Wat denk jij dan, dat ik onder mijn niveau publiceer?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:13 schreef Hoogstaande het volgende:
Overigens beter topic dan die van megafaler Ritmo
watquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:13 schreef Siniti het volgende:
Ik ben een individu, dus post ik een gif die nog niemand eerder in deze topic heeft gepost. Om mijn zelfstandigheid te laten zien.
[ afbeelding ]
Ik was allang blij verrast dat je boven Ritmo's niveau uitkwamquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat denk jij dan, dat ik onder mijn niveau publiceer?
Want omdat ik 2 krachttermen gebruik heb ik geen punt meer? Denk even na voordat je wat probeert te zeggen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:14 schreef chiren het volgende:
Zeiken op sociaal zwakkeren en dan woorden gebruiken als 'kankeroefenwedstrijden' en 'kankerdwaas'
TS faalt hard in het leven.
Daar gaat het in dit topic niet om.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:18 schreef mieuwmieuw het volgende:
Ok even voor de duidelijkheid.
Ritmo = Crane
Galenus = Emimich
Ehm neequote:Op woensdag 17 juni 2009 14:18 schreef mieuwmieuw het volgende:
Ok even voor de duidelijkheid.
Ritmo = Crane
Galenus = Emimich
JA IDD BIELS UIT MET DIE DRAKENSHIRTS!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:20 schreef Maikuuul het volgende:
Wie is De Jong ?
En owja, omdat je een eigen mening hebt betekend het niet dat je je altijd zwarte kleding + een drakenshirt mag dragen hoor ....
Eenschquote:Op zondag 21 juni 2009 14:00 schreef afcajos het volgende:
Goed punt uiteraard. Maar mensen die expres dwars willen zijn en tegen de maatschappij ingaan door lekker rebels draken shirts te dragen enzo is nog triester
Van die "ik-doe-lekker-wat-ik-zelf-wil-zie-mij-eens-uniek-zijn-en-accepteer-me-zoals-ik-ben" mensen
toch wel heavy metal he ?quote:Op zondag 21 juni 2009 15:21 schreef Biels het volgende:
Ik was dus gister op een metalfestival. Dat is inderdaad het andere uiterste. Nog steeds sociaal zwak, alleen conformerend aan een andere groep.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |