vrouwelijke bassers? Omg, bestaat dat?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:15 schreef EmmAutumn het volgende:
Bassiste meldt zich![]()
zomg ik wist niet dat dit topic bestond!
Welkom!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:15 schreef EmmAutumn het volgende:
Bassiste meldt zich![]()
zomg ik wist niet dat dit topic bestond!
pics svp.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Whehe ik heb volgens mij nooit mijn gear gepost
Old skoolquote:
Ik ook.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:47 schreef Rechterbal het volgende:
Sorry dude, ik wil voor het einde van de vakantie ene nieuwe bas in de prijsklasse 500/600 euri
Ik ehrm, heb geen zin meer om elke keer moeilijk te doen met wireless aansluiten en effectenpedaal (die ik eigenlijk live enkel als tuner gebruik)quote:Op maandag 22 juni 2009 23:00 schreef Rechterbal het volgende:
Dat trekt mij totaal niet.
Doe mij maar 4x10 inch met 1x15inch, met daarop je amp. Gewoon lekker normaal.
Mede effectenhoer gesignaleerdquote:Op maandag 22 juni 2009 23:06 schreef Rechterbal het volgende:
Tja, dat probleem hoor je vaker. Dat het enkel als tuner word gebruikt.
Nja, als ikzelf ene band zou beginnen, dan zie ik mijzelf echt wel gare space-shit effecten gebruiken.
Ja, ik doe het thuis veel overeffectedquote:Op maandag 22 juni 2009 23:06 schreef Rechterbal het volgende:
Tja, dat probleem hoor je vaker. Dat het enkel als tuner word gebruikt.
Nja, als ikzelf ene band zou beginnen, dan zie ik mijzelf echt wel gare space-shit effecten gebruiken.
Totaal niet mijn stijlquote:Op maandag 22 juni 2009 23:20 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Check Doug Wimbish zijn clinics eens![]()
Of dit,
Ik vind het geluid van Muse in ieder geval geniaal qua bas. Maarja ik kan zelf geen nummers schrijven. Anders zouden er dikke muffed nummers bij zittenquote:
Het is idd lastig om iets te verzinnen wat nog niet door miljoenen muzikanten in honderden jaren verzonnen zou kunnen zijnquote:Op maandag 22 juni 2009 23:36 schreef Rechterbal het volgende:
ik heb wle een aantal grooves geschreven, maar zou me niks verbazen, als die neit al 100x eerder zijn uitgevonden.
aarrgghh, ik haat slap-bassen...quote:Op maandag 22 juni 2009 23:20 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Check Doug Wimbish zijn clinics eens![]()
Of dit,
Ik besta =Dquote:Op maandag 22 juni 2009 22:15 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
vrouwelijke bassers? Omg, bestaat dat?
Pics, or it didn't happen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:42 schreef Witchfynder het volgende:
Doh! Op basgitaarforum bood iemand er één te koop aan vorige week. Ironisch he?.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:54 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is er zo leuk aan een synthwah?.
Omg, dat pedaal heb ik nodig voor me nintendometal-band!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:26 schreef On het volgende:
[..]
Ik vind het wel vette effecten en het lijkt me wel cool in combinatie met mijn fuzz.
En op BGF zijn ze met een initiatief bezig om linkshandige T-birds te laten maken door BaCHquote:
Powned !quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:39 schreef J0ttem het volgende:
NOOOEEEESSS![]()
![]()
- Postbode belde aan met Bongo onder zn arm
- Ik moest invoerrecht betalen
- ... Het moest in cash
- Bongo komt morgen pas![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:53 schreef Witchfynder het volgende:
"Hallo, ik kom mijn bongo ophalen" en dan gaan ze op zoek naar een trommelvormige doos.
Nah nog niet, hij wordt vanmiddag weer thuis bezorgdquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:35 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Powned !
Heb je 'm al opgehaald?
trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (spannend tromgeroffel)quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:47 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Nah nog niet, hij wordt vanmiddag weer thuis bezorgd
*Tsssj*quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:10 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (spannend tromgeroffel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |