as alwaysquote:
heb ik je teveel geplaagd toen je van die kutklusjes moest doen??quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
snugger weer he
wat heb ik de laatste dagen tegen tripack![]()
iddquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
snugger weer he
wat heb ik de laatste dagen tegen tripack![]()
ach ik weet waar zijn huis woontquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd
100 inwendige stokslagen voor friday12 [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
strak plan!quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:05 schreef tripack het volgende:
[..]
ach ik weet waar zijn huis woontdus altie te ver gaat
weet ik em te vinden
denk eerder omdat jij de enige bent die de gehele dag aanwezig isquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:00 schreef tripack het volgende:
[..]
heb ik je teveel geplaagd toen je van die kutklusjes moest doen??
hebben mijn stalkers het overal op internet gezet ofzoquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:05 schreef tripack het volgende:
[..]
ach ik weet waar zijn huis woontdus altie te ver gaat
weet ik em te vinden
dat kan ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
denk eerder omdat jij de enige bent die de gehele dag aanwezig is
nee ze hebben het niet op internet gezetquote:[..]
hebben mijn stalkers het overal op internet gezet ofzo
whehehequote:
haha, lekker, gebakken pinguin met pindasquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe![]()
eerst een pallet pinda's aansteken en dan door rijn raam tieven![]()
brand lekker en stinkt goed
middagquote:
whehehe had je het gehoord van die pinda fabriek die al vanaf zaterdag staat te fikkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, lekker, gebakken pinguin met pindas
ik vind het echt geniaal. die gast die die dingen gezet heeft ziet er uit ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:26 schreef tripack het volgende:
Tattoo-meisje wil helft sterren houden
whehehe de helft![]()
ik had het niet gelezen, maar ik zag het wel op het nieuws op tvquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:26 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe had je het gehoord van die pinda fabriek die al vanaf zaterdag staat te fikken
Brandende pindafabriek wordt gesloopt
whahaha jaah iddquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind het echt geniaal. die gast die die dingen gezet heeft ziet er uit ook
ja dat is zo. maar als dat verwijderen lijikt op 50x een hamerslag , nou dat beloofd wat hahaquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:34 schreef tripack het volgende:
[..]
whahaha jaah iddecht erg
![]()
toch wel stoer dat hij zijn fout heeft toegegeven
ach daar slaapt ze vast ook doorheenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat is zo. maar als dat verwijderen lijikt op 50x een hamerslag , nou dat beloofd wat haha
haha , ze spoort gewoon niet, maar daar waren we al langer achter gekomen natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:38 schreef tripack het volgende:
[..]
ach daar slaapt ze vast ook doorheen
en er is natuurlijk ook kans dat je het blijft zien
op die foto?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:11 schreef tripack het volgende:
[..]
nee ze hebben het niet op internet gezet
ik heb je voordeur gezien jonguuh
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, lekker, gebakken pinguin met pindas
achjah we zijjn maar met zijn drieen dit topic aant volplempenquote:
ja maar jullie 2 peren hem telkensquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:38 schreef tripack het volgende:
[..]
achjah we zijjn maar met zijn drieen dit topic aant volplempen
jij ook hoorquote:
daar gingen we niet van uit natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:53 schreef Seventees het volgende:
Om even te bewijzen dat ik de boel niet voor 't lapje houd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
whehehe grapjasquote:
das toevallig dat zeg ik net ook tegen een collega.quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:52 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe grapjas
wel weer lekker weer hier in den haag
Sgeeeleeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |