Het stinkt bij ze thuis. Het stinkt zo erg dat als zij hun raam open hebben en ik ook (we wonen in een flat en die antilliaan woont onder mij) dat zijn huiselijke stank dan ook automatisch bij mij naar binnen komtquote:
flat.quote:
En het nummer van de woningbouw vereniging is jou vreemd?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
flat.
Ik kan die Stank echt niet omschrijven. Je wordt er gewoon spontaan aggressief van
GODDOMME, IK BEN ECHT WOEDEND.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
flat.
Ik kan die Stank echt niet omschrijven. Je wordt er gewoon spontaan aggressief van
Woningbouwvereniging is één woord, en die zal niks doen hier aan. Iemand mag roken in zijn eigen huis, niet waar?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En het nummer van de woningbouw vereniging is jou vreemd?
Komt de rook dan door het plafon naar boven toe zetten?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:16 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Woningbouwvereniging is één woord, en die zal niks doen hier aan. Iemand mag roken in zijn eigen huis, niet waar?
En het is life, niet live.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:21 schreef Biogarde het volgende:
phpmystyle: Doe eens normaal jankzak. Man man man.
Dit of ik trap die deur in em ga em te lijf met een lange schroevedraaier. Wat stemmen de fokkersquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:14 schreef Diggy. het volgende:
[..]
GODDOMME, IK BEN ECHT WOEDEND.
*post topic op FOK!*
DAT ZAL ZE LEREN!.
Man man man, weeral van datte zunne!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:21 schreef Biogarde het volgende:
phpmystyle: Doe eens normaal jankzak. Man man man.
Duidelijk de boormachine!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dit of ik trap die deur in em ga em te lijf met een hand boormachine. Wat stemmen de fokkers
En jij hebt 'Hello Kitty' als user-iconquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:23 schreef LasTeR het volgende:
Ik dacht dat de TS een vrouw was, dit blijkt echter niet zo te zijn dus is het topic niet meer relevant.
Hihi, jouw naam vind ik grappig!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:26 schreef wie_dit_leest_is_gek het volgende:
[..]
Duidelijk de boormachine!
Ik keek niet naar je UI maar naar je schrijfstijl. En je loopt te zeiken als een bitch.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En jij hebt 'Hello Kitty' als user-icon![]()
I rest my case.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |