Als het om de schoonheid van de kerken gaat, dan ligt mijn hart bij het Russisch Orthodoxe geloof.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik geloof niet in de kerk en waar ze voor staan (de meesten) en kom er daarom ook nooit, maar ik hou van de gebouwen an sich wel en op vakantie bezoek ik er dan ook wel geregeld eentje.
Wereldvent was dat, met zijn ellenlange ethiopie verhalen. Ging ie een verhaal over Mozes vertellen, herinner hem even aan die tijd en een uur lang ging het weer over verhalen van zijn tijd daarquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Van der Jagt![]()
De priester die uit het ambt stapte voor some booty
Voor mij ookquote:
Ligt vooral aan de mate van geloofsovertuiging van de wederhelftquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:57 schreef Kluts het volgende:
Stelling: Zou je een relatie kunnen hebben met iemand die gelovig is, terwijl je dat zelf niet bent?
Ik zou in ieder geval wel proberen om de hersenspoeling eruit te halen, bijvoorbeeld door http://www.jesusneverexisted.com/ te citeren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:57 schreef Kluts het volgende:
Stelling: Zou je een relatie kunnen hebben met iemand die gelovig is, terwijl je dat zelf niet bent?
Heeft geen enkel nut he - geloof is gebaseerd op geloof, niet op wetenschapquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:09 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval wel proberen om de hersenspoeling eruit te halen, bijvoorbeeld door http://www.jesusneverexisted.com/ te citeren.
In jouw geval stel ik een keer een hersentransplantatie van je piemel naar je hoofd voorquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:14 schreef KudFokker het volgende:
Nja zwaar gelovig is sowieso geen seks voor het huwelijk.
In dat geval is het dus: neuken of opneuken.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
In jouw geval stel ik een keer een hersentransplantatie van je piemel naar je hoofd voor
Dat zeg ik niet, maar de vraag was of je een relatie zou kunnen hebben met iemand die gelovig is. Daar zijn heel veel gradaties in en een relatie gaat over meer dan alleen neuken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wees eerlijk, zou jij dat wel kunnen dan ?
Nee, maar het hoort er wel bijquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar de vraag was of je een relatie zou kunnen hebben met iemand die gelovig is. Daar zijn heel veel gradaties in en een relatie gaat over meer dan alleen neuken.
Maar er zijn zat gelovigen die niet tegen seks voor het huwelijk zijn. Lijkt me dat deze vraag juist ook veel te maken heeft met een connectie op het geestelijke vlak. Maar jij blijft weer ter hoogte van je kruis hangenquote:
Dat snap ik oprecht niet. Als je nou echt gelooft, dan "weet" je toch ook dat God alles ziet/weet? Waarom dan de schijn ophouden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:23 schreef Kluts het volgende:
Ik had vroeger een vriendin, zwaar gereformeerd, twee keer op zondag naar de kerk.
Maar het was zo'n ongelofelijke sloerie.![]()
Vriendjes mochten dan niet op haar kamer slapen, maar als iedereen sliep, kwamen ze natuurlijk alsnog.
Schijnheilig.
ja we hebben het nu toch ook over 'zwaar gelovigen' ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar er zijn zat gelovigen die niet tegen seks voor het huwelijk zijn. Lijkt me dat deze vraag juist ook veel te maken heeft met een connectie op het geestelijke vlak. Maar jij blijft weer ter hoogte van je kruis hangen
Omdat je anders bonje met je ouders krijgt als je nog thuis woont?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat snap ik oprecht niet. Als je nou echt gelooft, dan "weet" je toch ook dat God alles ziet/weet? Waarom dan de schijn ophouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |