Dat shirt wil ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
http://www.rent-a-killer.com/
Dan ga je dingen uitzoeken voor de reis in je uppie naar tjechiequote:Op woensdag 17 juni 2009 13:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja ik heb dus echt ALLES al af wat er binnen mijn taken valt...
En ik ben ook de enige hier, dus kan wel gaan uitsloven, maar niemant die het op zal vallen.
Nja heb een aantal vaste taken, die heb ik gedaan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom is er geen werk om te doen? Is dat structureel?
Toperrrrquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Dan ga je dingen uitzoeken voor de reis in je uppie naar tjechie
quote:
Hooikoorts? Hier is een zakdoekje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:38 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom nies ik zo freaking hard? Het hele gebouw kan al de hele dag meegenieten van mijn genies....
Vandaag heb ik er ineens fucking veel last vanquote:
Ja, het klinkt misschien arrogant hoor, en ik bedoel zeker niet dat iemand die MBO gedaan heeft perse dom is, en HBO slim (absoluut niet) maar ik heb met 2 MBO meiden gedate nadat we mekaar in de kroeg hadden 'leren kennen' en die voldeden redelijk aan het stereotype in de zin van dat ze best behoorlijk dom waren. En dat werkt bij mij gewoon niet zo.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:27 schreef Feitosa het volgende:
Maar waarom denk je dat je eerder dezelfde interesses hebt bij een persoon die bijv. ook Uni heeft gedaan vergeleken met iemand die MBO heeft gedaan?
Maakt niet uit?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:46 schreef Catbert het volgende:
Edit: ik moet ook gewoon niet op dingen op de 1e pagina reageren als het topic al op z'n 2e zit![]()
Thnx!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Gelukkigquote:
Met de snelheid van singles gebeurt het gewoon wel eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vind dat er een officiele 3 uur zoenpauze moet komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je hem gemaild vandaag?
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vind dat er een officiele 3 uur zoenpauze moet komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Tof!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Gister nog gesmst wel, maar toen was ie op militaire begravenis.
Maar de zoenpauze gaat neit door, want overal camera's hier en hij moet naar een vergadering. Maar hij komt vanmiddag na het werk wel even langs
Heh, lang niet gehoord. "Als ik aan je denk, denk ik aan jou".quote:
Heb hier geen geluidquote:
Kloptquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:45 schreef KudFokker het volgende:
In Tsjechië betalen ze toch nog met Kronen en niet met Euro's?
And the story continuesquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gister nog gesmst wel, maar toen was ie op militaire begravenis.
Maar de zoenpauze gaat neit door, want overal camera's hier en hij moet naar een vergadering. Maar hij komt vanmiddag na het werk wel even langs
quote:
Klopt het nog steeds dat 32 Kroon ongeveer 1 euro isquote:
Dat wou je toch graag?quote:
Zo staat het er wel heel fout!quote:
Sjonge KF, als je dat soort dingen al hier vraagt in plaats van op te zoeken, zullen we dan ook gelijk even je reis voor je plannen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:08 schreef KudFokker het volgende:
Klopt het nog steeds dat 32 Kroon ongeveer 1 euro is?
Was een leuk meisje zeker?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:11 schreef mrbox het volgende:
ik heb net echt weer een fout begaan, ben lid geworden van een goed doel bij zo'n verkoop meisje die je zo lastig vallen in de stad...
Ik ben gewoon aan het praten met Pienquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sjonge KF, als je dat soort dingen al hier vraagt in plaats van op te zoeken, zullen we dan ook gelijk even je reis voor je plannen?
Mijn gedachte idd ook . Maar ik gok dat box geen nummer heeft weten te scorenquote:
Praten met Pien? Vind je het ook zo aso dat iemand midden in een gesprek wegloopt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:13 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben gewoon aan het praten met Pien
Het antwoord boeit me eigenlijk niet eens
Och man.. hou erover opquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik begin juist steeds meer zin te krijgen
Geef toe, het is voor jullie prettiger dat ik zoiets vraag, dan dat ik weer over mezelf loop te pratenquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Praten met Pien? Vind je het ook zo aso dat iemand midden in een gesprek wegloopt?![]()
Waarom vraag je het dan? http://www.gwk.nl
aah heel knap ook weer niet maar ze gaf iig ook niet op na 20 minuten discussiequote:
Weet ik .. same here.quote:
Het maakt mij niet uit. Ik vraag me alleen waarom je dingen vraagt die je met één google-resultaat kan vindenquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:16 schreef KudFokker het volgende:
Geef toe, het is voor jullie prettiger dat ik zoiets vraag, dan dat ik weer over mezelf loop te praten
Ga je serieus in discussie? En toch opgescheept worden met zoiets? Dan doe je iets niet goedquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:17 schreef mrbox het volgende:
aah heel knap ook weer niet maar ze gaf iig ook niet op na 20 minuten discussie
Bizar weinig denk ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weet ik .. same here.
Maar wat ga jij eraan doen dan?
quote:
tsjah, moet ik nu nog even vlug ergens een scharrel opduikelen... ik ben natuurlijk een koning daarin, maar ZO goed? dat weet ik niet hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat zijn niet de berichten die ik wil horen natuurlijk
ja vaak niet hoor maar moest 20 minuten wachten op de trein ... En idd dat ik nu opgescheept zit met dit voelt ook als een dikke fail :/ ti's gelukkig niet voorquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit. Ik vraag me alleen waarom je dingen vraagt die je met één google-resultaat kan vinden![]()
[..]
Ga je serieus in discussie? En toch opgescheept worden met zoiets? Dan doe je iets niet goed
Heb je niet zo'n mooi zwart boekje met namen die je even snel kan ronselen? .. valt mij van je tegen hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
tsjah, moet ik nu nog even vlug ergens een scharrel opduikelen... ik ben natuurlijk een koning daarin, maar ZO goed? dat weet ik niet hoor
Neuh, mijn blackbook heb ik onlangs verkocht.. waar denk je dat ik mijn 111 m2 appartement midden in de randstad van heb kunnen betalen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n mooi zwart boekje met namen die je even snel kan ronselen? .. valt mij van je tegen hoor
Niet eens een back-up gemaakt van de meest belangrijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Neuh, mijn blackbook heb ik onlangs verkocht.. waar denk je dat ik mijn 111 m2 appartement midden in de randstad van heb kunnen betalen?
Nee, dat hoort bij het overname contract, ik mocht er geen backup van maken..quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet eens een back-up gemaakt van de meest belangrijk
Heb je hem verkocht aan een fokker?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, dat hoort bij het overname contract, ik mocht er geen backup van maken..
Same herequote:
Shit, betrapt!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
Niet liegen, haal dat "meer" maar weg.
die zin had je al niet
Ze zouden gewoon door moeten voeren wat op de basisschool was. Woensdagmiddag vrij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |