Hoge Veluwequote:Op woensdag 17 juni 2009 09:45 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat natuurgebied waarin het Kroller Muller museum staat is erg mooi . ( weet zo de naam even niet )
Echt hehquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:42 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
KF veroorzaakt millennium probleem in 2009
En haaienquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan zit je wel goed in Australië, ze hebben daar voornamelijk strand, strand en strand
En het vult voor geen moerquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Echt hehhahaha
Wat is witbrood toch eigenlijk goor als je al 3 weken alleen maar bruin eet
Hoi!!quote:
Ik vind die beeldentuin mooiquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:45 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat natuurgebied waarin het Kroller Muller museum staat is erg mooi . ( weet zo de naam even niet )
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:49 schreef KudFokker het volgende:
Wat is witbrood toch eigenlijk goor als je al 3 weken10 jaar alleen maar bruin eet
Normaal eet ik per dag een heel bruin brood en heb nu maar een halfje wit meequote:
Ben dat hele pleuriseind ooit met school vanaf Apeldoorn gefietst.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:45 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Witbrood is eigenlijk alleen goed voor het maken van wentelteefjes.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Echt hehhahaha
Witte boterham met hagelslag, heeeerlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Echt hehhahaha
Stoned is dat best grappig denk ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben dat hele pleuriseind ooit met school vanaf Apeldoorn gefietst.
En dan kom je bij een museum met abstracte kunst.
Denk aan een tafel met 4 poten, en dat heet dan: "Paard dat ten strijde trekt". Ofzo.
Niet mijn ding.
WTF?! Een HEEL bruin brood per dagquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Normaal eet ik per dag een heel bruin brood en heb nu maar een halfje wit mee
Alles lekker trouwens Auto ?
Al een tijdje niet gesproken
Mja, gaat wel goed hoor. Vandaag naar ziekenhuis geweest om een moedervlek weg te halen en het ging wel goed eigenlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Alles lekker trouwens Auto ?
Al een tijdje niet gesproken
En 's middags pasta of witte rijstquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
WTF?! Een HEEL bruin brood per dag
Ze hebben daar toch niet enkel abstracte kunst? Is even een tijd geleden, maar ik vond het wel interessant.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben dat hele pleuriseind ooit met school vanaf Apeldoorn gefietst.
En dan kom je bij een museum met abstracte kunst.
Denk aan een tafel met 4 poten, en dat heet dan: "Paard dat ten strijde trekt". Ofzo.
Niet mijn ding.
Aah dat had ik laatst ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, gaat wel goed hoor. Vandaag naar ziekenhuis geweest om een moedervlek weg te halen en het ging wel goed eigenlijkIk heb nu nog wel wat hoofdpijn & ik moet vanmiddag gaan werken, dus ff aankijken hoe het gaat.
En klopt, ik ben niet meer zoveel in Singles
Ze hebben ook normale schilderijen enzoquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:55 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ze hebben daar toch niet enkel abstracte kunst? Is even een tijd geleden, maar ik vond het wel interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |