volgens mij krijg je heul geen note en gesloten topic bij het maken van een terechte klacht, eventueel subklacht, begeleid door een paint.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:47 schreef kurk_droog het volgende:
omdat als je een paint maakt de modjes langskomen en je een KANKERNOTE geven en topic sluiten! daarom!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:47 schreef kurk_droog het volgende:
omdat als je een paint maakt de modjes langskomen en je een KANKERNOTE geven en topic sluiten! daarom!
waar komen die 96 notes dan vandaan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:48 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
volgens mij krijg je heul geen note en gesloten topic bij het maken van een terechte klacht, eventueel subklacht, begeleid door een paint.
Én je kan vaker dan 3x ctrl+z doenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
vistapaint ziet er veel toffer uit.
[ afbeelding ]
Nieuwflikkerquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:50 schreef Deetch het volgende:
Ik weet toch niet hoeveel notes ik heb want daar moet je voor betalen.
ik heb dan ook windows 7 maar die paint vind ik niet zo handigquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
vistapaint ziet er veel toffer uit.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Je had in de OP moeten zetten
Voorbeeld:
En dan geen paint plaatsen HAUHUAHUHUHAUHAUHAUHUHUHUHUHUUUUUUUUUUUUUU NEEEEEEEEE:D
![]()
: D:D
![]()
D D
![]()
D : D:D :
Omg die wordt net zo bout als officequote:Op woensdag 17 juni 2009 13:53 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
ik heb dan ook windows 7 maar die paint vind ik niet zo handig
[ afbeelding ]
ik vind m dr eigenlijk best strak uitzien.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:53 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
plus R dus, niet run.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:55 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
windows toets plus run, dan intypen mspaint.niet op een mac op linux uiteraard.
Ik zat de Run-toets al te zoeken... Ik vermoedde dat-ie naast de Any-toets zat, maar die vond ik ook niet...quote:
Kijk mij windows 7 hebbenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:53 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb nergens opgescheppert met windows 7.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kijk mij windows 7 hebbenIk heb al 1.5 jaar windows 7
![]()
Kwalitatief goede paints mee gemaakt die remlof te schokkend vond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |