Dat dus! Ik ook, nja ben nog niet gebeld maar weet dat ik gezakt ben.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:53 schreef -Rebelle het volgende:
trouwens, ga wel en her doen, dan heb ik volgend jaar een vak minder
ik ook.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:58 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dat dus! Ik ook, nja ben nog niet gebeld maar weet dat ik gezakt ben.
naar wat voor school moet je dan? ik volwasseneneducatie, kan niet op dezelfde school blijven door de nieuwe 2e fasequote:Op donderdag 18 juni 2009 13:58 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dat dus! Ik ook, nja ben nog niet gebeld maar weet dat ik gezakt ben.
Gefeliciteerd swa.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:39 schreef raaavi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik ook niet, moet dan naar de Vavo. Maar hoef daar maar 1 of 2 vakken opnieuw te doen en meestal op een avond, bijvoorbeeld dinsdagavond. En het is maar 2 uurtjes per week ofzo. Rest van de dagen ga ik dan werken, lekker geld verdienenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:03 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
naar wat voor school moet je dan? ik volwasseneneducatie, kan niet op dezelfde school blijven door de nieuwe 2e fase
ja zo had ik het ook al ingeplandquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:04 schreef appelsjap het volgende:
ssss
[..]
Ja ik ook niet, moet dan naar de Vavo. Maar hoef daar maar 1 of 2 vakken opnieuw te doen en meestal op een avond, bijvoorbeeld dinsdagavond. En het is maar 2 uurtjes per week ofzo. Rest van de dagen ga ik dan werken, lekker geld verdienen
komt goedquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:06 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
ja zo had ik het ook al ingeplandmaar nu ben ik voor 5 vakken gezakt
als ik er eentje herkans voor 4 dan.. had gehoopt op 2 of 3 vakken
en dan de rest van het jaar werken idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |