Zoiets.quote:
Ik wilde wel, maar ik was te traag.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
Ik liet 'm juist openstaan zodat broer wel moest
Je bent toch ook geen man?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Asjeblieft niet. Ik heb nooit op voetbal gezeten.
Zal ik dan gewoon maar geen meer topics openen, dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zoiets.
Scrutinizer heeft nu twee topics achter elkaar geopend. Dat kan niet, hè. Ik liet 'm juist openstaan zodat broer wel moest
Jazeker wel, dat wordt erg gewaardeerd. Maar niet twee achter elkaar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal ik dan gewoon maar geen meer topics openen, dan?
Wat komt er voor 10? 7,8 en 9.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jazeker wel, dat wordt erg gewaardeerd. Maar niet twee achter elkaar.
Wat betekent de TT nou
Dat ben ik samen met de freefightclub, mijn voetbalteam en alle deelnemers aan het mannenhumor vrijgezellenweekend nog niet eens. Tokay is 2 meter 85, rookt zware shag en rijdt een Amerikaanse 18 wheel truck.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben nog niet half de kerel die Tokay is.
Ja, die operatie van hem/haar is aardig geluktquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat ben ik samen met de freefightclub, mijn voetbalteam en alle deelnemers aan het mannenhumor vrijgezellenweekend nog niet eens. Tokay is 2 meter 85, rookt zware shag en rijdt een Amerikaanse 18 wheel truck.
Daar is over nagedacht! Ja zeg, dat is niet de bedoeling.quote:
Na na na na na.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef broer het volgende:
En ik wilde geen tvp plaatsen in het nieuwe topic.
Oooooooooooeeeeeeeeeeeehoooeeeeeeeehooooeeeeeeee weeeeeeeeee! Oeh Wee!quote:
Dan gaan we je plaatje raden. Misschien vandaag nog. Morgen zou ook kunnen. Of vrijdag.quote:
Jullie stelen mijn tijd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
Dan gaan we je plaatje raden. Misschien vandaag nog. Morgen zou ook kunnen. Of vrijdag.
Goed dan. Hij heeft een keepershoofd. Maar ik kan me niet voorstellen dat je een doelman post. Hij heeft ook iets Scandinavisch. Hintje?quote:
Klopt. Stalker! Ga je nu hard en vals lachen?quote:
Precies wat ik dacht. Maar die taalfouten maken lukt je niet, hè?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:52 schreef broer het volgende:
Geen idee. Ik dacht: ik doe eens een tongetje.
Daar zijn posthistories nu eenmaal voorquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Stalker!
Klopt. Geeft ook niet dat hij het weet. Als ik niet wil dat mensen weten hoe laat ik mijn bed uit moet dan moet dat ook niet op internet zetten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar zijn posthistories nu eenmaal voor
Hij is wel scandinavisch, maar geen keeper. (Althans niet professioneel. Wat meneer in zijn vrije tijd doet, weet ik niet.)quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
Goed dan. Hij heeft een keepershoofd. Maar ik kan me niet voorstellen dat je een doelman post. Hij heeft ook iets Scandinavisch. Hintje?
Ik moet misschien weer eens een verhaal bedenken...... Dit klinkt te saai voor Scrut met gleufhoed.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik tegenwoordig alleen nog maar tijdens kantooruren.
Nee.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:31 schreef wyccie het volgende:
Precies wat ik dacht. Maar die taalfouten maken lukt je niet, hè?
Niet de schrijver van Wallander, toch? Die is ouder, dacht ik.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:34 schreef broer het volgende:
Hij is wel scandinavisch, maar geen keeper. (Althans niet professioneel. Wat meneer in zijn vrije tijd doet, weet ik niet.)
Hij schrijft boeken.
Ik ben heel saai maar saai is de nieuwe gezelligheid. Ik ben dus eigenlijk heel avant garde.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik moet misschien weer eens een verhaal bedenken...... Dit klinkt te saai voor Scrut met gleufhoed.
en je kindermeelverslaving?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben heel saai maar saai is de nieuwe gezelligheid. Ik ben dus eigenlijk heel avant garde.
Tong zou het plaatje geraden hebben als het een stoephoer was.quote:
Leer mij echte hoeren herkennen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tong zou het plaatje geraden hebben als het een stoephoer was.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:41 schreef broer het volgende:
Nou, mijn plaatje is geraden. Mooi moment om mijn bed op te zoeken.
Lator!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |