as alwaysquote:
heb ik je teveel geplaagd toen je van die kutklusjes moest doen??quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
snugger weer he
wat heb ik de laatste dagen tegen tripack![]()
iddquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
snugger weer he
wat heb ik de laatste dagen tegen tripack![]()
ach ik weet waar zijn huis woontquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd
100 inwendige stokslagen voor friday12 [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
strak plan!quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:05 schreef tripack het volgende:
[..]
ach ik weet waar zijn huis woontdus altie te ver gaat
weet ik em te vinden
denk eerder omdat jij de enige bent die de gehele dag aanwezig isquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:00 schreef tripack het volgende:
[..]
heb ik je teveel geplaagd toen je van die kutklusjes moest doen??
hebben mijn stalkers het overal op internet gezet ofzoquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:05 schreef tripack het volgende:
[..]
ach ik weet waar zijn huis woontdus altie te ver gaat
weet ik em te vinden
dat kan ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
denk eerder omdat jij de enige bent die de gehele dag aanwezig is
nee ze hebben het niet op internet gezetquote:[..]
hebben mijn stalkers het overal op internet gezet ofzo
whehehequote:
haha, lekker, gebakken pinguin met pindasquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe![]()
eerst een pallet pinda's aansteken en dan door rijn raam tieven![]()
brand lekker en stinkt goed
middagquote:
whehehe had je het gehoord van die pinda fabriek die al vanaf zaterdag staat te fikkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, lekker, gebakken pinguin met pindas
ik vind het echt geniaal. die gast die die dingen gezet heeft ziet er uit ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:26 schreef tripack het volgende:
Tattoo-meisje wil helft sterren houden
whehehe de helft![]()
ik had het niet gelezen, maar ik zag het wel op het nieuws op tvquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:26 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe had je het gehoord van die pinda fabriek die al vanaf zaterdag staat te fikken
Brandende pindafabriek wordt gesloopt
whahaha jaah iddquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind het echt geniaal. die gast die die dingen gezet heeft ziet er uit ook
ja dat is zo. maar als dat verwijderen lijikt op 50x een hamerslag , nou dat beloofd wat hahaquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:34 schreef tripack het volgende:
[..]
whahaha jaah iddecht erg
![]()
toch wel stoer dat hij zijn fout heeft toegegeven
ach daar slaapt ze vast ook doorheenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat is zo. maar als dat verwijderen lijikt op 50x een hamerslag , nou dat beloofd wat haha
haha , ze spoort gewoon niet, maar daar waren we al langer achter gekomen natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:38 schreef tripack het volgende:
[..]
ach daar slaapt ze vast ook doorheen
en er is natuurlijk ook kans dat je het blijft zien
op die foto?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:11 schreef tripack het volgende:
[..]
nee ze hebben het niet op internet gezet
ik heb je voordeur gezien jonguuh
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, lekker, gebakken pinguin met pindas
Forum Opties | |
---|---|