quote:
Heul goedquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:41 schreef halfbearad het volgende:
Ik ga even overhemden zonder borstzakken kopen!
Nee daar heb ik ook niet zoveel meequote:Op woensdag 17 juni 2009 12:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Juist die meiden die net afgestudeerd zijn en claimen dat ze heel volwassen zijn, zijn dat vaak gewoon niet (@Kluts: zeg niet dat het bij jou zo is), maar willen dat gewoon graag. Voor mij is de levensfase zegmaar gewoon belangrijk. Ik heb, hoe leuk ze d'r ook uit zien, niet zoveel met studenten die net gaan studeren en helemaal los gaan.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snap, maar ik vond het wel grappig.
If you know what i mean.
Zit er amaretto in die koelbox?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..], hup de trein in, ik zie je met een uurtje in het park, ik zit bij de fontein met mijn koelbox
.
quote:
Als ik dat maar snel openkrijg dan!quote:
Tuurlijk, dat is geen probleemquote:
Ik heb liever iemand die net afgestudeerd is dan iemand die al jaren klaar is met dr VMBO!quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee daar heb ik ook niet zoveel mee
[..]
Natuurlijk, want in jouw wereld kun je toch alleen maar intelligent zijn als je studeerd, of dat gedaan hebt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand die net afgestudeerd is dan iemand die al jaren klaar is met dr VMBO!
I wish...quote:
Hmm het is jouw mening, maar ik vind dit echt nergens op slaan heh...quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand die net afgestudeerd is dan iemand die al jaren klaar is met dr VMBO!
Dat nummer vind ik zó vet hehquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:53 schreef Carooltje79 het volgende:
zooo lekker nummer op de radio![]()
k wordt er helemaal vrolijk van![]()
jaaaa dat toch heerlijkkkkkk!!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat nummer vind ik zó vet heh
Wel heel old skool
Ik ook, als die Hein & Ken even stoppen met bonken in mijn hoofdquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaaa dat toch heerlijkkkkkk!!!![]()
heb zooo zin om lekker te stappen nu
haha jaaaa das je eigen schuld hequote:Op woensdag 17 juni 2009 12:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ook, als die Hein & Ken even stoppen met bonken in mijn hoofd
Hoiiiiiquote:
Ik ben al jaren klaar met de MAVO!quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hey, nieuwe avatar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |