Nog 3 min. dan....quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:56 schreef Mozy het volgende:
Dat word wachten tot 9 uur. of pas vanavond.
Misschien omdat je computer geen kansloosding herkent?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:02 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb m`n HTC Touch HD in de pc gedaan, maar ik zie ook nog steeds geen 3.0 update
-ik reageer niet omdat ik m`n crewrechten wil behouden-quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Misschien omdat je computer geen kansloosding herkent?
Zucht.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij was 2.0 (en volgens mij ook alle andere iPhone updates) pas laat in de middag beschikbaar.
Gast, er staat een afgebeten appel op, dat is het waard hoor!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:43 schreef fathank het volgende:
Geil worden van een software update bedoeld voor een kansloos overpriced apparaat.
Paar maanden, maar developers mode enzulks.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:02 schreef Ravage het volgende:
Hij is al een paar dagen bijv. via torrents te downloaden. In iTunes alt+zoeken naar updates klikken, bestand selecteren, klaar....
Ik bedoel de GM, die staat er nog niet zo lang op en is schijnbaar gelijk aan de versie die vandaag beschikbaar komt. Heb m er zelf ook opstaan, en merk niks van een developers mode oid.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:03 schreef Flepke het volgende:
[..]
Paar maanden, maar developers mode enzulks.
Via openSSH even verbinding maken en backup maken van je Cycorder video's (als je die hebt).quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
Gast, er staat een afgebeten appel op, dat is het waard hoor!
Verder is het weer wachten op de jailbreak, ik kan helaas niet zonder...
Ik zit vandaag op een pc waarmee mijn iphone niet gesynct mee is en ook niet mee gesynct mag worden, iemand nog ideeën van wat ik handmatig moet backuppen?
Contactpersonen
Muziek V
Foto's V
Films V
Apps
Agenda
Wekkers
Zo even checklistje gemaakt voor mezelf, aanvullingen zijn welkom
Cycorder, totaal niet aan gedacht, thxquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:12 schreef shayolo het volgende:
[..]
Via openSSH even verbinding maken en backup maken van je Cycorder video's (als je die hebt).
En ik heb via een andere telefoon even mijn sim geupdate (nummers opgeslagen op me simkaart), zodat ik niet afhankelijk ben van een reservekopie van itunes, dat niet altijd werkt. Het is even een werk, maar dan kan je ze makkelijk weer importeren via je iPhone.
Zolang je iPhone gesynct is met itunes hoeft dat niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja klopt
Vanavond even mijn iPhone aan de pc gooien. Ben eens benieuwd
WTF. Moet ik dingen back-uppen, of wat lees ik nu
Aldus MuscleNerdquote:@SNIPER36 the jailbreaks (and 2G unlock) will be out very soon...only the ultrasn0w 3G unlock is delayed a few days
En hoelang is het geleden dat jij iets van Apple gezien hebt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:10 schreef hoerezooi het volgende:
bij apple moet ik altijd gelijk denken aan kindvriendelijke kleurige dingen die enorm basic zijn en geen enkele vorm van customizen toelaat
Als het maar blijft bij de dingen die dat ding kan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:58 schreef DSonnema het volgende:
[..]
Je kan alles Customizen... en nog simpel ook!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:04 schreef Droomert het volgende:
[..]
Als het maar blijft bij de dingen die dat ding kan.
Dat is geen nieuwe meubels kopen maar de zelfde meubels ergens anders neerzetten.
Aldus een van die reactieds op iphoneclubquote:Ik hoorde zoaps via skype van mijn neef in Amerika, dat die daar al een half uur te downloaden is.
Dus waarschijnlijk komt ie hier om 17.00 u????
Let hope folks
Ik hoorde 19:00 uur iemand zeggen hier...quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:52 schreef Flepke het volgende:
[..]
Aldus een van die reactieds op iphoneclub
Juist ja, dat zegt tmobile...quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:51 schreef B.. het volgende:
[..]
Ik hoorde 19:00 uur iemand zeggen hier...
Het lijkt FOK! wel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:39 schreef Biogarde het volgende:
Halve wereld is 'm aan het binnenhalen lijkt het![]()
Traag als dikke stront dat downloaden
Apple had het niet aan een beter bedrijf kunnen uitbesteden;quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:39 schreef Biogarde het volgende:
Halve wereld is 'm aan het binnenhalen lijkt het![]()
Traag als dikke stront dat downloaden
Hoe vaak ben je al klaargekomen, TS?quote:
Ja precies. Andere fabrikanten hebben veeeeeeeeel beter tools voor firmware updates.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:20 schreef Hanstin het volgende:
mijn eeuwige haat aan apple dat ik itunes moet gebruiken voor de update
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja precies. Andere fabrikanten hebben veeeeeeeeel beter tools voor firmware updates.
Oh wacht. Die hebben geeneens firmware updates!.
Nergens last van. Heb je vast een Windows bak ofzo.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:26 schreef Hanstin het volgende:
[..]
veranderd niet dat itunes een zuig programma is
Ja zeker. De Google Androidquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja precies. Andere fabrikanten hebben veeeeeeeeel beter tools voor firmware updates.
2 jaar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:21 schreef cYbErTiM het volgende:
Maarja de iphone is ookal een paar jaartjes oude technologie.
Dat mag dan wel zo zijn, maar dat is geen excuus. Zoiets is heel eenvoudig te implementeren. Sterker nog, jaren geleden had ik een laptop die dat ook deed.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:21 schreef cYbErTiM het volgende:
Nokia ook (me e75) kreeg gewoon popup van de week, klik ok, 1 minuut later is de firmware geupdate.
Maarja de iphone is ookal een paar jaartjes oude technologie.
Sterker nog, tegenwoordig plakken mensen geen visjes meer op de achterkant van hun auto, maar apple logo's. Same people, different logo.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:54 schreef Androoit het volgende:
[..]
Dat mag dan wel zo zijn, maar dat is geen excuus. Zoiets is heel eenvoudig te implementeren. Sterker nog, jaren geleden had ik een laptop die dat ook deed.
Heel vreemd is dat altijd. Zodra je maar iets negatiefs over de iPhone zegt, springen alle applelovers in je nek, zoals Moslims zouden doen als ik met mijn schoenen een Moskee binnenrende.
Maar nu even wat toegankelijker. Kijk naar Windows Updates. Hoe lang detecteert het OS al niet dat er updates zijn, die binnengehaald worden?
Maar Apple is vooruitstrevend hoor![]()
Je weet wat die visjes betekenen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:06 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
Sterker nog, tegenwoordig plakken mensen geen visjes meer op de achterkant van hun auto, maar apple logo's. Same people, different logo.
Dat er een christelijk gezin in de bolide vertoeft die, als je een discussie begint, altijd alles wat te dicht bij de waarheid komt zal afdoen als 'duivels'!quote:
Neehoor, die worden weerlegd met keiharde iPWN feitenquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:11 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
Dat er een christelijk gezin in de bolide vertoeft die, als je een discussie begint, altijd alles wat te dicht bij de waarheid komt zal afdoen als 'duivels'!
Zelfde als een apple-lover. Valt met geen krik meer tussen te komen, alle argumenten worden weerlegt met nonsense.
Boehoehoehoe, ik kan het niet hebben dat iemand anders iets anders heeft dan mij boehoehoehoe.quote:
Goeie ontwikkeling. Weet ik weer wie ik moet mijden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:06 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
Sterker nog, tegenwoordig plakken mensen geen visjes meer op de achterkant van hun auto, maar apple logo's. Same people, different logo.
Welnee, Nokia, de android serie, sony ericsson, en zo'n beetje alle anderen hebben dat niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gast, de eerste update die een 2 jaar oude telefoon (iPhone 2G) voorziet van bijna 100 nieuwe features moet Nokia nog bedenken hoor. Nokia en SE zijn hun toestellen al vergeten voordat ze in de winkel liggen. Als je geluk hebt volgt er nog een bugfix of 2. Om over de vage firmware update tools van Nokia maar te zwijgen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:15 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Welnee, Nokia, de android serie, sony ericsson, en zo'n beetje alle anderen hebben dat niet.
Apple met z'n verplichte Itunes shit.
Eens.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:18 schreef Jarno het volgende:
Gast, de eerste update die een 2 jaar oude telefoon (iPhone 2G) voorziet van bijna 100 nieuwe features moet Nokia nog bedenken hoor. Nokia en SE zijn hun toestellen al vergeten voordat ze in de winkel liggen. Als je geluk hebt volgt er nog een bugfix of 2. Om over de vage firmware update tools van Nokia maar te zwijgen.
Jij hebt het over slechte tools voor firmware updates, als ze al bestaan. Hierbij is je nu duidelijk gemaakt dat die bestaan voor vrijwel alle telefoons, en nog op een gebruiksvriendelijkere manier ook. Dan zeg je dat ze geen firmware updates hebben, wat ze wel hebben. Dan ga je staan roepen dat er 'geen 100 functies' bijkomen per update. Wat denk je zelf, die Iphone is sinds de launch al achterhaald aan techniek, alle andere telefoons hebben die functies op de touchscreen na al.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gast, de eerste update die een 2 jaar oude telefoon (iPhone 2G) voorziet van bijna 100 nieuwe features moet Nokia nog bedenken hoor. Nokia en SE zijn hun toestellen al vergeten voordat ze in de winkel liggen. Als je geluk hebt volgt er nog een bugfix of 2. Om over de vage firmware update tools van Nokia maar te zwijgen.
Tussen 2006/2009quote:4.0839.42.2.1
4.0839.42.0.1
4.0839.42.3.1
4.0823.4.4.1
4.0812.4.0.1
4.0812.4.3.1
4.0812.4.2.1
4.0808.4.3.1
4.0808.4.2.2
4.0750.31.2.1
4.0748.2.8.5
4.0748.31.3.1
4.0747.31.0.1
4.0743.2.8.2
4.0736.2.0.1
4.0736.3.2.1
4.0735.3.0.2
4.0734.2.2.1
4.0727.2.3.1
4.0727.2.2.1
4.0726.2.0.1
4.0723.2.0.1
3.0716.1.5.1
3.0713.1.0.2
3.0705.1.0.31
3.0704.1.0.1
3.0650.0.0.50
3.0649.0.0.3
3.0649.0.0.1
3.0638.0.0.30
3.0638.0.0.43
3.0638.0.0.2
3.0638.0.0.1
3.0637.0.0.14
3.0636.0.0.6
2.0628.0.0.3
2.0628.0.0.8
2.0628.0.0.1
Dat krijg je als je 5 jaar bent LOLZZZZ!!!!11quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:31 schreef fathank het volgende:
Zo'n Iphone past amper in mn broekzak. Laat staan als ik ga stappen en mn sleutels, sigaretten, aansteker, geld, pasjes etc in mn zakken heb.
En eergisterenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:28 schreef Agiath het volgende:
Ik dacht dat we zo'n zelfde topic gister ook hadden
Nonsens? Kom maar op hoor, ik veeg je tegenargumenten zonder problemen van tafelquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:11 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
Dat er een christelijk gezin in de bolide vertoeft die, als je een discussie begint, altijd alles wat te dicht bij de waarheid komt zal afdoen als 'duivels'!
Zelfde als een apple-lover. Valt met geen krik meer tussen te komen, alle argumenten worden weerlegt met nonsense.
Okayquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nonsens? Kom maar op hoor, ik veeg je tegenargumenten zonder problemen van tafel. Met een logsche onderbouwing uiteraard.
Wellicht heb je hierin gelijk, maar ondank dat de iPhone deze features niet had werd hij toch gekocht en waren heel veel mensen er tevreden mee. Ook wisten deze mensen de tekortkomingen van de iPhone. Het is dus volkomen te begrijpen dat iPhone-bezitters blij zijn met deze update. Daarnaast heeft de iPhone enorm veel voordelen die niet in andere telefoons terug te vinden zijn waardoor het gemis van deze "basisfeatures" gecompenseerd wordt. Zoals bijv. het beste touchscreen wat er bestaat, het mooie grote scherm met glas (bijna alle touchscreens zijn plastic, erg krasgevoelig, glas is ook luxer), de App Store met 50.000 applicaties, de beste browser op een mobiele telefoon die er is (komt ook het capacitieve touchscreen en multi-touch, er zijn weinig andere telefoons die dit hebben) en de zeer moderne UI die het daadwerkelijk gebruiken van de telefoon veel makkelijker maakt dan een willekeurige WM-telefoon.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:46 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
Okayvoor de iphone zijn 'helaas' niet zoveel rare zaken, de meeste gaan nog altijd om osx en de apple hardware, maar wat nu actueel is, is bijv:
De update wordt geroemd om zijn nieuwe functies; zoals copy-paste, mms, a2dp.. maar de menschen zijn vergeten dat zelfs de gratis telefoon van de oude postbank deze functies al had. het is dus niks anders dan een update die met functies die er allang op hadden moeten zitten. En a2dp is wel iets waarom iedereen uberhaupt steve jobs een klap op ze kop had moeten geven (ipod.. phone in one?). Raar dat de 'fans' niet kwaad zijn, maar zo gebrainwashed zijn, dat ze 'blij' zijn met de update??
Foto maken onmogelijk? Ik heb nog geen telefoon gezien met een simpelere foto-applicatie. Ook is de iPhone veruit de populairste telefoon op Flickr, kennelijk vinden deze mensen het maken van foto's niet onmogelijkquote:Zelf heb ik een iphone gehad, en was zeer onder de indruk, de interface en istore enzo is fijn in de omgang, maar serieus er mee werken? neen.
- Fotos maken is onmogelijk, video opnemen.. neen.
Oefening baart kunst, ik kan het inmiddels wel. Dit is meer een algemeen nadeel van touchscreen-telefoons zonder toetsenbord trouwens. Als je dit irritant vindt moet je gewoon niet een telefoon in de categorie iPhone & iPhone-concurrenten zoeken.quote:- Op de fiets ff smssen? .. neen
Ehrm? Mijn iPhone is in meer dan een jaar tijd nog nooit gevallen en ziet er nog bijna als nieuw uit. Heb er toch al duizenden sms'jes mee verstuurd. Zo moeilijk is het niet om hem beet te houden.quote:- uberhaupt ff smssen.. neen schiet dat klote ding weer uit je poten en issie STUK als de grond geraakt wordt
Wellicht, ik mis het multi-tasken niet echt. Het enige wat ik zou willen multitasken is muziek en dat kan de iPhone wel. Ik kan begrijpen dat de mensen dit een nadeel vinden, maar ik gok dat Apple vindt dat de huidige hardware nog niet capabel genoeg is om soepel te kunnen multitasken. Multitasken vond ik WM een drama, altijd moest je je geheugen in de gaten houdenquote:- ff multitasken - neen - alle apps hebben weer intern daarvoor bijv. een eigen webbrowser om toch links te kunnen bekijken.. dat soort gekut maakt het erg .. KUT
Niet waar, er zijn heel veel goede gratis apps. Daarnaast kan je altijd jailbreaken waarna je er volgens voor kunt zorgen dat je gekraakte .ipa's kunt installerenquote:- gratis apps.. neen .. alle goeie dingen kosten geld, ik was al snel 10euro lichter omdat je zo lekker makkelijk je creditcard invoert en niet merkt hoeveel je leeg gezogen wordt. (tot 8euro aan toe voor 1 app die vrijwel daarna ineens 4 euro kosten en daarna geen ondersteuning meer had.. joepie)
Ik heb nog de oude iPhone (2G) en het is de stevigste telefoon die ik ooit gehad heb. Geen kraakje of wat dan ook. De iPhone 3G schijnt idd wat minder solide gebouwd te zijn, maar daar kan ik niet over oordelen.quote:- de hardware lijkt wel van plastic.. oh wacht, het is plastic en de troep van binnen is gelijmd aan de casing.. 1x hard schudden en alles is stuk. (mijn iphone deed het een maand, en ja, ik tik wel is ergens tegenaan met me broekzak etc.. lijkt me normaal, maar bij apple moet je blijkbaar alles in een schatkist bewaren)
Geen last vanquote:- stabiel.. me oude motorola was nog stabieler... laat dat ding 1 week aanstaan.. nonstop zonder reboot of aan-uit .. en voila, crash.
En dat valt dus wel mee. Het belangrijkste is dat het OS werkt en dat doet het iPhone OS. Ik vind de iPhone juist ver voorliggen op WM, Symbian en Android (op volgorde van het verst naar minst ver).quote:ettc..
samenvatting; leuk hebbedingetje, maar serieus? neen, daarvoor moet er nog wel ff wat gebeuren, en voordat dat gebeurd is, is bijv. android of zelfs nokia (zoals me nieuwe e75) al vele stappen verder.
Je vergelijkt nu alleen compleet verschillende toestellen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:46 schreef cYbErTiM het volgende:
ettc..
samenvatting; leuk hebbedingetje, maar serieus? neen, daarvoor moet er nog wel ff wat gebeuren, en voordat dat gebeurd is, is bijv. android of zelfs nokia (zoals me nieuwe e75) al vele stappen verder.
Je tegenargumenten zijn wederom van het niveauquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:30 schreef cYbErTiM het volgende:
Ok, Merkie ze reactie valt nog mee (je bent nog te redden), hij heeft het gelezen wat ik zei en is het eigenlijk deels met me eens (uiteraard zijn sommige dingen wat overdreven, want je kan heus wel een foto maken, maar als je gewend was te zoemen te flitsen profielen in te stellen etc.. dan is het gewoon een enorme stap terug) En het verschil touch-toetsenbord of multiple fysieke input trek je helaas nooit recht met een discussie, dat blijft persoonlijk.
En als biogarde ook maar iets had gelezen had je niet deze standaard gebrainwashde reactie geplaatstplak maar een apple logo op je auto, het mag.
Jaquote:
konnie maar 33x vallenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je tegenargumenten zijn wederom van het niveau
Maar het is goed zo. Je hebt gelijk en de iPhone valt idd 33 keer per dag uit je handen. Op de fiets, tijdens het lopen..
En dat is één van je argumenten waar ik hardop om moest lachen. Waarom? Heeft natuurlijk geen klote met Apple te maken, maar met je eigen onhandigheid.
En PS: Ik heb al een Windows Mobile sticker. Mooie sticker!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |