as alwaysquote:
heb ik je teveel geplaagd toen je van die kutklusjes moest doen??quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
snugger weer he
wat heb ik de laatste dagen tegen tripack![]()
iddquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
snugger weer he
wat heb ik de laatste dagen tegen tripack![]()
ach ik weet waar zijn huis woontquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd
100 inwendige stokslagen voor friday12 [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
strak plan!quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:05 schreef tripack het volgende:
[..]
ach ik weet waar zijn huis woontdus altie te ver gaat
weet ik em te vinden
denk eerder omdat jij de enige bent die de gehele dag aanwezig isquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:00 schreef tripack het volgende:
[..]
heb ik je teveel geplaagd toen je van die kutklusjes moest doen??
hebben mijn stalkers het overal op internet gezet ofzoquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:05 schreef tripack het volgende:
[..]
ach ik weet waar zijn huis woontdus altie te ver gaat
weet ik em te vinden
dat kan ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
denk eerder omdat jij de enige bent die de gehele dag aanwezig is
nee ze hebben het niet op internet gezetquote:[..]
hebben mijn stalkers het overal op internet gezet ofzo
whehehequote:
haha, lekker, gebakken pinguin met pindasquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe![]()
eerst een pallet pinda's aansteken en dan door rijn raam tieven![]()
brand lekker en stinkt goed
middagquote:
whehehe had je het gehoord van die pinda fabriek die al vanaf zaterdag staat te fikkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, lekker, gebakken pinguin met pindas
ik vind het echt geniaal. die gast die die dingen gezet heeft ziet er uit ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:26 schreef tripack het volgende:
Tattoo-meisje wil helft sterren houden
whehehe de helft![]()
ik had het niet gelezen, maar ik zag het wel op het nieuws op tvquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:26 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe had je het gehoord van die pinda fabriek die al vanaf zaterdag staat te fikken
Brandende pindafabriek wordt gesloopt
whahaha jaah iddquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind het echt geniaal. die gast die die dingen gezet heeft ziet er uit ook
ja dat is zo. maar als dat verwijderen lijikt op 50x een hamerslag , nou dat beloofd wat hahaquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:34 schreef tripack het volgende:
[..]
whahaha jaah iddecht erg
![]()
toch wel stoer dat hij zijn fout heeft toegegeven
ach daar slaapt ze vast ook doorheenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat is zo. maar als dat verwijderen lijikt op 50x een hamerslag , nou dat beloofd wat haha
haha , ze spoort gewoon niet, maar daar waren we al langer achter gekomen natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:38 schreef tripack het volgende:
[..]
ach daar slaapt ze vast ook doorheen
en er is natuurlijk ook kans dat je het blijft zien
op die foto?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:11 schreef tripack het volgende:
[..]
nee ze hebben het niet op internet gezet
ik heb je voordeur gezien jonguuh
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, lekker, gebakken pinguin met pindas
achjah we zijjn maar met zijn drieen dit topic aant volplempenquote:
ja maar jullie 2 peren hem telkensquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:38 schreef tripack het volgende:
[..]
achjah we zijjn maar met zijn drieen dit topic aant volplempen
jij ook hoorquote:
daar gingen we niet van uit natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:53 schreef Seventees het volgende:
Om even te bewijzen dat ik de boel niet voor 't lapje houd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
whehehe grapjasquote:
das toevallig dat zeg ik net ook tegen een collega.quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:52 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe grapjas
wel weer lekker weer hier in den haag
Sgeeeleeequote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:07 schreef tripack het volgende:
zit ik op een engelse site over huwelijken te kijken staat er dit:
14. In Holland, a pine tree is planted outside the newlyweds' home as a symbol of fertility and luck.
ik wist dat helemaal niet
nog nooit eerder gezien ofzo
Mogguh halve 6pack!quote:
Draakjeeeeequote:
ik wist da ook niequote:Op donderdag 18 juni 2009 09:07 schreef tripack het volgende:
zit ik op een engelse site over huwelijken te kijken staat er dit:
14. In Holland, a pine tree is planted outside the newlyweds' home as a symbol of fertility and luck.
ik wist dat helemaal niet
nog nooit eerder gezien ofzo
quote:
Ik was het niet echt van plan, heb een training die vandaag geplanned stond verschoven naar volgende week dinsdagquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:13 schreef tripack het volgende:
[..]halve sixpack
whehe je gaat je vandaag toch niet te druk maken he??
Ohjee...schiet op!quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:12 schreef draculettetje het volgende:
ow en nu opstaan ben alweer te laat eigenlijk
kijk dat zijn de berichtenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:20 schreef Sgele het volgende:
Mogguh WL!![]()
[..]
Ik was het niet echt van plan, heb een training die vandaag geplanned stond verschoven naar volgende week dinsdag
Nou die 2 hadden eigenlijk maandag al getraind moeten zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:21 schreef tripack het volgende:
[..]
kijk dat zijn de berichtenen maandag die training weer verschuiven natuurlijk
whahahahaquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou die 2 hadden eigenlijk maandag al getraind moeten zijn
Nee inderdaad, maar ik doe het lekker tochquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:24 schreef tripack het volgende:
[..]
whahahaha![]()
![]()
dan kan je ze eigenlijk niet nog langer laten wachten
Mogguh Fridayquote:
Je kan het! Nog even volhouden jongen!quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:31 schreef Crazy-M het volgende:
pffft,
echt eens met TT
Al 7 dagen storingsdienst, nog 3 te gaan
tot nu toe alleen zaterdag niet gewerkt voor werk (wel voor thuis)
ben echt kapot haha
Ja da's ook weer zoquote:
de vakantie tijd enzo hequote:
thee to goquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ohjee...schiet op!![]()
Hier voor onderweg![]()
Oh da's wel lekker danquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
thee to go
gelukkig mag ik thuis werken vandaag!
Wheheh oh noez!quote:
lijikt me een goed plan tegen hangjongeren danquote:
Gast m'n koffiequote:Op donderdag 18 juni 2009 10:12 schreef tripack het volgende:
[..]
lijikt me een goed plan tegen hangjongeren dan![]()
met hun born borgs aan de waslijn hangen
sorryquote:
jah ben wel ver leeg hahaquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je kan het! Nog even volhouden jongen!
Dank u, dank uquote:
Ja dat kan ik me wel voorsellen ja!quote:
whehehequote:Op donderdag 18 juni 2009 10:34 schreef Sgele het volgende:
Speurhond 11 september 2001 gekloond
Die conspiracy reacties!!
grr ik ben echt brak vandaag en ik ging toch best vroeg slapenquote:
Ja dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:47 schreef tripack het volgende:
[..]
grr ik ben echt brak vandaag en ik ging toch best vroeg slapen
jah idd en dan helpt mijn vriendin ook niet echt die dus ook niet uit bed kon komenquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook
Ik kon echt m'n nest niet uitkomen vanmorgen
die probeert je er zeker in te houdenquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:53 schreef tripack het volgende:
[..]
jah idd en dan helpt mijn vriendin ook niet echt die dus ook niet uit bed kon komen
ik slaap elke dag later dan half 2quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:47 schreef tripack het volgende:
[..]
grr ik ben echt brak vandaag en ik ging toch best vroeg slapen
whehehequote:Op donderdag 18 juni 2009 10:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
die probeert je er zeker in te houden
omdat....sommige... mensen.. goed ...nadenken...over ...wat...ze...willen...zeggen....quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
zucht vergadering gehad. waarom zijn sommige mensen zo langzaam van stof ?
ik kan er echt niet tegen. sommige mensen horen zichzelf graag praten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:01 schreef tripack het volgende:
[..]
omdat....sommige... mensen.. goed ...nadenken...over ...wat...ze...willen...zeggen....
het kan wel enorm irritant zijn
whehehe dat heb je ook jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan er echt niet tegen. sommige mensen horen zichzelf graag praten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:36 schreef tripack het volgende:
ik heb echt zin!!nog evne hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tis weer zo 5 uur
mogguh renedisDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
heeey renedisquote:
* tripack geeft friday een megagrote mok koffiequote:
Wie is er nog meer op vakantie dan?quote:
whehe nja dan doet de rest alsof ze op vakantie zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wie is er nog meer op vakantie dan?
Tijd geleden REN, alles goed daar?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:16 schreef renedis het volgende:
nog 3 uur werken en naar huisniks zwemmen ofzo.. maar hard bikkelen
ahhahaha, hoop voor jullie dat haar daar niet zo warm is als hierquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:16 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe nja dan doet de rest alsof ze op vakantie zijn
lukt niet vandaagquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:03 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack geeft friday een megagrote mok koffie
wakker worden
he niet praten over het mooie weerquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:10 schreef Droxz.nl het volgende:
Goede morgen "werkende" medemensen
Het is hier lekker weer, net 34 graden in de voortent!
Gisteren lekker naar Slagharen geweest, en voor het eerst in mijn leven in een python dinges geweest die een looping maakte, scheet altijd bagger, en nu vind ik het leuk!
jaa gaat lekkerrrrrrrrrquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tijd geleden REN, alles goed daar?
Jongen, heb jij aandacht nodig vandaag ofzo?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
lukt niet vandaag![]()
[..]
he niet praten over het mooie weer![]()
wat scheet je nu scheerschuim?
* Droxz.nl moet van Lyn roepen:quote:
Een migratie kwa wat als ik vragen mag? Wel balen, in dit weer, en dan ook nog eens niet te doen hebbenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:23 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa gaat lekkerrrrrrrrr
zit hier met een weekselijke migratie die ik heb georganiseerd.
de migratie gaat goed en ik heb per migratie 1 week om te monitoren. maar na 2 dagen heb ik al geen fuck meer te doen
maar jij lekker op vakantie?
migratie van Novell Groupwise naar Outlook. Echter laat ik Outlook in Citrix draaien met Powerfuse.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Een migratie kwa wat als ik vragen mag? Wel balen, in dit weer, en dan ook nog eens niet te doen hebben
Mag niet klagen, heerlijk weertje!
Elke dag even wat doen, beetje zwemmen, slagharen, even de stad in... gewoon relaxt
nee het meeste simpele wat je maar kan maken met php werkt niet en op een andere deel van de pagina wel dus word ik ff pissig vanquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jongen, heb jij aandacht nodig vandaag ofzo?
Zondagquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:30 schreef renedis het volgende:
[..]
migratie van Novell Groupwise naar Outlook. Echter laat ik Outlook in Citrix draaien met Powerfuse.
maar lekker chill hoor. hoelang zit je nog op vakantie?
ik ga ff lunchen. tot zo!
hihihiquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl moet van Lyn roepen:
Zeur niet, zwembad ik pas over een uurtje open
das wel lekkerquote:
Ok dat zijn "leuke" migratie'squote:Op donderdag 18 juni 2009 12:30 schreef renedis het volgende:
[..]
migratie van Novell Groupwise naar Outlook. Echter laat ik Outlook in Citrix draaien met Powerfuse.
maar lekker chill hoor. hoelang zit je nog op vakantie?
ik ga ff lunchen. tot zo!
Welkom in de wereld die ze IT noemenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee het meeste simpele wat je maar kan maken met php werkt niet en op een andere deel van de pagina wel dus word ik ff pissig van
ja en nou moet je officieel ook weer 2 uur wachten ofzoquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:44 schreef lynda het volgende:
* lynda smeert ook maar eens een broodje..
lege maag + zwemmen werkt niet zo goed
ma ma ma het is html basic en een variable verkrijgen dat niet werkt....quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Welkom in de wereld die ze IT noemen
Daarom heb ik dus een hekel aan scripten hahahhaa
regels zijn er om gebroken te wordenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja en nou moet je officieel ook weer 2 uur wachten ofzo
ssstquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
regels zijn er om gebroken te worden
nu is het 100% hetzelfde en werkt hetquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ma ma ma het is html basic en een variable verkrijgen dat niet werkt....
CMON dat is niets
haha droom verderquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja en nou moet je officieel ook weer 2 uur wachten ofzo
Je begint jezelf al te qouten gekquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nu is het 100% hetzelfde en werkt hetecht ik snap er af en toe niets meer van
alsof ik niet weet of jullie je daar aanhoudenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:55 schreef lynda het volgende:
[..]
haha droom verder
gewoon zo in een keer er in springen, duiken, duwen what ever
zat jij gewoon te klonen?!quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:55 schreef Seventees het volgende:
Deze naam is toch vertrouwder, hè?
Ben nog steeds op vakantie. Heerlijk weer hier! (hoe is het in Nederland?)
Zo weer de hort op! En dat terwijl ik nog brak ben van het gewandel van gisteren
Trakteert opvoor de harde werkers!
Onder welke andere naam zat jij hier te posten dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:55 schreef Seventees het volgende:
Zo weer de hort op! En dat terwijl ik nog brak ben van het gewandel van gisteren
* draakje pakt snel glas ijstheequote:Op donderdag 18 juni 2009 12:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Onder welke andere naam zat jij hier te posten dan?![]()
Sevennnnnnnnn!
* Droxz.nl zet glas ijsthee neer.
Goed te doen, nu 31 graden in de tent (Nederland)
Vanwege roamingprofiles en archivering. Binnen citrix heb je daar geen last van + thuis beschikbaar.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ok dat zijn "leuke" migratie'sMaar mag ik vragen waarom je outlook (exchange) binnen citrix laat draaien?
Op mijn werk draaien ze ook wel via Citrix, maar ik vind dat echt niet relaxt ofzo![]()
Vanaf afgelopen zondag, en dat tot en met aankomende zondag
Zitten hier 15 km van Assen vandaan ofzo.
Eetze!
Zoietsquote:
Die was voor Seven boefje!quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
* draakje pakt snel glas ijsthee
Hanggroep oudjes pesten door het water in te springenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
alsof ik niet weet of jullie je daar aanhouden
wel die vage thee toch ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:55 schreef Seventees het volgende:
ja die ga ik niet allemaal pakken ha haquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die was voor Seven boefje!![]()
* Droxz.nl zet 10 glazen ijsthee neer!
Foei.. ik zei hetquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:00 schreef Droxz.nl het volgende:
Edit: Damn, ik heb niet veel gepost... natalie.... (hoop dat ik het goed schijf)
Zat er al aan te denken aan die naam hahahaha
ha ha als je haar maar goed zit idee!quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:00 schreef lynda het volgende:
[..]
Hanggroep oudjes pesten door het water in te springen![]()
stel je voor dat je haar nat word..
Gelukkig.. mag de badmeester ons
Je was 't niet vergeten, de ijstheequote:Op donderdag 18 juni 2009 13:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die was voor Seven boefje!![]()
* Droxz.nl zet 10 glazen ijsthee neer!
You go, girl!quote:
ja hoor, gaat zn gangetje! met jou?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:00 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zoiets
Maar niets rampzaligs, hoor. Hahaha!
Het leek me gewoon niet verstandig om onder mijn eigen naam op m'n werk te gaan posten.
Alles goed, meis?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je begint jezelf al te qouten gek
Er stond blijkbaar toch een foutje in hahhaha
(ik script alleen als ik niet nuchter ben, anders vind ik er echt geen moer aan)
Powerfuse ken ik nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:00 schreef renedis het volgende:
[..]
Vanwege roamingprofiles en archivering. Binnen citrix heb je daar geen last van + thuis beschikbaar.
het opstarten van citrix duurt misschien iets langer maar maakt voor de gebruiker verder geen verschil.
daarnaast is het vooral met Powerfuse ideaal om het samen te voegen.
maar 15 km van assen af? ga je nog op het circuit?
thnx
Ook goedquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor, gaat zn gangetje! met jou?
Jij hebt hier lang genoeg gepost, dat vergeet ik niet hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je was 't niet vergeten, de ijsthee
zwem ze jullie!quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij hebt hier lang genoeg gepost, dat vergeet ik niet hoor![]()
Maar mensen, ik ga mijn zwemspullen pakken enmeeslepen!
![]()
Nog een fijne vakantie he Seven
ja tis wel lekker weer om nu vakantie te hebben!quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ook goed
Genietend van het zonnetje!
(Het harde werken laat ik aan mijn collega's over. Ze pakken me wel terug als zij weggaan, vrees ik)
Hmm heb ik nog niet mee gemaakt.. Ik zal het zo even testen! je weet toevallig dan niet wat voor versie van citrix jij werktquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Powerfuse ken ik nietMaar ik vind zelf dat citrix te veel nadelen heeft. Wij krijgen het niet voor elkaar om er voor te zorgen dat als je 2 schermen gebruikt, je het active citrix scherm naar je fysieke 2e scherm verplaatst.... ben dus verplicht citrix in 1 van mijn 2 schermen te gebruiken... komt dat je bekend voor?
Nee helaas, we gaan vanmiddag wel naar Assen of Emmen toe, wie weet!
Ben nog nooit bij circuit Assen geweest, ging altijd naar Zandvoort!
powerfuse is overigens een programma om een soort van AD te creeren op verschillende locaties.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Powerfuse ken ik nietMaar ik vind zelf dat citrix te veel nadelen heeft. Wij krijgen het niet voor elkaar om er voor te zorgen dat als je 2 schermen gebruikt, je het active citrix scherm naar je fysieke 2e scherm verplaatst.... ben dus verplicht citrix in 1 van mijn 2 schermen te gebruiken... komt dat je bekend voor?
Nee helaas, we gaan vanmiddag wel naar Assen of Emmen toe, wie weet!
Ben nog nooit bij circuit Assen geweest, ging altijd naar Zandvoort!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
eet smakelijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:13 schreef draculettetje het volgende:
ik ga ook maar ff lunchen enzo
goede middag allemaal!
middag CPquote:
jah hier ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:35 schreef Crazy-p het volgende:
nog tot half 6 niets doen
*gaaaaaap*
weer grondig slaap gebrek hier
alleen gister avond heel even geslapenquote:
ohjah das waarquote:
hoe hou je het vol?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:41 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
alleen gister avond heel even geslapen
als in hoog uit niet meer als een uurtje.. en dat was nog voor middernacht ook
nicequote:Op donderdag 18 juni 2009 13:57 schreef Crazy-p het volgende:
heb een nieuwe fiets gekocht
http://www.matrabike.nl/fietsen/Mountainbike/Phantom_X-Pose.asp#
jups.. gister ontvangen en inelkaar gezet..quote:
eet smakelijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:00 schreef Crazy-p het volgende:
anyway.. ik mag ff gaan lunchen
tot over 30 minuten ongeveer
ziet er leuk uit. alleen niet weg gelegd voor mijquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:57 schreef Crazy-p het volgende:
heb een nieuwe fiets gekocht
http://www.matrabike.nl/fietsen/Mountainbike/Phantom_X-Pose.asp#
eetsmakelijk!quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:00 schreef Crazy-p het volgende:
anyway.. ik mag ff gaan lunchen
tot over 30 minuten ongeveer
ja dat zeg je nu !quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:01 schreef renedis het volgende:
[..]
ziet er leuk uit. alleen niet weg gelegd voor mij
fietsen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat zeg je nu !
[ afbeelding ]
whehehe die zijn echt lachuhquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat zeg je nu !
[ afbeelding ]
60 km? nu maak je een grap!quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:29 schreef Crazy-p het volgende:
daar ben ik weer..
@renedis..
ik vind fietsen serieus leuk..
ga voor mn lol ook savonds na mn werk rustig 60 km fietsen
euh neej.. das een mooi rondje..quote:
ik hoop dat je wel licht op je fiets hebtquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:47 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
euh neej.. das een mooi rondje..
niks niet energie te veel ofzo
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoop dat je wel licht op je fiets hebt
duhquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoop dat je wel licht op je fiets hebt
staat niet in de link die je hierboven gaf hehquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
staat niet in de link die je hierboven gaf heh
ja idd. gvd een etappe vd tour de francequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:02 schreef renedis het volgende:
[..]
nee maar serieus.. 60 km is een hoop hoor!
nee ik heb er nog extra verlichting bij gekocht .. ik ga toch niet zonde rlicht fietsenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
staat niet in de link die je hierboven gaf heh
hmm lekkerquote:
echt hequote:
in mijn geval nooit want dan lig ik dood in de bermquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:13 schreef renedis het volgende:
[..]
3 uur.. in mijn geval eerder 3 jaar
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:13 schreef renedis het volgende:
[..]
3 uur.. in mijn geval eerder 3 jaar
ja dat moeten we ook niet hebben hequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
echt he![]()
[..]
in mijn geval nooit want dan lig ik dood in de berm
lui zijn hoort toch bij je vakantiequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:23 schreef Droxz.nl het volgende:
Zo zwemmen was weer lekker
nu droxz naar de bushalte gestuurd om te kijken of de bus nou wel of niet hier vandaan gaat en dan maar eens beslissen of we richting assen gaan..
Te lui om uit te loggen
laterz renedisquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:28 schreef renedis het volgende:
mensen,
ik ga jullie verlaten! ben klaar met werken.
tot snel!
Veel actiever dan dit zullen we ook niet meer worden denk ik zomaar..quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:28 schreef tripack het volgende:
[..]
lui zijn hoort toch bij je vakantie
opruimen doe ik altijd 1 keer in de weekquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Veel actiever dan dit zullen we ook niet meer worden denk ik zomaar..![]()
Morgen maar eens opruimen voor het eerst deze week..![]()
is het niet de koeienpoep?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:43 schreef Droxz.nl het volgende:
Dat ruik ik dus altijd als ik bij die bushalte sta..
En ik heb even besloten dat we echt in the middle of no where zitten.. laatste bus richting een grotere stad gaat om half 7
haha, ipv dat de bus komt, komt er een huifkar met 2 koeien ervoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:53 schreef tripack het volgende:
[..]
is het niet de koeienpoep?
tis wel drenthe he
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, ipv dat de bus komt, komt er een huifkar met 2 koeien ervoor
nou ja..quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:50 schreef Crazy-p het volgende:
nog 40 minuten.. en morgen nog 8 uur..
het is allemaal wel te overleven..
deze week dan ook maar 2 dagen gewerkt na morgen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:13 schreef renedis het volgende:
[..]
powerfuse is overigens een programma om een soort van AD te creeren op verschillende locaties.
tekstje:AHA op die fiets, thx voor de uitleg man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit nu op vakantie, kan dus niet voor je kijken maar het gaat idd naar het citrix scherm zelf te extenden naar je 2e scherm (dus gewoon naar je 2e scherm slepen zeg maar).
Wij gebruiken AD en Citrix, citrix gebruiken wij alleen voor het launchen van wat apps.
(daarom maken we een 2e profile in AD, die koppelen aan citrix)*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
* Droxz.nl proest!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, ipv dat de bus komt, komt er een huifkar met 2 koeien ervoor
I'm gladquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij hebt hier lang genoeg gepost, dat vergeet ik niet hoor![]()
Hoop dat het leuk was/is!quote:Maar mensen, ik ga mijn zwemspullen pakken enmeeslepen!
![]()
Dankje!quote:Nog een fijne vakantie he Seven
Vandaag maar om 13.00 naar huis ofzoquote:
Zo laat pas?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vandaag maar om 13.00 naar huis ofzo
Mogguh
lekker begin danquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:16 schreef Crazy-M het volgende:
zo, collega komt ook niet voor 12:00 op werk
staat in de 13 km file op de a2
staat bij HP 107 en afsuiting is bij 108
hij staat ook net voorbij de afrit haha
Nog maar 1 dag en dan Sonispherequote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
smorgens smokez!![]()
![]()
nog maar 1 week en dan graspop!
Jouw collega heeft pas écht geen zin meerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:16 schreef Crazy-M het volgende:
zo, collega komt ook niet voor 12:00 op werk
staat in de 13 km file op de a2
staat bij HP 107 en afsuiting is bij 108
hij staat ook net voorbij de afrit haha
Dat zal niet hard opschieten danquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:29 schreef draculettetje het volgende:
doe een stapje naar voren
en een stapje terug
Smokez!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh SgeleHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
![]()
zelfs dat zit er niet in hahaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:29 schreef draculettetje het volgende:
doe een stapje naar voren
en een stapje terug
echt een kut festival hehquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nog maar 1 dag en dan Sonisphere
Metallica, Lamb of God, Slipknot, etc.
Sterf!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh WLHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
![]()
sterf!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh Crazy-PHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me teach her how to fly......
wakker is niet het juiste woord, eerder aanwezigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:38 schreef draculettetje het volgende:
begint iedereen hier ineens wakker te worden?
Oeh, een fan!quote:
Baas boven baas hequote:
Been a whilequote:
goed bezig!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:51 schreef WhiteLightning het volgende:
wat is het toch heerlijk om metallica keihard op mn werk te draaien
een goed begin is het halve werkquote:
dat is zeker waarquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een goed begin is het halve werk
zolang sdie betaald en niets zegt is alles goed!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:06 schreef tripack het volgende:
goedemorgen allemaal![]()
om kwart over 8 binnenlopen en nu pas achter mijn pc![]()
bleef wat langer dan verwacht kletsen met de opdrachtgever
whehehe hij vind het allemaal wel bestquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:07 schreef renedis het volgende:
[..]
zolang sdie betaald en niets zegt is alles goed!
goede morgen trouwens
Wat een rare opdrachtgever heb jij zegquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:08 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe hij vind het allemaal wel spannenden ik kan wel in z'n holletje binnen komen sluipen
als je bekijkt dat hij stiekem mij z'n klavots heeft aangeboden
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat een rare opdrachtgever heb jij zeg
Oogkaspenetratiequote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:19 schreef tripack het volgende:
[..]![]()
whehhehe smokez dat is vieesssss!
over dat sluipen is makkelijk en te doen, hij is namelijk blind
wheheh jah ik heb het gezienquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oogkaspenetratie![]()
En ja idd, dat was zeker vies Patrick
Deze was trouwens ook wel vies
Enorme penis op deur politiebureau
hahaha netjesquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:31 schreef Sm0keZ het volgende:
Ook zo mooi.. in Beverwijk staat op een grasveldje een beeld van een kerel die aan het schoffelen is.
In de Beverwijkse volksmond ook wel 'de schoffelaar' genoemd.
[ afbeelding ]
Laatst stond ie er iets anders bij
[ afbeelding ]
whahahaha meesterlijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:31 schreef Sm0keZ het volgende:
Ook zo mooi.. in Beverwijk staat op een grasveldje een beeld van een kerel die aan het schoffelen is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hhahahahaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |