Je mag die vergelijking niet maken. AH heeft ook losse flessen in de bonus: 1.12.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:33 schreef JuiceJuice het volgende:
Maar even:
AH voor 4 flessen cola: 4,39 / 4 = 109,75
quote:Geachte mevrouw,
Folders van de Nederlandse antillen doen niet mee met deze actie.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
Wendy Denie
die zijn hier dus iig bij de schooten aangepast naar 1,09quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:35 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Je mag die vergelijking niet maken. AH heeft ook losse flessen in de bonus: 1.12.
Fout, bij de AH fourpack voor 4,39. Een losse fles kost daar nu 1.12.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:33 schreef JuiceJuice het volgende:
Maar even:
AH voor 4 flessen cola: 4,39 / 4 = 109,75
SANDERS 6 flessen: 6,69 / 6 = 111,5
http://uwsupermarkt.nl/?aid=17399#commentsquote:Albert Heijn past nogmaals de spelregels aan
Door Gerard Rutte in Uwsupermarkt.nl op 17 juni 2009 om 14:27.
BLOEMENDAAL – Bij de KNVB zouden ze er voor aangeklaagd worden. Vervolgd, gevierendeeld. Bij Albert Heijn kunnen ze het gewoon ongestraft doen. Gewoon Albert Heijn. In minder dan een week tijd twee keer de spelregels aanpassen tijdens de speeltijd zelf. Lees hieronder het relaas van een vaste gebruiker van de site: Vannochtend Edet Soft gaan halen bij AH. Namelijk goedkoper bij Hoogvliet. Bij de eerste winkel ging het prima. De twee daarop volgend, kwamen met een mailtje vanuit Zaandam, de actievoorwaarden zijn aangepast. Er mogen geen onlinefolders (geprinte folders) gebruikt worden. Ook zou daarin staan dat vanaf heden alleen het verschil in prijs terug gegeven mag worden.
Tja met die sanders folder uit de achterhoek-regioquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:39 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Fout, bij de AH fourpack voor 4,39. Een losse fles kost daar nu 1.12.
Het werkt dus alleen als je 6 losse flessen koopt, dan ben je 3 cent goedkoper uit.
(Bij een fourpack heb je niet dezelfde verpakking).
nee!quote:
Wat is Schooten?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
die zijn hier dus iig bij de schooten aangepast naar 1,09
het is dikke bullshit dat er in staat het verschil in prijs terug gegeven wordt. Ik heb die mail notabene zelf onder mn neus gedrukt gehad gisteren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:42 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
http://uwsupermarkt.nl/?aid=17399#comments
Kassabon snap ik wel. Anders loop je zo met je dingen die poortjes door ofzo. Weet ik veel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:39 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Het valt me altijd op dat ze die AH-kassabon overal maar herhalen. Zo van dat cashen we mooi even, en bij teruggave een nieuwe spelregel.
Heel leuk en aardig, maar zolang dit niet in de spelregels op de site komt te staan gelden deze maatregelen niet. Leuk dat ze een interne mail rondsturen maar dat moet natuurlijk ook naar de klant gecommuniceerd worden...quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:42 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
http://uwsupermarkt.nl/?aid=17399#comments
Pleur mij eens zo'n wageningen folder van vaartjes (4 of 2) op de bus alsjeblieft? !quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:47 schreef WJCra het volgende:
Zo, mijn buit voor vandaag:
[ afbeelding ]
Die miep van een service-mederwerkster maakte me wijs dat "het bij de Makro per 2 gaat en hier per 3 dus het is niet geldig" Eventjes attent op gewezen dat het 2+1 GRATIS is. Dus het gaat ook per 2, ze geven gewoon 1 extra. Dat, en prijs per stuk is goedkoper bij de Makro. Eventjes de manager naar voren geroepen, ging akkoord. Die miep bleef doordrammen, toen nog ff dat er bij de Makro belasting bij komt.
Nog een keertje een simpele rekensom 1,91/2 = 0,95. (Makro 1,91 met belasting, 1,80 zonder belasting)
AH: 2,97/3 = 0,99.
Toen moest ze wel ja zeggen, en liep ik dus met 6 gratis griesmeel pudding en een taart bon naar buiten.
Nu even naar Wageningen. :/
En je had dus een folder van de Makro? Oke, misschien ook maar eens proberen hiero.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:47 schreef WJCra het volgende:
[ afbeelding ]
Die miep van een service-mederwerkster maakte me wijs dat "het bij de Makro per 2 gaat en hier per 3 dus het is niet geldig" Eventjes attent op gewezen dat het 2+1 GRATIS is. Dus het gaat ook per 2, ze geven gewoon 1 extra. Dat, en prijs per stuk is goedkoper bij de Makro. Eventjes de manager naar voren geroepen, ging akkoord. Die miep bleef doordrammen, toen nog ff dat er bij de Makro belasting bij komt.
Nog een keertje een simpele rekensom 1,91/2 = 0,95. (Makro 1,91 met belasting, 1,80 zonder belasting)
Toen moest ze wel ja zeggen, en liep ik dus met 6 gratis griesmeel pudding en een taart bon naar buiten.
Ik citeer AH boonstra in de meeuwenstraat " Daar heb ik geen reet mee te maken. Ik stel je er nu van op de hoogte van de nieuwe voorwaarden. Wat je er van vind zal me aan mn reet roesten, je doet het er maar mee"quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:47 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Heel leuk en aardig, maar zolang dit niet in de spelregels op de site komt te staan gelden deze maatregelen niet. Leuk dat ze een interne mail rondsturen maar dat moet natuurlijk ook naar de klant gecommuniceerd worden...
Die Edet loonde wel. 72 rollen. Dit is 2,5 bakjes vreten en je bent er klaar mee voor n week en daarna wegpleuren of weggeven. Ook voor de prijs totaal niet de moeite.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:47 schreef WJCra het volgende:
[ afbeelding ]
Heel veel AH's geven een briefje met wat gekrabbel aan hun miepje van de kassa, en die moeten het maar lekker uitzoeken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:49 schreef PIB het volgende:
Gister overigens hadden we geluk bij een AH in hartje Utrecht. Er stond een Belgische uitwisselingsstudente (heel aardig meisje overigens) die niet de actie helemaal had meegekregen. De conclusie van het verhaal was dat we en een appeltaartje en een waardecoupon kregen pp + ook nog eens het aankoopbedrag!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |