niets meer aan kan veranderen maar ik ben nog steeds in spanning!quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Jawel. Anders denken.Of je het nou wil of niet, die uitslag komt. En jij kan er niks aan veranderen. So chill, dude!
Let it happen.
Well, you shouldn't.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Liefje zo werkt dat niet. Ik weet ook wel dat ik er niets meer aan kan veranderen maar ik ben nog steeds in spanning!
Ach, sterf jij met je 'het zit me niet mee'.quote:En dan moet ik vanavond nog hospiteren ookhet zit me niet mee.
quote:Nu eerst boodschappen doen voor de taart die ik morgen ga bakken, hihi.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:02 schreef Cybey het volgende:
[..]
Tja, iemand moet jullie stoep aanvegen...
Ik ga een taart bakken met Henkquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Well, you shouldn't.
[..]
Ach, sterf jij met je 'het zit me niet mee'.
[..]
Wanneer kunnen we een stukkie komen halen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga een taart bakken met Henk!
Nooitquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:06 schreef Cybey het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we een stukkie komen halen?
Ik mag niet lachen, ik mag niet lachen, ik mag niet lachen...quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga een taart bakken met Henk!
Dude, ik kwam klaar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nooitzou jij dít met iemand delen
?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met jou natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nooitzou jij dít met iemand delen
?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |